""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מהן היתרונות בפתרונות תקשורת לעבודה מרחוק?


בשנים האחרונות, החלה מגמה מסוימת של עבודה מרחוק בקרב חברות וארגונים בישראל. כאשר פרצה מגפת הקורונה ואילצה לשלוח את העובדים לעבוד מהבית למען בריאותם, חברות רבות נדרשו להאיץ את התהליך וחפש פתרונות לעבודה מרחוק בתקופה קצרה.
כעת, בזמן שהמגיפה בדעיכה וחזרנו לשגרה כמעט מלאה, ארגונים רבים החליטו להמשיך בתהליך שהחלו בו , ולהטמיע מודל עבודה היברידי- עבודה משולבת מהבית ומהמשרד, לאור היתרונות הטמונים בכך:

  • שירותי טלפוניה מתקדמים לעסקיםחסכון בזמן ובאנרגיה - העבודה מהבית חוסכת את הנסיעה לעבודה מדי יום, מה שמביא לירידה בהוצאות הנסיעה לעובדים. כמו כן, העובדים מגיעים רעננים וערניים יותר לעבודה, שכן הם לא "שרפו" זמן רב בנסיעה.
  • פריון עבודה גבוה- מחקרים רבים מצאו כי לא רק שתפוקתם של העובדים בעת העבודה מהבית נשמרת, אלא היא אף עולה.
  • חסכון בעלויות – עצם הישיבה במשרד מצריכה הוצאות של חשמל על תאורה, מיזוג ומכשירי חשמל נוספים.
  • שמירה על בריאות העובדים והמשך עבודה רציפה.

 

הפתרונות של IPTech:

העברת הארגון למתכונת של עבודה מרחוק עלולה להצטייר כפרוצדורה מורכבת אמנם, אך למעשה מדובר בתהליך פשוט למדי. חברת IPTech השקיעה מאמצים רבים בכדי לפתח ולאתר פתרונות תקשורת יעילים לעסקים ולמוקדים טלפוניים, שיסייעו בשמירה על המשך פעילות כלכלית תקינה מרוחקת של העובדים שידרשו מינימום השקעה תוך זמני התקנה קצרים.

CloudPhone

המשרד שלך איתך. בכל מקום.

יישום IPTechCloudPhone לנייד מספק לעובדי הארגון ניידות וגישה מלאה לשלוחת המרכזיה מכל מקום. למעשה, הטלפון האישי של העובד הופך לשלוחה של המרכזייה, תוך שמירה על פרטיות מוחלטת, כך שבעת ביצוע שיחה דרך היישום, מספר הטלפון הנייד לא יהיה גלוי, אלא רק מספר המשרד הישיר. בנוסף יישום ה- CloudPhone מציע לכל משתמש הגדרת לוח זמנים אותו יכול לקבוע על פי העדפותיו ואופי העבודה.

CLOUD PHONE

ה- CloudPhone מאפשר עבודה בצורה חלקה בכל מקום שעובדי הארגון נמצאים. כמו כן, בניגוד לשימוש במספר הנייד האישי שלהם, עם יישום ה- CloudPhone כל המשתמשים והשיחות מנוהלים באופן מרכזי במרכזיה.

ההתקנה- מעולם לא הייתה פשוטה יותר: היישום מסופק באופן מלא על ידי המרכזיה, כך שהגדרתו נעשית טרם ההתקנה באמצעות ממשק הניהול. המשתמש מקבל הוראות שימוש למייל, וכך תוך פחות מדקה הטלפון הסלולרי הופך לשלוחה של המרכזיה.

היישום זמין להורדה בAndroid וב- iOS.

משתמשי ה- IPTechCloudPhone ייהנו מכל תכונות המרכזיה המוכרות:
• ביצוע והעברת שיחות דרך המרכזיה
• התחברות לספר הטלפונים הארגוני
• תא קולי
• הקשבה לשיחות מוקלטות
• חיוג מהיר
• שיחות ועידה
• חדרי ועידה
• הקלטת שיחות
• צ'אט ארגוני, עם אופציה לצפייה בהיסטוריית השיחה
• הפתרון המושלם למוקדים טלפוניים

DeskPhone

כל התקשורת הארגונית במחשב האישי
יישום ה-SoftPhone המצליח בגרסא עדכנית ומותאמת למחשב האישי, המאפשרת ניידות מלאה לעובדי הארגון עם כל יתרונות מרכזיית IPTechCloud המוכרים:

פתרונות לעבודה מרחוק למוקדים טלפוניים

• ביצוע והעברת שיחות דרך המרכזיה
• שיחות ועידה
• חדרי ועידה
• הקלטת שיחות
• צ'אט ארגוני, עם אופציה לצפיה בהיסטוריית השיחה
• התחברות לספר הטלפונים הארגוני
• תא קולי
• הקשבה לשיחות מוקלטות
• חיוג מהיר

הפתרון המושלם למוקדים טלפוניים- באמצעות ה-DeskPhone העובדים יוכלו להתחבר לשלוחה שלהם מכל מקום ללא כל מאמץ בקלות ובמהירות, וכך יגיעו לעבודה ממוקדים, ישמרו על המשך עבודה רציפה ויעניקו שירות יעיל יותר ללקוחות.

ה- DeskPhone זמין להורדה ולהתקנה במערכות PC ובמחשבי MAC.

פתרונות לעבודה מרחוק למוקדים טלפוניים

לנו ב- IPTech ברור שההצגה חייבת להמשך, גם אם מרחוק, לכן אנו מציעים מגוון פתרונות בענן למוקדים בהתאמה מרבית, שיסייעו בייעול ניהול הזמן והמיומנויות של הצוות ולספק חווית לקוח טובה יותר מבלי "לקרוע את הכיס".
המערכות מבוססות ממשק אינטרנט, תוך מתן דגש על תפעול נוח וקל לכלל סוגי המשתמשים, מה שמאפשר את יישום הפלטפורמה בזמני התקנה קצרים משמעותית ממערכות אחרות, וגישה מכל מקום תחת כל מערכת הפעלה ויחידת קצה. גישה זו מאפשרת ביצוע עדכונים וגיבויים למערכת בזמן אמת ללא כל צורך בהשבתת המערכת.
באמצעות המערכות תוכלו ליהנות מניהול תורים חכם, ניתוב שיחות ללא הגבלה, כלי דיווח מתקדמים, יכולות ניטור בזמן אמת של המרכזיה למוקדנים טלפוניים ועוד.

פתרונות המוקד שלנו יסייעו למנהלי הארגון והמוקד לוודא ששיחות הלקוחות ייענו על ידי הנציג המתאים במהירות האפשרית ויקבלו את החוויה הטובה ביותר בזמן ההמתנה למענה:

  • הקלטות
  • מוסיקה בהמתנה
  •  הודעה על מיקום המתקשר/ זמן המתנה ממוצע / הודעה בהתאמה אישית
  •  עדיפות תור
  • לקוחות VIP
  • מערכת המוקד שלנו מאפשרת לתת לאחמ"שים ומנהלים כלים יעילים לניהול; כמו האזנה, לחישה, התפרצות ושיחה בצ'אט כך שיוכלו לסייע לעובדים ככל הניתן- כן, כן גם מרחוק.

רוצים לשמוע אודות חידושים נוספים הצפויים בקרוב? צרו עימנו קשר, נשמח לייעץ לכם ללא עלות.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post