""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מהי תוכנת CRM ולמה היא חשובה לעסק?


כדי שנוכל לנהל את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר, ולא משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול, יש צורך בפיתוח של תרבות ארגונית וניהולית ראויה. תוכנות CRM מסייעות לנו בכל הקשור לניהול התקשורת עם הלקוחות ועל ידי כך אנחנו כמנהלים יכולים לעקוב בצורה נוחה אחרי כל פניה של לקוח פוטנציאלי. במאמר הזה נסביר לעומק מהי תוכנת CRM, וכיצד היא יכולה לסייע לך כבעל עסק להיות בשליטה על כל מה שקורה בעסק. 

תוכנת CRM – מה זה?

הפירוש הישיר של CRM הוא – Customer Relationship Management. מדובר בתוכנה אשר מאפשרת למנהלים לראות את כל הפרטים הקשורים ללקוחות העסק במקום אחד. החל בנתונים של מחלקת השיווק ועד הנתונים של שירות הלקוחות. תוכנות CRM מסייעות למנהל לקבל תמונה רוחבית ומלאה של מסע הלקוח כדי שזה יוכל להסיק מכך תובנות לייעול העסק ולמיקסום המשפך השיווקי.

בתוך תוכנת ה – CRM אפשר למצוא כלים רבים ואלו הם הכלים המרכזיים:

  • כל פרטי הלקוח במקום אחד
  • יומן פגישות משותף
  • תיעוד כל השיחות עם הלקוח
  • מעקב אחר מחזור החיים של הלקוח בעסק
  • התממשקות עם מרכזיה בענן

חיבורים אפשריים לתוכנות CRM

אומנם תוכנות CRM קיימות מהרגע הראשון שהמחשבים נכנסו לחיינו, אך הטכנולוגיה שיש לנו כיום מאפשרת למערכות לעבוד בעבורנו בצורה יעילה יותר מאי פעם. מרבית תוכנות ה – CRM כיום מסוגלות להסתנכרן בקלות עם מגוון של שירותים ופתרונות תקשורת לעסקים.

  • מערכת קול סנטר – חיבור של תוכנת CRM למערכת קול סנטר יכול לקחת את מוקד הלקוחות שלכם לרמה הבאה. בעזרת הייעול המקצועי של העברת נתונים והאפשרות להאציל סמכויות, תוכלו להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוח שמתקשר. הפחתת השיחות שמתנתקות וזמני ההמתנה הם מהרכיבים הבולטים ביותר להאצת העסק.

  • המרכזיה המשרדית – אם המרכזיה המשרדית שלכם היא מרכזיית IP, אז אתם בוודאי יכולים לחבר אותה באופן ישיר אל תוכנת ה - CRM. במהלך החיבור של התוכנות אפשר להגדיר תהליכי אוטומציה לשיחות נכנסות אשר יסייעו לנו להבטיח כי אף שיחה לא תיפול בין הכיסאות.

  • תוכנת ERP – המילה האחרונה בתחום השילוב של הטכנולוגיה והעסקים היא תוכנות ERP אשר מסייעות לנו לנהל את העסק בצורה רוחבית, בניגוד לתוכנות CRM אשר עושות את אותו הדבר אבל בקנה מידה של לקוח בודד. החיבור בין שתי התוכנות האלו הוא הסוד להצלחת העסק.

תוכנת CRM לעסק

איך תוכנת CRM עוזרת לעסק?

אחרי שהבנו מה זו תוכנת CRM וכי מדובר על כלי שיכול לשפר פלאים את הקשר בין העסק לבין הלקוחות, הגיע הזמן שנבחן איך בדיוק תוכנה זו עוזרת לנו בפועל בניהול העסק. 

  • כל המידע במקום אחד – הדבר המהותי ביותר שבו מסייעת לנו תוכנת CRM הוא בכך שכל המידע שיש לעסק שלנו כל לקוח ולקוחה נמצא במקום אחד והוא נגיש בקלות לכל הצוותים שנדרשים לכך. 

  • הגברת מכירות – כאשר לקוח מתקשר לעסק שלנו, הוא לא מעוניין לספר שוב ושוב את המקרה שלו. העובדה שנציג המכירות יכול לראות בדיוק מה הלקוח רכש בעבר מסייעת להגביר את המכירות.

  • ניהול זמן נכון – הפתרון החלופי לתוכנת CRM הוא בדרך כלל קובץ אקסל מסורבל. מערכת CRM מאפשרת לנו גישה מהירה ומיידית לשעון נוכחות העובדים בזמן אמת.

  • סדר פיננסי – בעזרת איחוד הנתונים מהמחלקות השונות, אנחנו יכולים לקבל תמונה מלאה על ההכנסות ועל ההוצאות של העסק ולהבין איפה אפשר לצמצם ואיפה צריך לתגבר.

  • בקרת עובדים – על ידי שילוב של תוכנת ה – CRM במרכזיה הווירטואלית אנחנו יכולים לעקוב בדיוק אחרי אופן התפקוד של כל עובד ועובד ולוודא כי אין אבטלה סמויה במערך שירות הלקוחות שלנו.

  • סליקת אשראי – חלק מהמערכות המתקדמות בשוק מאפשרות לבצע סליקה של כרטיסי אשראי בצורה מאובטחת ועל ידי כך לחסוך זמן רב ולוודא כי העסק מרוויח את אשר הוא אמור.

צוות העובדים שלנו מתמחה במגוון של פתרונות תקשורת לעסקים וישמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה שיש לכם. אם אתם מחפשים עזרה בהתאמה של מרכזיות Ip והתממשקות עם מערכת ה- CRM לעסק שלכם, צרו איתנו קשר ונשמח להיות לכם לעזר.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post