CALL CENTER

פלטפורמת ה- EQ Contact Center של חברת EQUILIBRIUM מספקת מענה מושלם לכלל הדרישות בניהול מוקד טלפוני מכל סוג שהוא.

המערכת בעלת יכולות מתקדמות לניהול ובקרה של נציגי השירות/מכירות, טיפול ומעקב על פניות באמצעות טלפון, E-MAIL, ופקס, ומתן דיווח "זמן אמת" והפקת דוחות היסטוריים. כלי הניהול מאפשרים למנהל המערכת להתאים את המסכים הרלוונטיים לשליטה על המוקדנים ולהפקת דוחות מותאמים אישית, כולל הפקת דוחות מתוזמנים ישירות לכתובת אי-מייל מוגדרת. המערכת כולל ממשק הקלטות מובנה המאפשר להקליט כל שחה ולאחזר דרך ממשק הדוחות כולל אפשרות הפצה לדוא"ל. כל זאת תוך מתן דגש על תפעול נוח וקל לכלל סוגי המשתמשים ובזמני התקנה קצרים.

הפתרון מתממשק לכל סוג מרכזיה וטלפון IP  התומך בתקן SIP. כמו כן המערכת מאפשרת לחבר משתמשי קצה ומנהלים מכל מקום ותחת כל פלטפורמה של מערכות הפעלה ללא צורך בהתקנת CLIENT  וללא בצוע הגדרות מיוחדות בתחנות הקצה.

ניתן לבצע עדכונים וגיבויים למערכת בזמן אמת וללא כל צורך בהשבתת המערכת.

יתרונות המערכת:

  • התקנה והטמעה נוחה וקלה יחסית למערכות מקבילות ללא צורך בהתקנות על מחשבי לקוח.
  • אפשרות גישה מכל מקום למערכת לטובת הגדרת משתמשים ולניהול מבוזר.
  • אין מגבלה לחיבור משתמשי קצה של טלפוני IP.
  • אפשרות להקמת מערכת גיבוי מרוחק והמשך עבודה רציפה למצב של נפילת מערכת.
  • התממשקות ליישומי צד ג' על ידי ממשק מובנה ללא צורך בפתוח ייחודי.
  • אפשרות שילוב כלי בקרה לניהול וטיפול ב"תורי" דואר אלקטרוני ובפקסים.
  • ממשק הקלטות מובנה ללא צורך בהתממשקות לפתרון צד ג'
  • אפשרות לשילוב מערכות זיהוי קולי.

 לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו עמנו קשר.