מערכת קול סנטר למוקדי שירות ומכירות - המפתח להצלחה של העסק
חברת IPTech מספקת למוקדי השירות והמכירות של לקוחותיה, פתרון המייעל את הביצועים ומאפשר מתן מענה מהיר ומקצועי. בעזרת תוכנות קול סנטר מתקדמות, חווית הלקוח נעשית טובה יותר, זמני ההמתנה מתקצרים, השיחות הננטשות פוחתות משמעותית וניכר חסכון בהוצאות ובמשאבים.
מערכות קול סנטר של IPTech מבוססת על ממשק WEB המאפשר נוחות שימוש ותפעול למוקדנים ומנהלי המערכת.
לחברתIPTech ניסיון עשיר של שנים בהפעלת מערכות קול סנטר, בהתאמה מלאה לעסק, בפיתוח ממשקים ייעודיים לחיבור מערכת הקול סנטר לתכנות ניהול ארגוניות כגון CRM/ERP .
תכונות בולטות של מערכת קול סנטר:
ניהול תורים • Call Back • פריצה לשיחה • ממשק דו"חות • הקלטת שיחות
מערכות ה-Call Center המשווקות על ידי חברתIPTech מבוססות ממשק אינטרנט ומאפשרות תפעול נוח וקל לכלל סוגי המשתמשים. מנהלי המערכת יכולים לעקוב ולמדוד את עובדי המוקד בכל רגע נתון ולהתערב בשיחות בעת הצורך.
פתרון הקול סנטר מותאם לכל סוגי המוקדים, ממספר נציגים מועט ועד לארגונים בעלי מאות משתמשים.
מערכת ה-Call Center גמישה, ההתקנה מהירה ובכל רגע ניתן לערוך שינויים ותוספות. כמו כן, מערכת קול סנטר מספקת מגוון אפשרויות לעבודה מרחוק ומהבית: עמדות עבודהsoftphone מהמחשב ו-Cloudphone מהמכשיר הסלולרי.
למה לקוחות בוחרים במערכת קול סנטר של IPTech ?
נוחות שימוש ותפעול
מדידת ביצועים בזמן אמת
אפשרות לעבודה מרחוק
חיבור למערכות ניהול
התאמת אישית ולצרכי העסק
חיבור למערכת זיהוי קולי