מרכזיה לעסק קטן – מרכזיה מקומית או מרכזייה וירטואלית בענן?

לרוב שמדברים על מרכזיות לעסקים חושבים שמדובר במרכזיות המתאימות לארגונים ועסקים גדולים בלבד, ובכך מפספסים את הייעילות של מרכזיות לעסקים הקטנים שיש להם שלוחות שונות בארץ ובעולם, עובדים שעובדים מהבית לסירוגין וכן חיסכון בהוצאות ללא התפשרות על איכות העברת המידע.
לרוב, לארגונים גדולים נמליץ על מרכזיה בענן אבל לעסקים קטנים מדובר בשאלת השאלות, באיזו מרכזיה לעסק קטן מומלץ לבחור?

מרכזיה מקומית או מרכזייה וירטואלית בענן? שאלת השאלות שרוב העסקים הקטנים עדיין שואלים ומתלבטים לפני שהם בוחרים אם להשתדרג למרכזיה בענן. מדובר על שאלה שאין לה תשובה חד משמעית כיוון שהיא תלויה בעיקר בדרישות ובצרכים של העסק. אבל בכל זאת אפשר להצביע על כמה הבדלים מהותיים שיעזרו לכם להכריע את הכף ולבחור את המרכזיה המתאימה ביותר עבור העסק שלכם. 

לפני שנמשיך בסקירת המרכזיות והקריטריונים לבחירתם אנו בIPTECH מרגישים מחויבות ללקוחותינו שרצים איתנו כבר שנים וגם לאלו החדשים ולכן עומדים לרשותכם צוות מומחים שבשיחת היכרות קצרה איתכם ועם העסק שלכם יוכלו לענות לכם על השאלה, מהי המרכזיה המתאימה עבור העסק שלכם.

 

לקבלת פרטים על התאמת מרכזיה לעסק כבר עכשיו השאירו פרטים או התקשרו 0723946024

איך בוחרים מרכזיה לעסק קטן?

אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, ויסכים איתנו כל מי שאי פעם היה לו עסק או עבד באחד, זה יכולות התקשורת של העסק. עסק אשר לא משקיע משאבים באיכות הטלפוניה המשרדית פשוט מאבד לידים ולקוחות שעשויים להתקשר אליו כדי לשמוע על המוצרים ועל השירותים שהוא מציע. אבל גם אנשי העסקים שהבינו את החשיבות של מרכזיה לעסק, נאלצים להתמודד מול כמויות של ספקים שונים שמציעים להם הרים וגבעות אך בפועל משתמשים בעשרות ביטויים גבוהים ולא ברורים. אז בואו נראה איך בוחרים מרכזיה לעסק בצורה פשוטה.

במיוחד בעסקים קטנים ובינוניים שלא יכולים להרשות לעצמם הרפתקה כלכלית, חשוב שהמרכזיה תתאים לעסק כמו כפפה ליד. לפני שבוחרים את הספק או סוג המרכזיה לעסק קטן בואו נראה כמה דברים שאפשר לעשות גם בלי מומחים.


בחינת צרכים

בחינת צרכים

התחילו בסקירה של השימוש התדיר במערכת הטלפוניה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רשימה של כל העובדים וממנה נסיק את מספר השלוחות הרצויות ואת האפשרויות הנלוות שנזדקק להן. לאחר מכן נבדוק מה הם אמצעי התקשורת הנפוצים ביותר גם ברמה הפנים ארגונית וגם ברמה החיצונית וזה יעניק לנו את ההבנה על אילו פלטפורמות אנחנו מוכרחים שיתממשקו עם המרכזיה הבאה שלנו.

אל תימשכו לגדול והמוכר

אל תימשכו לגדול והמוכר

המשיכה הטבעית שלנו היא לפנות קודם כול לחברות המוכרות, אבל לפעמים הבחירה הזו לא בהכרח מתאימה לעסק שלנו. בחירת ספק היא בחירה עם חשובה שחייבת לעשות רק אחרי שמוודאים שיש התאמה בין הספק לעסק. אנחנו רוצים לקבל יחס מהספק שלנו, אך אנחנו רוצים גם אותה נשימה גם לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

הנקודה הכלכלית

הנקודה הכלכלית

חשוב להבין מראש את כל העניין הכלכלי שסובב את בחירת המרכזיה המתאימה ביותר עבור עסק קטן. לפני שבכלל נתחיל להסתכל על מרכזיות חדשות לעסק אנחנו צריכים לבחון את ההוצאות הקיימות של העסק על התשתית ועל השימוש במערכת. רק כך נוכל לקבל הבנה מלאה של החיסכון הכספי ולהתחיל ולדבר על הרווח שצפוי מהשדרוג המיוחל.

אבטחת מידע

אבטחת מידע

מובן שלא כל חברה תדרוש את אותה רמת אבטחה, אך חשוב להבין אם מדובר על ענן פרטי רק של העסק או אם מדובר על ענן ציבורי שעליו יושבים עוד עסקים. באופן עקרוני רמת האבטחה במרכזיות ענן נחשבת לגבוהה ביותר ואפשרות ההצפנה והקידוד בה מספקות אפילו את הצרכים של מדינות וארגוני ביון אז אין ספק כי מדובר על אבטחה יעילה ואיכותית יותר מאשר זו הקווית.

שלב ההשוואה: מרכזיה מקומית או מרכזיה וירטואלית בענן?

מרכזיה בענן כמרכזיה לעסק קטן?

השימוש במרכזיות בענן כמרכזיה לעסק חוסך את הצורך בהקמת בסיס התשתית הפיזית ורכישת החומרה היקרה שמתלווה לכך. במקום זאת, כל עסק יכול לבחור את השירותים המותאמים לו ולשלם בפועל רק על השימוש שנעשה בפועל. התוצאה היא חיסכון כלכלי עצום, אך בלי להתפשר על איכות השירות הטלפוני שתעניקו ללקוחותיכם או פגיעה ביכולת התקשורת הפנים ארגונית. דבר נוסף וחשוב בנוגע למרכזיות לעסקים היושבות על הענן, היא העובדה כי גם אם העובדים שלכם עובדים מהבית, הם עדיין יכולים לקבל גישה למרכזייה מהמחשב שלהם ובכך למעשה אפשר להמשיך ולשמור על שגרת עבודה מכל מקום ובכל עת.

העסקים אשר ירוויחו בצורה הגדולה ביותר ממעבר לפתרון המתקדם של מרכזיה בענן יהיו העסקים הקטנים והבינוניים. היכולת שלהם להשתחרר מהעלויות הכבדות של התקנת מרכזיה פיזית היא בראש ובראשונה הסיבה שמעבר למרכזיות IP בענן יהיה מושלם לעסקים אלו, אך מעבר לחסכון הצפוי יש עוד כמה יתרונות מפתיעים לטכנולוגיה הזו:

  • אין צורך בתחזוקת השרתים
  • תשלום רק על השירותים שמשתמשים בהם
  • ניתן להתחבר למרכזייה מכל מחשב
  • מרכזיות הענן מגובות באופן תדיר
  • רמת האבטחה במרכזיה בענן נחשבת לגבוהה ביותר

מרכזית IP מקומית כמרכזיה לעסק קטן?

גם תחום מרכזיות ה - IP המקומיות עובר שינויים רבים. כיום אין צורך בהתקנה הלוקחת יום שלם, ואפשר לשדרג את המרכזיה לעסק בצורה מהירה ונוחה. אומנם מבחינת הנראות, המרכזיות המקומיות לעסקים עדיין מזכירות את הדורות הקודמים, אך למעשה מבעד למכסה המנוע הקלאסי מסתתרת מפלצת טכנולוגית מרשימה למדי. כיום מרכזיה לעסק מהסוג הפיזי מכילה בתוכה כרטיסי מחשב מתקדמים ועל ידי כך היא מאפשרת לעסק שלכם להשתכלל ולהציע שירות טלפוני איכותי יותר ללקוחותיכם, אך גם שירותי טלפוניה פנים ארגוניים משוכללים שיחסכו רבות לעסק שלכם.

החיבור של מרכזיות IP מקומיות נעשה על ידי חיבור ממשי לתשתית הקווית של הארגון, באמצעות התלבשות על קווי התקשרות של העסק אנחנו יכולים להפוך את המרכזייה ל - HUB שמתממשק ומחבר בין כל הטלפוניה במשרד. בדומה למרכזיה בענן, גם המרכזייה הפיזית מעניקה את כל השירותים הקלאסיים והמתקדמים שהתרגלנו לקבל ממרכזיות לעסקים - מעקב שיחות, מעגל המתנה, ניתוב, הקלטה של שיחות, האזנה שקטה למטרות למידה פנים ארגונית ועוד.

אז מה עדיף? מרכזיה בענן או מרכזיה פיזית בעסק קטן?

אם נהיה כנים, אין באפשרותנו לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, שכן התשובה תלויה בשירותים וביכולות שבית העסק שלכם זקוק לקבל מהמרכזייה. אבל נשמח מאוד לשוחח עימכם כדי שנוכל להציע לכם את הפתרון המושלם בעבורכם. לאורך השנים הצוות שלנו הקים ומתחזק מרכזיות לעסקים והארגונים הגדולים במשק, לצד מאות עסקים בינוניים וקטנים, כך שיש לנו את הניסיון להתאים גם לך את המרכזיה לעסק שתעשה סדר בבלאגן.

ככלל אצבע אפשר להגיד כי מרבית העסקים בישראל יכולים להרוויח לאין שעור ממעבר למרכזיה בענן שתעניק להם כמה יתרונות מובהקים שלא קיימים במרכזיות המקומיות. אבל גם אם תחליטו להתייעץ עם חברה אחרת, חשוב שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם בצורה מושכלת, לכן גיבשנו בעבורכם רשימה של שאלות לשאול כל חברה המספקת פתרונות תקשורת לעסקים לפני שתחליטו האם לעבוד איתה ובאיזו מרכזייה לבחור.

  • מה הן העלויות השוטפות המינימליות?
  • האם נדרשים טלפונים ייעודיים או שאפשר להשתמש במכשיר הסלולרי?
  • האם ניתן להתחבר למרכזייה גם מרחוק, למשל בזמן עבודה מהבית?
  • האם המרכזייה יודעת להתמודד עם עומס מתקשרים ולא תגרום לאובדן לקוחות?
  • מה הן התוספות שאפשר להלביש על המערכת?
  • האם יש גיבוי של המערכת?
  • האם נדרשת רשת אינטרנט נוספת או שאפשר להלביש את מרכזיית הענן על התשתית הקיימת?
  • מה תנאי החוזה והאם יש התחייבות ארוכת טווח?
  • האם נוכל להגדיר תהליכי אוטומציה במערכת?
  • מה הוא מערך האבטחה הקיים על המערכת?
  • התממשקות של המרכזייה עם שירותים חיצוניים כמו אאוטלוק, מערכות CRM או שירותי VoIP למיניהם
  • אפשרויות הגדלת המרכזייה ומספר השלוחות אם העסק גדל

בדיוק כפי שיש מגוון של מרכזיות לעסקים, כך קיימות חברות רבות שמספקות שירותי טלפוניה לעסקים. אבל לפני שמתחייבים לחברה שתספק את פתרונות התקשורת לעסק שלנו, מומלץ לבדוק מי החברה המדוברת ומה בדיוק היא מציעה. חברת IP Tech עובדת באופן שוטף עם החברות והארגונים הגדולים במשק, לצד מאות עסקים קטנים ובינוניים. אם יש לכם עוד שאלות על נושא מרכזיות לעסקים? צרו איתנו קשר או צלצלו למספר 03-9041771 ונשמח להציע לכם את הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור העסק שלכם.

למה לבחור במרכזיית IP של IPTech ?

ממשק WEB  נח לתפעול

גמישות לשינויים ותוספות

אבטחת מידע

יכולות גיבוי מתקדמות

חיבור למערכות ניהול

ייצור כחול לבן

לקבלת פרטים על התאמת מרכזיה לעסק כבר עכשיו השאירו פרטים או התקשרו 054-2046119

מחיר מרכזיות בענן מורכב מעלות השיחות היוצאות ועלות השלוחות. מרכזיות IP מקומיות מתחלקות ל - 3 רמות עיקריות המתאימות לכלל העסקים, החל במשתמשים בודדים ועד למרכזיות ענק. מחירי המרכזיה משתנים בהתאמה לגודלה, לצרכים ולדרישות הספציפיות של הלקוח. כאמור, המחיר משתנה ע"פ התאמת המרכזיה לצרכי הלקוח ולכן הכי טוב יהיה ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר המותאמת במיוחד לצרכי העסק שלך.
כן. כל מערכת ארגונית אשר יש לה API לחיבור למערכות צד ג' תוכל להתחבר למרכזיה ולאפשר זיהוי לקוחות וחיוג ישירות מהתוכנה.
כדי להתקין שירותי מרכזיית ip במשרדך יש קודם כל לבצע בחינה של רשתות התקשורת הקיימות. לאחר מכן, נאפיין ביחד את הצרכים והדרישות של העסק שלך מהמרכזיה עד לרמה המיקרו. אנו נסייע בכל הצד הטכני, החל בתכנון והגדרות התקשורת מול הספקים ועד התקנה והטמעה של המערכת. בסיום התהליך נשלח איש צוות מיומן שיבצע הדרכה על המערכת החדשה כך שאפשר יהיה ליהנות ממערכת מתפקדת תוך שעות בודדות.
כדי להתחבר לשירותי המרכזיה בענן כל שנדרש הוא חיבור לאינטרנט וחשמל בעבור כל יחידת קצה שרוצים להפעיל.

שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




כדי לחסוך בכסף וליהנות מכל היתרונות שיש למרכזית IP להציע לעסק שלך –

השאירו פרטים ממש כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל החבילות, האפשרויות והמרכזיות שיעזרו לעסק שלך להתחבר אל העתיד.

4.4/5 - (42 votes)
פורסם ב: