""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

פתרונות תקשורת לעסקים


העולם משתנה סביבנו במהירות מטורפת. כמוהו משתנים גם מגוון הפתרונות תקשורת לעסקים שמוצעים לנו ולעיתים נדמה שאי אפשר למצוא את הידיים ואת הרגליים מרוב מבחר. לא משנה מה גודל העסק שלך, כנראה שתידרש למצוא פתרונות תקשורת מתקדמים כדי לייעל את תהליכי העבודה הפנים ארגוניים או לצרכי תקשורת עם לקוחות החברה. חברת IP Tech גאה להציג את המדריך בנושא פתרונות תקשורת לעסקים שבאמת יוכיחו את עצמם כמשתלמים לעסק שלך.

פתרונות התקשורת המוצעים לעסקים בשנת 2021

  • מערכת טלפונית רב קווית
    מערכת רב קווית למעשה לוקחת את קו הטלפון המשרדי ומחלקת אותו למספר רב של שלוחות פנים ארגוניות ומאפשרת לנו להשתמש בכמה טלפונים על אותו חיבור. המערכות הקלאסיות מציעות שני טלפונים בשולחנות נפרדים ועל ידי כך מאפשרות עבודה מקבילה של שני אנשים בו זמנית. סוג זה של מרכזיה לעסק נפוץ בעיקר בעסקים קטנים או בעסקים הממוקמים בבתים פרטיים.

  • מרכזיה בענן
    מרכזיה בענן מאפשרת לנו לייצר מספרי טלפון דיגיטליים מרובים ובזכות העובדה שהיא מבוססת על תשתית רשת האינטרנט, היא נחשבת כיום לפתרון המתקדם ביותר שיש בתחום הטלפוניה המשרדית. מדובר על מרכזיה קלה מאוד להתקנה שעליה אפשר להוסיף עוד מבחר בלתי נתפס של שדרוגים ותוספים. זוהי המרכזיה המועדפת על עסקים קטנים ובינוניים שמחפשים להשאיר לעצמם את אפשרות הצמיחה, או עבור עסקים שמחפשים לשדרג את שירותי הטלפוניה ובכל זאת לחסוך כסף.

  • מערכות IVR
    מערכות IVR נועדו במיוחד לעסקים שלקוחות מתקשרים אליהם, ופחות למוקדי שירות לקוחות למשל, זאת בשל העובדה שמערכות אלו מבוססות על תפריטים קוליים מתקדמים שהופכים את השיחה לעסק לחוויה חיובית. מערכות IVR יודעות לזהות את מבוקשם של הלקוחות ומאפשרות להם ניווט מהיר אל השלוחה הרצויה, בלי שיצטרכו לעבור דרך מזכירה או תפריט ארוך שממנו ידרשו לבחור שלוחה בעצמם.

  • מערכת קול סנטר
    דמיינו מערכת טלפוניה משרדית המסוגלת להנפיק לכם דו"חות מעקב מדויק על תפוקת העובדים ומאפשרת לכם להאזין לשיחות ולתדרך את העובדים בלי שהלקוחות ישמעו. מערכת קול סנטר נחשבת לאחת המערכות המתקדמות ביותר בתחום הטלפוניה המשרדית ואפשרויות ההתממשקות שלה מבטיחות התייעלות בעסק ושיפור ניכר בהמרת הלידים משיחות קרות.

פתרונות התקשורת לעסקים שעושים את ההבדל

עבור רבים המונח פתרונות תקשורת לעסקים מתייחס לשירותי מרכזיה, או במקסימום לרשת התקשורת הפנים ארגונית. אך למעשה בעולמנו כיום עסקים נדרשים למערכת טלפוניה המסוגלת להתממשק עם אמצעי תקשורת רבים הזמינים לנו וללקוחותינו. כך למשל לעסק דרושה מערכת שתהיה מסוגלת לקבל ולהוציא הודעות SMS, וכמובן להתממשק עם שרת המייל של העסק. אז הרשו לנו להרגיע אתכם ולהגיד שאפשר ליהנות מכל המכלול הזה, ועוד המון אפשרויות אחרות, בזכות פתרונות התקשורת לעסקים הזמינים לכם ממש עכשיו.

נושא נוסף וחשוב לכל אמצעי התקשורת בעסק הוא חוויית המשתמש. השירות והיחס שנעניק ללקוחותינו יכול לעשות את ההבדל המהותי בשורת הרווחים של סוף הרבעון, וזו סיבה נוספת למה חשוב כל כך להשקיע בפתרונות תקשורת לעסק. הרבה אנשים חושבים שרק בעצם התקנת המרכזיה לעסק מסתיימת העבודה, אך בחלק הבא נדון בפי׳צרים השונים שחשוב שיהיו במרכזיה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם כדי להבטיח שאנחנו מכוסים בגזרת הטלפוניה המשרדית.

יתרונות וחסרונות של הפתרונות השונים לעסקים

מערכות הטלפוניה המתקדמות הזמינות כיום נחשבות לפתרון מופלא לבעלי עסקים רבים. אך כמו כל טכנולוגיה, גם כאן אנחנו צריכים להבין מה הם היתרונות והחסרונות של המערכת.

בין החסרונות של פתרונות התקשורת המבוססים על רשת האינטרנט אנחנו צריכים כמובן לציין את המובן מאליו, אם האינטרנט במשרד נופל כך גם המערכת כולה לא תהיה שמישה. בעזרת אפליקציה ייחודית המחברת את השלוחה על הטלפון הנייד  ניתן  להמשיך בעבודה רציפה. בעיה נוספת שאנו נתקלים לא פעם ולא פעמיים היא חוסר הכשרה של עובדים בתפעול המערכת. כדי לצמצם להימנע מבעיות מהסוג הזה אנו ממליצים לבצע הדרכות לעובדים בתחילת העבודה על המערכת וכן הדרכות ריענון מפעם לפעם.

אם נסתכל על היתרונות שיש במעבר למרכזיות IP אז נראה שהן גוברות על החסרונות. מעבר לחיסכון הכלכלי המובהק שיש בהתנתקות מספקי התקשורת הקווית, מערכות מבוססות אינטרנט מאפשרות גמישות לעבודה מכל מקום וניהול איכותי יותר של הנתונים השונים. התכונות המגוונות גם מעניקות למנהלים מעקב איכותני על עובדים ותפוקתם. הפשטות התפעולית והעובדה שכל המערכת לא יושבת במשרד עצמו מקלות על העסקים בכך שהן מייתרות החזקה של צוותי תחזוקה. אבל היתרון המשמעותי ביותר הוא דווקא בחוויה האיכותית שמרכזיות IP מעניקות ללקוחות.

מה חשוב שיהיה במרכזיה לעסק כדי להפוך אותה למכרה זהב

  1. איכות שמע – הדבר החשוב ביותר בכל מרכזיה לעסק היא איכות הסאונד והשמע. מדובר על אלמנט קריטי שאם הוא לא מטופל כראוי, הוא יכול להוביל לתסכול אצל הלקוחות ואובדן לידים איכותיים.

  2. יכולת קבלת השיחות – יש כאלו שהיו מציבים את יכולת קבלת השיחות במקום הראשון, כי הרי אין חשיבות לאיכות הסאונד אם אין שיחות נכנסות. פתרונות תקשורת לעסקים כיום מציעים יכולות קבלת שיחות מרובה וסימולטנית, תוך כדי הבטחה כי שיחות שלא יוכלו להיענות יטופלו בדרכים אחרות ובלבד שהעסק לא יפסיד את הליד.

  3. ניווט מהיר וקל – אחד הדברים המתסכלים ביותר כשמתקשרים לעסק מסוים, היא הידיעה כי תאלץ להמתין זמן רב ואז יתחיל מסע שבו יעבירו את השיחה ממחלקה למחלקה כמו תפוח אדמה לוהט. בשירותי מרכזיה בענן ישנה אפשרות ליצור תפריטי ניווט קולי מהירים וידידותיים לשימוש בקלות ובמהירות.

  4. שדרוג יכולות התקשורת הפנים ארגונית – כיום אנחנו יודעים שליבו של הארגון הוא התקשורת הפנימית ולכן חשוב מאוד למצוא מרכזיה לעסק שמאפשרת תקשורת ישירה ואיכותית בין העובדים. קיימות כיום בשוק מרכזיות שמציעות המון פיצ'רים בנושא זה, החל בשיחות ועידה מרובות משתמשים ועד האזנה פסיבית לעובדים בלי שהלקוחות יבחינו בכך.

פתרונות תקשורת לעסקים בשנת 2021

האם פתרונות תקשורת מתאימים לכל סוגי העסקים?

אין דבר כזה מערכת טלפוניה אחת שמתאימה לכל סוגי העסקים. המומחיות שלנו ב - IP Tech היא להבין לעומק את הצרכים של העסק שלך ולהתאים באופן ייחודי לך את פתרונות התקשורת שיעבדו בעבורך בצורה הטובה ביותר. כל עסק, לא משנה מה גודלו, יכול להרוויח משדרוג המרכזיה והמערכת הטלפונית שלו.

עסקים קטנים יכולים להרוויח מחיסכון כספי של אלפי שקלים בחודש ושדרוג חווית המשתמש ללקוחותיהם, לעסקים בינוניים ישנם פתרונות תקשורת מיוחדים שלא יגבילו את קצב הצמיחה ועסקים גדולים ירוויחו מאיכות יוצאת דופן של תקשורת פנים ארגונית.

לפרטים נוספים על פתרונות תקשורת לעסקים ולהתאמה אישית של שירותי הטלפוניה הנדרשים לעסק שלך, אנחנו ב - IP Tech זמינים בעבורכם ב – 03-9041771

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post