CONTACT CENTER

מערכת קול סנטר למוקדי שירות ומכירות  –

CallCenter  המפתח להצלחה של העסק

חברת IPTech מספקת למוקדי השירות והמכירות של לקוחותיה, פתרון קול סנטר/קונטקט סנטר המייעל את הביצועים ומאפשר מתן מענה מהיר ומקצועי.  בעזרת תוכנות הקול סנטר המתקדמות, חווית הלקוח נעשית טובה יותר, זמני ההמתנה מתקצרים, השיחות הננטשות פוחתות משמעותית וניכר חסכון בהוצאות ובמשאבים.

יתרונות:

  • ממשק WEB המאפשר נוחות שימוש ותפעול
  • מערכת דו"חות מרשימה
  • מסכי מדידה וביצוע בזמן אמת
  • אפשרת לעבודה מרחוק
  • חיבור למערכות ניהול חיצוניות (CRM/ERP)
  • התאמת אישית ומלאה לצרכי העסק
  • חיבור למערכת זיהוי קולי

ב-IPTech   משקיעים מאמצים רבים בכדי להתאים לעסק שלך שירות חכם בדיוק לצרכים האישיים שלך. נשמח לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחינת צרכי העסק שלך! צרו קשר בטלפון 03-9041771 או דרך האתר 

מערכות ה-Call/contact Center  המשווקות על ידי חברתIPTech  מבוססות ממשק אינטרנט ומאפשרות תפעול נוח וקל לכלל סוגי המשתמשים. מנהלי המערכת יכולים לעקוב ולמדוד את עובדי המוקד בכל רגע נתון ולהתערב בשיחות בעת הצורך.

פתרון הקול סנטר מותאם לכל סוגי המוקדים, ממספר נציגים מועט ועד לארגונים בעלי מאות משתמשים.

המערכת גמישה, ההתקנה מהירה ובכל רגע ניתן לערוך שינויים ותוספות. כמו כן, מערכת הקול סנטר מספקת מגוון אפשרויות לעבודה מרחוק ומהבית: עמדות עבודהsoftphone  מהמחשב ו-Cloudphone מהמכשיר הסלולרי.

לחברתIPTech  ניסיון עשיר של שנים בהפעלת מערכות קול סנטר, בהתאמה מלאה לעסק, בפיתוח ממשקים ייעודיים לחיבור מערכת הקול סנטר לתכנות ניהול ארגוניות כגון CRM/ERP .

היתרונות הבולטים של מערכת הקול סנטר:

  • מענה ללקוח במגוון ערוצים
  • ניהול תורים
  • Call Back
  • נתב שיחות מתקדם
  • הקלטת שיחות
  • חייגן לניהול קמפיינים
  • פריצה/האזנה לשיחה
  • ממשק דו"חות
  • מסכי זמן אמת REAL TIME
  • ממשק גיבוי ועדכון תוכנה אוטומטי

מערכת Contact Center

פלטפורמת ה- EQ Contact Center של חברת EQUILIBRIUM מספקת מענה מושלם לכלל הדרישות בניהול מוקד טלפוני מכל סוג שהוא.

המערכת בעלת יכולות מתקדמות לניהול ובקרה של נציגי השירות/מכירות, טיפול ומעקב על פניות באמצעות טלפון, E-MAIL, ופקס, ומתן דיווח "זמן אמת" והפקת דוחות היסטוריים. כלי הניהול מאפשרים למנהל המערכת להתאים את המסכים הרלוונטיים לשליטה על המוקדנים ולהפקת דוחות מותאמים אישית, כולל הפקת דוחות מתוזמנים ישירות לכתובת אי-מייל מוגדרת. המערכת כולל ממשק הקלטות מובנה המאפשר להקליט כל שחה ולאחזר דרך ממשק הדוחות כולל אפשרות הפצה לדוא"ל. כל זאת תוך מתן דגש על תפעול נוח וקל לכלל סוגי המשתמשים ובזמני התקנה קצרים.

הפתרון מתממשק לכל סוג מרכזיה וטלפון IP  התומך בתקן SIP. כמו כן המערכת מאפשרת לחבר משתמשי קצה ומנהלים מכל מקום ותחת כל פלטפורמה של מערכות הפעלה ללא צורך בהתקנת CLIENT  וללא בצוע הגדרות מיוחדות בתחנות הקצה.

ניתן לבצע עדכונים וגיבויים למערכת בזמן אמת וללא כל צורך בהשבתת המערכת.

יתרונות המערכת:

  • התקנה והטמעה נוחה וקלה יחסית למערכות מקבילות ללא צורך בהתקנות על מחשבי לקוח.
  • אפשרות גישה מכל מקום למערכת לטובת הגדרת משתמשים ולניהול מבוזר.
  • אין מגבלה לחיבור משתמשי קצה של טלפוני IP.
  • אפשרות להקמת מערכת גיבוי מרוחק והמשך עבודה רציפה למצב של נפילת מערכת.
  • התממשקות ליישומי צד ג' על ידי ממשק מובנה ללא צורך בפתוח ייחודי.
  • אפשרות שילוב כלי בקרה לניהול וטיפול ב"תורי" דואר אלקטרוני ובפקסים.
  • ממשק הקלטות מובנה ללא צורך בהתממשקות לפתרון צד ג'
  • אפשרות לשילוב מערכות זיהוי קולי.

 לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו עמנו קשר בטלפון 03-9041771 או דרך האתר