""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מהי המרכזיה לעסק המומלצת: מרכזיה מקומית או מרכזייה וירטואלית בענן?


בדיוק כפי שיש מגוון של מרכזיות לעסקים, כך קיימות חברות רבות שמספקות שירותי טלפוניה לעסקים. אבל לפני שמתחייבים לחברה שתספק את פתרונות התקשורת לעסק שלנו, מומלץ לבדוק מי החברה המדוברת ומה בדיוק היא מציעה. חברת IP Tech עובדת באופן שוטף עם החברות והארגונים הגדולים במשק, לצד מאות עסקים קטנים ובינוניים. אבל במקום לדבר עלינו, בואו נדבר על המרכזיות לעסקים של IP Tech.

אחת השאלות שחוזרות על עצמן ללא הרף בתחום הטלפוניה המשרדית היא מה הן המרכזיות לעסקים הטובות ביותר – מרכזיה מקומית או מרכזייה וירטואלית בענן. מדובר על שאלה שאין לה תשובה חד משמעית כיוון שהיא תלויה בעיקר בדרישות ובצרכים של העסק. אבל בכל זאת אפשר להצביע על כמה הבדלים מהותיים שיעזרו לכם להכריע את הכף ולבחור את המרכזיה המתאימה ביותר בעבור העסק שלכם.

איך בוחרים מרכזיות לעסקים שמתאימות לעסק שלך?

אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, ויסכים איתנו כל מי שאי פעם היה לו עסק או עבד באחד, זה יכולות התקשורת של העסק. עסק אשר לא משקיע משאבים באיכות הטלפוניה המשרדית פשוט מאבד לידים ולקוחות שעשויים להתקשר אליו כדי לשמוע על המוצרים ועל השירותים שהוא מציע. אבל גם אנשי העסקים שהבינו את החשיבות של מרכזיה לעסק, נאלצים להתמודד מול כמויות של ספקים שונים שמציעים להם הרים וגבעות אך בפועל משתמשים בעשרות ביטויים גבוהים ולא ברורים. אז בואו נראה איך בוחרים מרכזיות לעסקים בצורה פשוטה.

במיוחד בעסקים קטנים ובינוניים שלא יכולים להרשות לעצמם הרפתקה כלכלית, חשוב שהמרכזיה תתאים לעסק כמו כפפה ליד. לפני שבוחרים את סוג המרכזיה או הספק בואו נראה כמה דברים שאפשר לעשות גם בלי מומחים.

  • בחינת צרכים
    עוד לפני שנפנה לאיש מקצוע שיסייע לנו בבחירת המרכזיה, אנחנו יכולים להתחיל את הסקירה של השימוש התדיר שלנו במערכת הטלפוניה לבדנו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה רשימה של כל העובדים וממנה נסיק את מספר השלוחות הרצויות ואת האפשרויות הנלוות שנזדקק להן. לאחר מכן נבדוק מה הם אמצעי התקשורת הנפוצים ביותר גם ברמה הפנים ארגונית וגם ברמה החיצונית וזה יעניק לנו את ההבנה על אילו פלטפורמות אנחנו מוכרחים שיתממשקו עם המרכזיה הבאה שלנו.

  • אל תימשכו לגדול והמוכר
    המשיכה הטבעית שלנו היא לפנות קודם כול לשמות המוכרים, אלו שאנחנו יודעים שמתעסקים במרכזיות לעסקים כבר עשרות שנים ונחשבים לתאגידים הגדולים בשוק. אבל לפעמים הבחירה הזו לא בהכרח מתאימה לעסק שלנו. בחירת ספק למתן שירותי טלפוניה היא בחירה עם השלכות מרחיקות לכת שחייבת לעשות רק אחרי שמוודאים שיש התאמה בין הספק לעסק. אנחנו רוצים לקבל יחס מהספק שלנו ולא להרגיש שאנחנו אחד ממיליון, אך אנחנו רוצים אותה נשימה גם לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

  • הנקודה הכלכלית
    דיברנו לא פעם על החיסכון הכספי שבחירה במרכזיות IP תשית על העסק שלך, אך מה שחשוב יותר זה להבין מה מראש את כל העניין הכלכלי שסובב את בחירת המרכזיה. לפני שבכלל נתחיל להסתכל על מרכזיות חדשות לעסק אנחנו צריכים לבחון את ההוצאות הקיימות של העסק על התשתית ועל השימוש במערכת. רק כך נוכל לקבל הבנה מלאה של החיסכון הכספי ולהתחיל ולדבר על הרווח שצפוי מהשדרוג המיוחל.

  • אבטחת מידע
    ישנן רמות שונות של אבטחת מידע למרכזיות IP ולנו כבעלי עסקים חשוב להבין מהי רמת האבטחה שיש לעסק שלנו. מובן שלא כל חברה תדרוש את אותה רמת אבטחה, אך חשוב להבין אם מדובר על ענן פרטי רק של העסק או אם מדובר על ענן ציבורי שעליו יושבים עוד עסקים. באופן עקרוני רמת האבטחה במרכזיות ענן נחשבת לגבוהה ביותר ואפשרות ההצפנה והקידוד בה מספקות אפילו את הצרכים של מדינות וארגוני ביון אז אין ספק כי מדובר על אבטחה יעילה ואיכותית יותר מאשר זו הקווית.

לאיזה עסק עדיף להשתמש במרכזיה וירטואלית?

השימוש במרכזיות IP בענן כמרכזיה לעסק חוסך את הצורך בהקמת בסיס התשתית הפיזית ורכישת החומרה היקרה שמתלווה לכך. במקום זאת, כל עסק יכול לבחור את השירותים המותאמים לו ולשלם בפועל רק על השימוש שנעשה בפועל. התוצאה היא חיסכון כלכלי עצום, אך בלי להתפשר על איכות השירות הטלפוני שתעניקו ללקוחותיכם או פגיעה ביכולת התקשורת הפנים ארגונית. דבר נוסף וחשוב בנוגע למרכזיות לעסקים היושבות על הענן, היא העובדה כי גם אם העובדים שלכם עובדים מהבית, הם עדיין יכולים לקבל גישה למרכזייה מהמחשב שלהם ובכך למעשה אפשר להמשיך ולשמור על שגרת עבודה מכל מקום ובכל עת.

העסקים אשר ירוויחו בצורה הגדולה ביותר ממעבר לפתרון המתקדם של מרכזיה בענן יהיו העסקים הקטנים והבינוניים. היכולת שלהם להשתחרר מהעלויות הכבדות של התקנת מרכזיה פיזית היא בראש ובראשונה הסיבה שמעבר למרכזיות IP בענן יהיה מושלם לעסקים אלו, אך מעבר לחסכון הצפוי יש עוד כמה יתרונות מפתיעים לטכנולוגיה הזו:

  • אין צורך בתחזוקת השרתים
  • תשלום רק על השירותים שמשתמשים בהם
  • ניתן להתחבר למרכזייה מכל מחשב
  • מרכזיות הענן מגובות באופן תדיר
  • רמת האבטחה במרכזיה בענן נחשבת לגבוהה ביותר

גלו איזו מרכזיה מתאימה לעסק שלך

לאיזה עסק כדאי לעבור למרכזיות IP מקומיות?

גם תחום מרכזיות ה - IP המקומיות עובר שינויים רבים. כיום אין צורך בהתקנה הלוקחת יום שלם, ואפשר לשדרג את המרכזיה לעסק בצורה מהירה ונוחה. אומנם מבחינת הנראות, המרכזיות המקומיות לעסקים עדיין מזכירות את הדורות הקודמים, אך למעשה מבעד למכסה המנוע הקלאסי מסתתרת מפלצת טכנולוגית מרשימה למדי. כיום מרכזיה לעסק מהסוג הפיזי מכילה בתוכה כרטיסי מחשב מתקדמים ועל ידי כך היא מאפשרת לעסק שלכם להשתכלל ולהציע שירות טלפוני איכותי יותר ללקוחותיכם, אך גם שירותי טלפוניה פנים ארגוניים משוכללים שיחסכו רבות לעסק שלכם.

החיבור של מרכזיות IP  מקומית נעשה על ידי חיבור ממשי לתשתית הקווית של הארגון, באמצעות התלבשות על קווי התקשרות של העסק אנחנו יכולים להפוך את המרכזייה ל - HUB שמתממשק ומחבר בין כל הטלפוניה במשרד. בדומה למרכזיה בענן, גם המרכזייה הפיזית מעניקה את כל השירותים הקלאסיים והמתקדמים שהתרגלנו לקבל ממרכזיות לעסקים - מעקב שיחות, מעגל המתנה, ניתוב, הקלטה של שיחות, האזנה שקטה למטרות למידה פנים ארגונית ועוד.

אז מה עדיף? מרכזיה וירטואלית בענן או מרכזיה פיזית בעסק?

אם נהיה כנים, אין באפשרותנו לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, שכן התשובה תלויה בשירותים וביכולות שבית העסק שלכם זקוק לקבל מהמרכזייה. אבל נשמח מאוד לשוחח עימכם כדי שנוכל להציע לכם את הפתרון המושלם בעבורכם. לאורך השנים הצוות שלנו הקים ומתחזק מרכזיות לעסקים והארגונים הגדולים במשק, לצד מאות עסקים בינוניים וקטנים, כך שיש לנו את הניסיון להתאים גם לך את המרכזיה לעסק שתעשה סדר בבלאגן.

ככלל אצבע אפשר להגיד כי מרבית העסקים בישראל יכולים להרוויח לאין שעור ממעבר למרכזיה וירטואלית בענן שתעניק להם כמה יתרונות מובהקים שלא קיימים במרכזיות המקומיות. אבל גם אם תחליטו להתייעץ עם חברה אחרת, חשוב שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם בצורה מושכלת, לכן גיבשנו בעבורכם רשימה של שאלות לשאול כל חברה המספקת פתרונות תקשורת לעסקים לפני שתחליטו האם לעבוד איתה ובאיזו מרכזייה לבחור.

  • מה הן העלויות השוטפות המינימליות?
  • האם נדרשים טלפונים ייעודיים או שאפשר להשתמש במכשיר הסלולרי?
  • האם ניתן להתחבר למרכזייה גם מרחוק, למשל בזמן עבודה מהבית?
  • האם המרכזייה יודעת להתמודד עם עומס מתקשרים ולא תגרום לאובדן לקוחות?
  • מה הן התוספות שאפשר להלביש על המערכת?
  • האם יש גיבוי של המערכת?
  • האם נדרשת רשת אינטרנט נוספת או שאפשר להלביש את מרכזיית הענן על התשתית הקיימת?
  • מה תנאי החוזה והאם יש התחייבות ארוכת טווח?
  • האם נוכל להגדיר תהליכי אוטומציה במערכת?
  • מה הוא מערך האבטחה הקיים על המערכת?
  • התממשקות של המרכזייה עם שירותים חיצוניים כמו אאוטלוק, מערכות CRM או שירותי VoIP למיניהם
  • אפשרויות הגדלת המרכזייה ומספר השלוחות אם העסק גדל

יש לכם עוד שאלות על נושא מרכזיות לעסקים? צרו איתנו קשר או צלצלו למספר 03-9041771 ונשמח להציע לכם את הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור העסק שלכם.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS