מרכזיה בענן

מרכזיה בענן IPTechCloud

שירותי מרכזיה בענן של IPTech פותחים בפני העסק מגוון רחב של יכולות תקשורת פנים וחוץ ארגונית מכל מקום ולכל מקום בעולם. המרכזייה בענן מחברת שלוחות מבוזרות ומאפשרת עבודה רציפה ויעילה גם מחוץ למשרד.

מרכזיות בענן מאפשרות לעסק לקבל שירותי טלפוניה כוללים המבוססים על שלוחות חכמות בעלות מגוון תכונות רחב וגמישות מרבית לשינויים ותוספות הן במספר השלוחות והן בתכונות המופעלות על כל שלוחה. 

הבחירה במערכת טלפוניה בענן IPTechCLOUD  מאפשרת חיסכון בעלויות ותשלום רק לפי שימוש בפועל של שלוחות ודקות שיחה.

כדי לחסוך זמן וכסף ולעבור עוד היום לשירותי מרכזיה בענן השאירו פרטים

התכונות הבולטות של מרכזיה בענן

מרכזיית ענן, או במילים אחרות - מרכזיה וירטואלית בענן, היא הפתרון האולטימטיבי לעסקים קטנים ובינוניים, בדיוק כפי שמדובר על הפתרון המושלם בעבור עסקים גדולים בזכות השיטה הייחודית שבה עובדת המערכת המאפשרת לבעל העסק לצרוך ולשלם רק עבור השירותים בהם הוא משתמש והקלות בביצוע שינויים במערכת בהתאם לצרכיו.

גישה לכל מקום - היתרון הגדול של מרכזיה בענן היא העבודה שהשירות נגיש מכל מקום בעולם, אך מובן שהוא מאובטח ומוצפן כך שרק בעל גישה יוכל להיכנס למערכת

חיסכון בתשתית ובהשקעה בציוד - כיוון שהמרכזיה הטלפונית יושבת על הענן אין צורך לקנות ציוד יקר ומסורבל וכמובן שלא צריך להשקיע רבות בתשתית ותחזוקה.

חיבור מהיא ללא התחייבות - חיבור האינטרנט המהיר של המשרד מהווה את צינור החמצן של המרכזיה. חיבור מהיר מתייחס לחיבור המרכזייה בצורה מהירה ופשוטה ואין קשר לחיבור האינטרנט. ניתן להתנתק מהמרכזיה בענן בכל רגע נתון. 

שדרוגים ללא עלות - העובדה שהמערכת היא דיגיטלית מאפשרת לעסק שלך להשתדרג ולהתרחב בהתאם לצרכים העסקיים המשתנים וללא תוספת תשלום.

משלמים רק לפי מה שצורכים - אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיות IP היא העובדה שמשלמים רק לפי השירותים שצורכים בפועל. 


יתרונות ייחודים במרכזיה בענן של IPTECH

נוסף על יתרונות המעבר למרכזיה דיגיטלית, למרכזיות IPTechCLOUD שלנו יש כמה יתרונות ייחודיים שאין לאף מרכזיה אחרת בשוק.

הקלטת שיחות ואחסונן בתקן PCI

כל השיחות, הפנימיות והחיצוניות, שמנוהלות על גבי המרכזיה שלנו מגובות באופן אוטומטי על גבי שרת מאובטח העומד בתקן PCI DSS הנחשב לאחד הבטוחים בעולם הפיננסיים והעסקים.

כל התכונות כלולות ללא תוספת מחיר

המחיר החודשי שתשלמו בעבור החבילה הוא המחיר הסופי שתשלמו בעבור שירותי המרכזיה בענן, ללא קשר לתכונות הרבות שזמינות על גבי הפלטפורמה.

אין מגבלת קווים

כחברה המבינה את צרכי העסק שלך, אנחנו ב – IPTech לא מגבילים את מספר הקווים לעסק שלך. זה אומר שבפועל אפשר להתחיל את השימוש במרכזיה טלפונית עם שני קווים ולגדול בהתאם לצרכי העסק.


כדי להבין בצורה הטובה ביותר את היתרונות האדירים שיש למרכזיה בענן להציע לעסק שלך, ריכזנו כמה מהתכונות הבולטות והשימושיות ביותר של שלוחות המרכזיה.

 •    הקלטת שיחות   •   שירותי IVR   •   חדרי ועידה   •   שירותי Click to Dial •   שירותי שעון נוכחות •  ממשק דו"חות מתקדם 


מרכזיה טלפונית מבוססת פלטפורמה ייחודית

המרכזיה מסוג IPTechCloud מבוססת על פלטפורמה ייחודית שפיתחה חברת XORCOM. היא מתאימה לכל סוגי העסקים, ואינה מוגבלת בכמות השלוחות ובכמות השיחות המתבצעות בו זמנית. שלוחות המרכזייה מתחברות למגוון רחב של יחידות קצה ביניהם מגוון רחב של מכשירי טלפון IP, טלפונים סלולריים, טאבלטים, Softphone. מרכזיות IP בענן - IPTechCloud מספקות גם שירותי מוקד ובעלות יישומים מתקדמים לעבודה מרחוק המאפשרים עבודה רציפה מכל מקום.

Cloudphone – שלוחות לטלפון סלולרי
Deskphone – שלוחות SoftPhone למחשב

ניתן לחבר את המרכזיה בעזרת API ייחודי למגוון רחב של מערכות ארגוניות שונות ממערכות תפעול כריזה/פתיחת שערים/ בקרות כניסה ועד מערכות ניהול   CRM/ERP  המאפשרות הקפצת חלון נתונים בעת קבלת שיחה. 


מרכזיה בענן מוכיחה את עצמה לאורך זמן

לאורך השנים בהן אנו ב – IPTech מציעים מרכזיות בענן ראינו במו עינינו את השינויים ואת השיפורים שחוו העסקים שבחרו בשירות זה. עסקים שבוחרים לעבור למרכזיה וירטואלית כפתרון התקשורת הארגונית מדווחים על עלייה קבוע במכירות הנובעת באופן ישיר מייעול השירות וקיצור זמני ההמתנה בעבור הלקוחות. נוסף על חווית השירותיות המשופרת שמספקת המערכת, גם העובדים מקבלים חיזוק בדמות ממשק דוחות מתקדם המאפשר מעקב נוח אחר כל שיחה פנים או חוץ ארגונית. השדרה הניהולית של הארגון נהנית מגישה ישירה לשירותי אחסון השיחות ולאפשרות מעקב וליווי עובדים מתקדמות, וכל זה כמובן תחת עמידה בתקני PCI לאבטחת מידע.

למרות הניסיון החיובי שלנו ושל לקוחותינו עם מרכזיות לעסקים, עדיין ישנם בעלי עסקים החוששים מהשינוי מרחיק הלכת שמצריך מעבר אל עבר טכנולוגיית ענן. כמו לכל דבר בחיים, גם למעבר למרכזיה בענן יש יתרונות וחסרונות עליהם פירטנו בהרחבה במאמר נפרד. עבורנו הדבר החשוב ביותר הוא כנות ושקיפות ולכן אנחנו לא מסתירים גם את הצדדים הנוחים פחות של המערכת, אך חשוב להבין כי היתרונות גוברים על החסרונות וכי האפשרויות הטמונות במרכזיה זו מאפשרים לעסק להגיע לכדי מימוש הפוטנציאל שלו.

אם יש לכם עדיין התלבטויות בנוגע לשירותי הענן שלנו, השאירו פרטים ממש כאן, או התקשרו אלינו ואחד מהנציגים שלנו ישמח לעמוד לשרותכם ולענות על כל השאלות

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם המידע המלא והמפורט אודות האפשרויות העומדות בפני העסק שלכם.

נשמח לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחינת צרכי העסק שלך!

אפשר פשוט להתקשר 0723946024 או להשאיר לנו פרטים:

למה אלפי עסקים כבר בחרו במרכזיה לענן IPTechCLOUD?

מעבר לכל היתרונות הטכנולוגיים שיש למרכזיה בענן IPTechCLOUD להציע לעסק שלך, הצוות המנוסה והמיומן שלנו יעמוד לשירותכם בכל שאלה או תקלה. ברשותנו צוות טכנאים המוכן להזנקה באופן קבוע, בנוסף למוקד התמיכה הטכנית הידידותי שלנו, אשר יגיע עד לבית העסק שלך כדי לפתור בעיות אם יצוצו. איכות השירות שלנו לא מתבטאת רק בנחמדות ומקצועיות, אלא מעל הכול היא מתבטאת בשביעות הרצון העצומה של לקוחותינו הנהנים כבר היום מאיכות שיחה חסרת תקדים, חיסכון כלכלי עצום וכמובן מכל שאר התוספות הזמינות.

אמינות ואיכות הקו

זמני התקנה קצרים
גמישות נוחות תפעול
עבודה מרחוק
תשלום לפי שימוש
אבטחת מידע בתקנים מחמירים

איך לבחור מרכזיה בענן שתתאים לעסק?

הבחירה בין סוגי המרכזיות בענן שקיימות היא לא בחירה פשוטה, או כזו שאפשר לזלזל בה. מדובר על תהליך מורכב שדורש התאמה מדויקת בין סוג המרכזיה ושירותי הענן לבין הצרכים הייחודיים והספציפיים של העסק שלך. חשיבותה של ההתאמה מתבטאת בראש ובראשונה ביכולת של המרכזיה לשפר את התפקוד היום יומי של העובדים, להגדיל את היעילות ולחסוך בעלויות לטווח הארוך והמיידי כאחד.
תהליך הבחירה דורש שנתחשב במגוון רב של פרמטרים, כולל גמישות המערכת, אינטגרציה עם פלטפורמות ומערכות שכבר קיימות בארגון, וכן – הצורך בתמיכה טכנית ובשירות לקוחות. מעבר לכך, חשוב לזהות מראש את פוטנציאל ההתרחבות של המערכת ואת היכולת לבצע בעתיד את ההתאמות הנדרשות, אם צרכינו ישתנו, וזאת כדי שנוכל להיות רגועים שלא משנה מה יקרה, מערכת הטלפוניה שלנו תעמוד לשרותנו.

להלן צ'קליסט שיסייע לכם בבחירה של מרכזיות בענן לעסק:

  1. זיהוי צרכים ודרישות: קבעו מראש אילו פונקציות חיוניות עבור העסק שלכם. האם נדרשת לכם אינטגרציה עם מערכת  CRM?, האם יש לעסק שלכם צורך בתמיכה בעבודה מרחוק או בשילוב של שלוחות ניידות?

    • איך עושים זאת?: תחילה בוחנים את הדרכים שבהן הצוות משתמש כיום במערכת התקשורת הנוכחית ואילו חוסרים הם מזהים. זה יכול לכלול כל דבר - החל ביכולת לנהל שיחות חוץ ארגוניות, להקליט שיחות לצרכי אימון ופיתוח, ועד לאינטגרציה עם מערכות לניהול לקוחות וניתוח נתונים.

  2. בדיקת גמישות ואפשריות צמיחה: ודאו שהמרכזיה בענן שאתם עתידים לרכוש יכולה להתמודד עם צמיחה עתידית של העסק. האם המערכת ניתנת לשדרוג? האם אפשר להוסיף משתמשים בקלות? האם אפשר להוסיף תכונות חדשות ללא צורך בשדרוג חומרה מורכב? 

    • איך עושים זאת?: חשוב להעריך את יכולת המערכת להתאים לגדילה בנפח העבודה ובמספר המשתמשים, תוך שמירה על ביצועים גבוהים ומענה לצרכים משתנים. כמו כן, חשוב לבדוק את האפשרות להוספת תכונות חדשות דרך עדכוני תוכנה, במקום להתמודד עם הוצאות גבוהות של החלפת חומרה. על כל אלו יוכלו לענות לכם בחברת שירותי הטלפוניה לעסקים שאיתה אתם עומדים בקשר.

  3. אבטחת מידע והתמודדות עם סיכונים: אבטחת המידע היא אלמנט חיוני ומרכזי בכל מערכת תקשורת, ובמיוחד בארצנו הנתונה למתקפות סייבר תכופות. חשוב מאוד לבדוק את רמת ואת איכות האבטחה המוצעת על ידי הספק ובאילו תקנות בטיחות הוא עומד.

    • איך עושים זאת?: על שירותי הענן להציע מנגנוני אבטחה מתקדמים, כולל הצפנת נתונים, אימות דו-שלבי למשתמשים, ויכולת לנהל גישות והרשאות ברמה נקודתית. כמו כן, חשוב לבדוק כיצד הספק מתמודד עם אירועי אבטחת מידע ומה הם הנהלים לשחזור מידע לאחר תקלה או פריצה. אך אולי יותר מהכול, אתם רוצים להיות בטוחים שבמקרה שתהיה פריצה, הספק יעמוד לצידכם ויסייע לכם לאורך השעות המלחיצות.

המפתח לבחירת מרכזייה בענן שתתאים לעסק שלכם בצורה מושלמת הוא הקפדה על תהליך בחירה מושכל, המתחשב בכל הפקטורים הרלוונטיים ומבטיח התאמה מלאה לצרכים הייחודיים של העסק ושל הצוות שלך. על ידי כך, תוכלו להבטיח כי הפתרון שיבחר ישרת את העסק לאורך זמן, תוך שמירה על גמישות ויכולת התמודדות עם האתגרים העתידיים.

כדי להתחבר לשירותי המרכזיה בענן כל שנדרש הוא חיבור לאינטרנט וחשמל בעבור כל יחידת קצה שרוצים להפעיל.
החיבור למרכזית ענן ברמת ציוד הטלפוניה אינו מחייב הגדרות מיוחדות, למעט פתיחת פורטים רלוונטיים במערכות ה-FIREWALL הארגוני. אם רוצים להתחבר לממשק התוכנה של המערכת יש להקים חיבור מאובטח.
כמו כל מערכת ענן, יש לבחון במערכת טלפוניה בענן את רמת האבטחה הקיימת והאם היא כוללת שירות SBC המבטיח מניעת זיהוי של המשתמשים אל מול מרכזיות אחרות בענן והאם יש אפשרות לחיבור על גבי תשתית האינטרנט הרגילה בצורה אמינה פשוטה ומאובטחת. ספק שירותי המרכזיה צריך לדעת לאבטח את הלקוחות שלו מפני יכולות הפריצה לגניבת שיחות על ידי זיהוי מקורות החיבורים של הלקוחות ושל ספ
כן. כל מערכת ארגונית אשר יש לה API לחיבור למערכות צד ג' תוכל להתחבר למרכזיה ולאפשר זיהוי לקוחות וחיוג ישירות מהתוכנה.
ברוב המקרים תשתית האינטרנט הקיימת מספיקה גם לצורכי המרכזיה, רק במקרים ספיציפיים יש לדאוג לקו אינטרנט נפרד להעברת השיחות, כדי למנוע עומסים מיותרים ברשת ולכך תהיה עלות נפרדת.
בדרך כלל מומלץ להתקין מתגי POE נפרדים לשירות הטלפונים כדי לאפשר עבודה ללא ספקי כח ולהמשך עבודה בגיבוי חשמלי.
כן. השימוש במרכזיה בענן גמיש ומאפשר התקשרויות במגוון דרכים, כמו למשל עבודה מהבית. הקישוריות פשוטה ואפשר לנהל שיחה מכל מקום, אין כל צורך להגיע למשרד כדי להתחבר למרכזיה בענן וכל עוד השיחה מנוהלת דרך המערכת היא תהיה מוקלטת ומגובה בענן.
עלות המחיר של שירותי מרכזיה בענן מורכבת מעלות השלוחות ועלות השיחות היוצאות. חבילת הבסיס מונה 5 שלוחות ואפשר לקבל בנוסף חבילה של 1000 דקות במחיר מוזל. המחיר הסופי משתנה בהתאם לצרכי העסק ולכן הכי טוב יהיה ליצור קשר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר מדויקת בעבורך.

שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS