""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מרכזיה מקומית או מרכזייה וירטואלית בענן?


 

בדרך כלל כשמדברים על מיקסום רווחים בעסקים ועל דרכים לייעל את ההתנהלות של העסק, ישר ניגשים לפתרונות מסובכים הדורשים עבודת תשתית ארוכה ומקדימה, וזאת במידה ולא מבצעים שינוי ארגוני מקיף. אך מה אם נגיד לכם כי יש עוד דרכים לשדרג את העסק ואת דרכי התקשורת של העסק? למשל שימוש בפתרונות תקשורת מתקדמים למען העסק, כמו למשל מרכזיה וירטואלית מתקדמת.

המשיכו לקרוא וגלו איך העסק שלכם יוכל להרוויח משדרוג הטלפוניה ואיזו מרכזיה עדיפה לעסק שלכם כדי שתוכלו לשפר את התקשורת העסקית שלכם. האם העסק שלכם ירוויח ממרכזיה בענן או שמה דווקא לעסק שלכם מומלץ להתקין מרכזיה פיזית?

לאיזה עסק עדיף להשתמש במרכזיה וירטואלית?

עד לא מזמן, מי שהיה מעוניין במרכזיה לעסק היה נדרש בהזמנת אנשי מקצוע והתקנה של ציוד ייעודי ומסורבל. השדרוגים שהעולם חווה בשנים האחרונות, מאז טכנולוגיית הענן נכנסה לחיינו, לא פסחו על ענף המרכזיות וכיום כל בית עסק יכול ליהנות ממרכזיה בענן שתעניק לו את כל השירותים של המרכזייה המוכרת והקלאסית. זאת אף על פי שבפועל, אין באמת מרכזייה פיזית שנמצאת במשרד, אלא מדובר בשירותים ותוספים טכנולוגים היושבים על ענן מאובטח, ומכאן נגזר שמה "מרכזיה וירטואלית".

בניגוד למה שהיה נהוג עד כה, השימוש במרכזיות IP בענן חוסך מבית העסק את הצורך בהקמת בסיס התשתית הפיזית ורכישת החומרה היקרה שמתלווה לכך. במקום זאת, כל עסק יכול לבחור את השירותים המותאמים לו ולשלם בפועל רק על השימוש שהעסק עושה בה. התוצאה היא חיסכון כלכלי עצום, אך בלי להתפשר על איכות השירות הטלפוני שתעניקו ללקוחותיכם או פגיעה ביכולת התקשורת הפנים ארגונית. דבר נוסף וחשוב בנוגע למרכזייה וירטואלית היושבת על הענן, היא העובדה כי גם אם העובדים שלכם עובדים מהבית, הם עדיין יכולים לקבל גישה למרכזייה מהמחשב שלהם ובכך למעשה אפשר להמשיך ולשמור על שגרת עבודה מכל מקום ובכל עת.

העסקים אשר ירוויחו בצורה הגדולה ביותר ממעבר לפתרון המתקדם של מרכזיה בענן יהיו העסקים הקטנים והבינוניים. היכולת שלהם להשתחרר מהעלויות הכבדות של התקנת מרכזיה פיזית היא בראש ובראשונה הסיבה שמעבר למרכזיות IP בענן יהיה מושלם לעסקים אלו, אך מעבר לחסכון הצפוי יש עוד כמה יתרונות מפתיעים לטכנולוגיה הזו:

  • אין צורך בתחזוקת השרתים
  • תשלום רק על השירותים שמשתמשים בהם
  • ניתן להתחבר למרכזייה מכל מחשב
  • מרכזיות הענן מגובות באופן תדיר ויושבות על קווי תקשורת ממוגנים ומאובטחים

מרכזיה וירטואלית בענן - יתרונות וחסרונות

לאיזה עסק כדאי לעבור למרכזיות IP מקומיות?

גם תחום המרכזיות המקומית עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, כיום אין צורך בהתקנה הלוקחת יום שלם, במקום זאת ניתן לשדרג את המרכזייה העסקית בצורה מהירה ונוחה. אומנם מבחינת הנראות, המרכזיות המקומיות לעסקים עדיין מזכירות את אלו שגדלנו עליהן וראינו בסרטים. אך למעשה מבעד למכסה המנוע הקלאסי מסתתרת מפלצת טכנולוגית מרשימה למדי. כיום מרכזיה לעסק מהסוג הפיזי מכילה בתוכה כרטיסי מחשב מתקדמים ועל ידי כך היא מאפשרת לעסק שלכם להשתכלל ולהציע שירות טלפוני איכותי יותר ללקוחותיכם, אך גם שירותי טלפוניה פנים ארגוניים משוכללים שיחסכו רבות לעסק שלכם.

הסיבה שמרכזיות מקומיות מתאימות יותר לעסקים גדולים נעוצה לא רק בעובדה כי מדובר על אלמנט פיזי הדורש חדר שרתים (כן, כמו שהיה נהוג בכל משרד פעם) אלא בעיקר כי מדובר על הוצאה יקרה יותר, כזו שבהרבה מהמקרים עסקים בוחרים לבצע באמצעות עסקאות ליסינג. החיבור של מרכזיות IP מקומית נעשה על ידי חיבור ממשי לתשתית הקווית של הארגון, באמצעות התלבשות על קווי התקשרות של העסק אנחנו יכולים להפוך את המרכזייה ל-HUB שמתממשק ומחבר בין כל הטלפוניה במשרד. בדומה למרכזיה בענן, גם המרכזייה הפיזית מעניקה את כל השירותים הקלאסיים והמתקדמים שאתם יכולים לבקש (מעקב שיחות, מעגל המתנה, ניתוב, הקלטה של שיחות, האזנה שקטה למטרות למידה פנים ארגונית ועוד). אך חשוב לזכור כי בניגוד לפתרונות הענן, כאשר מדובר על מרכזייה פיזית יש צורך לתחזק אותה באופן עצמאי וקבוע כדי לשמור על איכותה. זו כמובן עוד סיבה מדוע עסקים גדולים יותר בוחרים לעבוד עם מרכזיות שכאלה, שכן להם יש את כוח האדם והיכולת הטכנית להתמודד עם ההשלכות הנלוות למערכת זו.

אז מה עדיף? מרכזיה וירטואלית בענן או מרכזיה פיזית בעסק?

האמת היא שאין באפשרותנו לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, שכן התשובה תלויה בשירותים וביכולות שבית העסק שלכם זקוק לקבל מהמרכזייה. אך ככלל אצבע אפשר להגיד כי כיום, מרבית העסקים בישראל יכולים להרוויח לאין שעור ממעבר למרכזיה וירטואלית בענן שתעניק להם כמה יתרונות מובהקים שלא קיימים במרכזיות המקומיות. אבל כדי שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם בצורה מושכלת, גיבשנו בעבורכם רשימה של שאלות שחשוב לשאול כל חברה המספקת פתרונות תקשורת לעסקים לפני שתחליטו האם לעבוד איתה באיזו מרכזייה לבחור.

  • מה הן העלויות השוטפות המינימליות?
  • האם נדרשים טלפונים ייעודיים או שאפשר להשתמש במכשיר הסלולרי?
  • האם ניתן להתחבר למרכזייה גם מרחוק, למשל בזמן עבודה מהבית?
  • האם המרכזייה יודעת להתמודד עם עומס מתקשרים ולא תגרום לאובדן לקוחות?
  • מה הן התוספות שאפשר להלביש על המערכת?
  • האם יש גיבוי של המערכת?
  • האם נדרשת רשת אינטרנט נוספת או שאפשר להלביש את מרכזיית הענן על התשתית הקיימת?
  • מה תנאי החוזה והאם יש התחייבות ארוכת טווח?
  • האם נוכל להגדיר תהליכי אוטומציה במערכת?
  • מה הוא מערך האבטחה הקיים על המערכת?
  • התממשקות של המרכזייה עם שירותים חיצוניים כמו אאוטלוק, מערכות CRM או שירותי VoIP למיניהם
  • אפשרויות הגדלת המרכזייה ומספר השלוחות אם העסק גדל

יש לכם עוד שאלות על נושא מרכזיות לעסקים? צרו איתנו קשר או צלצלו למספר 03-9041771 ונשמח להציע לכם את הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור העסק שלכם.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS