אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:
מהו חייגן אוטומטי והאם הוא מתאים לשירותי ענן?
הדבר הראשון שעובר אל מול עינינו כאשר אנחנו שומעים את המילה חייגן אוטומטי זה מכשיר שמחייג בעבורנו, ממש כמו שהיה פעם עם כפתורי הקיצור שהיו נהוגים בטלפונים הישנים. אבל למעשה, חייגן אוטומטי הוא שירות הרבה יותר מתקדם מזה ובעזרת שילובו כחלק משירותי הענן שהעסק שלכם צורך באופן קבוע אתם יכולים לשפר את התקשורת העסקית שלכם פלאים.
במאמר זה אנחנו רוצים לבחון מהו חייגן אוטומטי, כיצד הוא תורם לעסק ואיך להתאים אותו בצורה מושלמת לשירותי ענן אחרים.
מה עושה חייגן אוטומטי?
כל מי שעבד אי פעם במוקד טלפוני בוודאי מכיר את התחושה המתסכלת של לנסות וליצור קשר עם לקוחות. אומנם הפעולה של להרים את השפופרת ולחייג היא לא פעולה מסובכת, אך כאשר עושים אותה עשרות פעמים באופן רפטטיבי ואיש לא עונה לטלפון בהחלט אפשר להבין את התסכול שמצטבר. החייגן האוטומטי למעשה נועד כדי לפתור את הבעיה הזו ולאפשר למוקדנים עבודה נעימה ואיכותית יותר.
כדי להשתמש בחייגן אוטומטי יש לחברו תחילה למאגר נתונים המכיל מספרי טלפון של לקוחות, אפשר גם להזין את הנתונים באופן ידני אבל חבל על הזמן, ולאחר מכן החייגן האוטומטי מתחיל בפעולתו. החייגן עובר מספר מספר ברשימה שהוזנה לתוכו ומחייג אליו, רק כאשר מישהו עונה לשיחה החייגן מעלה את השיחה אל מול הנציג שממתין. כך קורה שבפועל הנציג לא צריך להמתין שיענו לו לשיחה כי כל פעם שהוא מרים את האפרכסת ממתין לו לקוח.
האם זה כל מה שחייגן אוטומטי עושה?
בגדול כן. אבל ברגע שמחברים את החייגן האוטומטי אל מרכזיה וירטואלית בענן היכולות שלו משתדרגות והוא הופך לכלי עוצמתי יותר. אבל כדי להבין זאת אנחנו רוצים שנייה לחזור להערה קטנה שהצגנו קודם. בעבר כדי להשתמש בחייגן אוטומטי, הנציג היה צריך להתחיל את היום שלו בהזנה של מספרים באופן ידני אל תוך המערכת ורק לאחר מכן הוא יחל להתחיל את היום ולחייג אל הלקוחות. אבל כיום, בזכות השדרוגים הטכנולוגים והחיבור לשירותי הענן, אפשר לחבר את החייגן האוטומטי ישירות אל תוכנת CRM והיא תזין באופן אוטומטי את הנתונים מהמערכת אל החייגן האוטומטי.
השימוש בתוכנת CRM מסייע לנו לא רק בכך שהוא חוסך זמן יקר ומטפל בעבורנו בהזנת הנתונים, אלא שכאשר השיחה מתבצעת בפועל לנציג יש אל מול עיניו את כל הפרטים הרלוונטיים ללקוחו הספציפי שאיתו הוא משוחח. כך שהיתרון הנוסף שנוצר מתבטא באיכות שירות טובה יותר שבתורה מספקת אחוזי מכירה טובים יותר.
אלו סוגי חייגנים אוטומטים קיימים בשוק?
בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות, ובעיקר בזכות החדירה של מרכזיות IP אל ליבו של הקונצנזוס, יש כיום בשוק יותר סוגים של חייגנים אוטומטים מבעבר. אך למרות זאת, עדיין אפשר לחלק אותם לשלושה סוגים עיקריים:
- הסוג הראשון של חייגנים מוודא קודם כול כי יש נציג זמין ורק לאחר מכן מתחיל את סבב החיוגים. בצורה כזו הלקוח לא ממתין אפילו שניה אחת מיותרת ולכן רבים רואים בשיטה זו כטובה ביותר.
- לעומת השיטה הראשונה, בסוג הראשון החייגן האוטומטי מתקשר ללקוחות וכאשר מישהו עונה, המערכת משמיעה לו הקלטה עד שהנציג מתפנה לשוחח עימו. שיטה זו לא נחשבת למומלצת במיוחד כיוון שלקוחות רבים לא אוהבים להמתין וישנו חשש גדול שהם ינתקו בטרם הנציג יתפנה.
- השיטה האחרונה היא השיטה שנקראת בעגה המקצועית "פרדקטיב". בשיטה זו המערכת מחייגת ללקוחות על בסיס נתונים סטיסטיים של זמינות והיא לא בודקת לפני כן האם יש נציג פנוי או לא. מדובר על שיטה ישנה שחלפה מן העולם אך חשוב להכירה.
כפי שאפשר להבין ממאמר זה, חייגן אוטומטי הוא כלי שימושי במיוחד בעבור טלמרקטינג ומוקדים טלפוניים שצריכים גם ליצור קשר עם לקוחות ולא רק לקבל שיחות נכנסות. בזכות השילוב של טכנולוגיה זו עם שירותי הענן אנחנו יכולים כיום ליהנות מעוד כמה יתרונות מלבד האפשרות שהחייגן יחייג בעבורנו ועל ידי כך אנחנו יכולים להציע ללקוחותינו שירות איכותי ויעיל יותר.
לפרטים נוספים על פתרונות התקשורת לעסקים של IP Tech - צרו איתנו קשר
למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?
ספק אחד
מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים
גמישות לשינויים
פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות
איכות ואמינות ללא פשרות
לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים
כל לקוח VIP
שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים