""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

3 מערכות התקשורת שכל בעל עסק חייב להכיר


בעולם העסקים המודרני, תקשורת לעסקים היא מרכיב חיוני שאי אפשר להתעלם ממנו. היכולת של עסק לתקשר בצורה חלקה ויעילה עם לקוחות, שותפים ועובדים היא לא רק יתרון תחרותי – מדובר על כלי חיוני להצלחת העסק. בעידן שבו המידע זורם מכל מקום ובמהירות אדירה, בעולם שבו טכנולוגיות חדשות יוצאות לשוק כל יומיים, פתרונות תקשורת לעסקים חיוניים יותר מאי פעם.

הצורך במערכות תקשורת חכמות ויעילות הוא בלתי נמנע. עם התפשטות העבודה מרחוק והפיכת העולם לכפר גלובלי אחד קטן, מערכות תקשורת לעסקים הפכו לכלי חיוני בעבור עסקים קטנים וגדולים כאחד כדי לשמור על קשר רציף עם לקוחותיהם, בכל פלטפורמה ובכל צורת תקשורת שהלקוח מעדיף. בין שמדובר על מרכזייה וירטואלית שמאפשרת קבלת שיחות ווידאו, סופטפון שמאפשר לנו לבצע שיחות באמצעות המחשב, או שילוב של בוט וואטסאפ לשירות לקוחות אוטומטי. הפתרונות קיימים בשוק והם רבים ומגוונים, עלינו רק להכיר אותם. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם 3 מערכות תקשורת שכל בעל עסק חייב להכיר.

חברת IP Tech היא מהמובילות בישראל במתן פתרונות תקשורת לעסקים, בין שירותינו הרבים אנחנו מציעים מרכזיות מבוססות על טכנולוגיות ענן, פתרונות למוקדי שירות לקוחות ועוד מגוון עשיר ורחב של שירותי טלפוניקה מתקדמים שכל מטרתם היא שיפור העסק שלך – לקבלת פרטים נוספים צרו איתנו קשר.

מערכות תקשורת שכל עסק חייב – מרכזיה בענן

מרכזיה בענן היא פתרון תקשורת מבוסס ענן שמאפשר לעסקים לנהל שיחות טלפוניות, וידאו וצ'אט, אך גם לגשת לכל הנתונים והפרטים השונים של המערכת מכל מקום באשר הוא. באמצעות שילוב כל האלמנטים הטכניים תחת פלטפורמה אחת, אשר אליה אפשר לגשת באמצעות חיבור אינטרנט ופרטי גישה, אנו יכולים לרכז את כל אמצעי התקשורת העסקית שלנו בצורה נוחה ואינטואיטיבית. בשנים האחרונות מרכזיה בענן הפכה לחלק בלתי נפרד מצורת העבודה המקובלת בשוק וזאת בזכות היתרונות הרבים של שיטה זו –

  • גמישות וניידות
    העלייה החדה במספר העובדים מהבית, או באופן רחב יותר – מספר העסקים שמאפשרים לעובדיהם שלא להגיע למשרד, מחייבת שינוי גישה מצדם של מעסיקים רבים ומרכזיה בענן מאפשרת לנו את הגמישות הזו בצורה מאובטחת. כל שעלינו להיות מצוידים בו זה מכשיר תומך וחיבור לאינטרנט.

  • שילוב על כלים נוספים
    על גבי המרכזיה בענן אפשר להוסיף שירותים רבים, כמו גם לחבר את המרכזיה למערכות CRM כדי לשפר את חווית שירות הלקוחות של העסק. כלים כמו בוט וואטסאפ יכולים לקחת את העסק שלכם רמה אחת קדימה, וזאת על ידי כך שהם מעניקים ללקוחות גישה ישירה מחלקה הדרושה להם, וכמובן שזאת בנוסף על האפשרות לייצר מענה לשאלות מרכזיות שנוגעות לעסק.

  • ניהול ותחזוקה
    גם אם אתם לא מומחים בטכנולוגיה, הניהול והתחזוקה של מרכזיות ענן הוא דבר ישים בעבורכם. מדובר על מערכות שמתוכננות בצורה ייחודית, כך שממשק הניהול שלהם אינטואיטיבי ומותאם לכל רמות השימוש הטכנולוגי. צוות שלנו יתקין בעבורכם את המערכת ויגדיר אותה בהתאם לצרכים שלכם. אם לאחר מכן תדרשו לשנות משהו במערכת, אפשר לעשות זאת בקלות וכך להתאים את המרכזיה לצרכים משתנים.

3 מערכות התקשורת שכל בעל עסק חייב להכיר

סופטפון – מערכת התקשורת המועדפת על בעלי עסקים

סופטפון היא מערכת תקשורת המאפשרת למשתמשים לבצע שיחות טלפון דרך האינטרנט, באמצעות מחשב או סמארטפון. המערכת מכילה בתוכה את כל התכונות המוכרות של טלפון שולחני, אך היא מאפשרת בנוסף גם ניהול בזמן אמת של תיק הלקוח וקבלת כל הפרטים הרלוונטיים עבור שירות הלקוחות כדי לספק את השירות המושלם. אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של סופטפון הוא היכולת לקחת את הטלפון העסקי שלך איתך לכל מקום. בואו ונבחן כמה מהיתרונות הבולטים שיש לסופטפון –

  • גישה מכל מקום
    מערכות תקשורת כמו סופטפון מאפשרות לעובדים לקבל שיחות בכל עת ומכל מקום, כל שעליהם לעשות זה לדווחה במערכת שהם זמינים והשיחות יחלו לזרום. כמובן שבעת השימוש במערכת, הנציג יוכל לראות אל מול עיניו את כל הנתונים בזמן אמת ולהעניק את השירות הטוב ביותר, גם אם הוא לא נמצא במשרד.

  • חיסכון
    החיסכון שמערכות סופטפון מעניקות לעסקים מתבטא בכל מיני דרכים ואספקטים. אפשר לדבר על החיסכון הפיסי של טלפון שתופס מקום על השולחן, או של מרכזיה שיושבת בתוך העסק. ואפשר לדבר על החיסכון הכלכלי שהמערכת מספקת. בכל מקרה שלא תסתכלו על זה, מערכות סופטפון חוסכות לעסק שלך כסף רב.

  • שליטה ואבטחה
    מערכות אלו מבוססות גם הן על טכנולוגית ענן, מה שמאפשר לך כבעל העסק מעקב צמוד על תפקוד העובדים וכתוצאה מכך של עבודתם. המערכות נמצאות תחת אבטחה איכותית וכדי להתחבר אליהן יש צורך בשם משמש וסיסמה ייחודיים שבעל העסק מנפיק לעובדיו.

מערכת תקשורת וירטואליות עם חייגן אוטומטי

הפתרון האחרון שאנחנו רוצים להציג בפניכם הוא אחד האיכותיים ביותר שקיימים כיום בתחום פתרונות התקשורת לעסקים. מערכת תקשורת וירטואלית היא כזו שלא יושבת בשום מקום, בדומה למרכזיה בענן, אך בהרבה מקרים היא יושבת בצורה בלעדית על מערכת הטלפוניה של העסק. בשנים האחרונות מתווספים יותר ויותר פיצ'רים למערכות אלו ואחד הבולטים ביותר הוא החייגן האוטומטי. בואו ונבחן את היתרונות הבולטים של מרכזיה וירטואלית משולבת עם חייגן אוטומטי –

  • ניתוב שיחות מותאם לקוח
    בעזרת שילוב של תוכנות CRM וניהול לקוחות, המערכת יודעת לזהות לקוחות קיימים ולנתב אותם ישר אל הנציג הרלוונטי. כמו כן, מערכות אלו מאפשרות יצירת תפריטים קוליים והתאמה מלאה של אלמנטים שונים בתפריט לצרכי העסק שלכם. אחת האפשרויות הבולטות שיש למרכזיה וירטואלית היא האפשרות ל – Callback, שיחה חוזרת אל הלקוח בעת שנוחה לו.

  • חייגן אוטומטי
    במקום שהעובדים שלכם יצטרכו לנסות ולאתר לקוחות על ידי כך שהם יחייגו באופן סיזיפי לעשרות אנשים בטרם מישהו יענה להם, החייגן האוטומטי עובר על אנשי הקשר השמורים במערכת ומחייג אליהם. רק כאשר אחד הלקוחות ענה לשיחה, המערכת מעבירה אותה אל המוקדן הרלוונטי וכך נחסכים זמני המתנה רבים והמערכת כולה מתייעלת.

  • שימוש בטלפונים חיצוניים
    מערכות וירטואליות מתאפיינות בכך שאפשר להתחבר אליהן בעזרת טלפונים ואוזניות בלבד, ללא צורך בטלפונים ייעודיים. בעלי עסקים נהנים בשל כך מצמצום הוצאות התפעול, ואילו העובדים נהנים בשל כך מהיכולת להיות חופשיים מהגעה למשרד. המערכות האלו מאפשרות גישה מהירה ומאובטחת בעזרת חיבור ייעודי שמתאפשר גם מטלפוניהם של העובדים.

בחירת מערכת התקשורת הנכונה בעבור העסק שלך היא תהליך חשוב שדורש שיקול דעת והתאמה לצרכים הייחודיים של העסק שלך. עבור עסקים קטנים, סופטפון או מרכזיה וירטואלית עשויים להיות פתרונות אידיאליים, בעוד עסקים גדולים יותר יכולים להרוויח יותר ממערכות תקשורת מתקדמות יותר ומשילוב של חייגן אוטומטי. כדי לבחור את הפתרון המושלם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ואנחנו ב – IP Tech נשמח לעמוד לשרותך. צרו איתנו קשר עוד היום ונקדם את עסקך לשלב הבא בעזרת תקשורת עסקית המתאימה בעבורך.

             



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post