""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

4 סיבות לחשיבות השימוש בשירות הקלטת שיחות בעסק


העסקים הקטנים והבינוניים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית והם מהווים כ - 80% מכל העסקים שקיימים בארץ, אך מבחינת הפתרונות הטכנולוגיים שעומדים לרשותם המצב לא תמיד היה מעודד כפי שהוא היום. אם עד לפני כמה שנים עסק שהיה רוצה להצטייד בפתרונות תקשורת מתקדמים היה נדרש להוציא סכומי עתק רק על ההתקנה, וזה עוד בלי הוצאות השימוש בפועל, כיום כל עסק יכול להרשות לעצמו פתרונות מתקדמים ונוחים בהתאם לצרכים שלו.

במאמר הזה אנחנו רוצים לדבר על אחד מהתוספים החשובים ביותר שאפשר לשדרג בו את העסק – הקלטת שיחות.

מה זה הקלטת שיחות?

התחום של פתרונות תקשורת לעסקים הולך ומשתכלל בכל יום ומה שעד לא מזמן היה נחשב למדע בדיוני כנראה שבקרוב מאוד ייחשב למיושן. הקלטת שיחות היא למעשה פעולה פשוטה שבה מקליטים את כל השיחות הטלפוניות. מדובר על פרקטיקה נפוצה מאוד ובעולם העסקי היא נפוצה עוד יותר. כמעט כל מוקד שירות לקוחות ברחבי העולם משתמש כבר במערכת של הקלטת שיחות למטרות שונות, אבל כיום האפשרות הזו זמינה בכל שירות מרכזיית IP

למה להקליט שיחות בעסק

למה חשוב לבצע הקלטת שיחות בעסק?

  • הסכם שבעל פה הוא הסכם מחייב – הסכם בעל פה הוא הסכם שמחייב את שני הצדדים בדיוק כמו הסכם חתום. הקלטת שיחות היא למעשה אסמכתא חוקית של העסק שבה הוא יכול להשתמש אם הוא נפגע מהתנהגות הלקוח. רק לשם הדוגמה – נגיד שלקוח מסרב לשלם בעבור שירות שהוא קיבל, או גרוע מכך מכחיש כי קיבל את השירות כלל, במקרה כזה הקלטת השיחה תוכל לסייע לכם לאמת אותו מול העובדות ולקבל את כספכם גם בלי שתפנו לבית משפט. כנ״ל במקרה בו הלקוח נפגע מנותן השירות ותרצו לברר את המקרה מול העובד.

  • מעקב ושיפור הניהול של העסק – כאשר יש לנו למשל מוקד שירות לקוחות, מתבצעות ביממה אלפי שעות שיחה וכדי שנוכל לוודא שכל העובדים עושים את עבודתם ולהיות עם יד על הדופק חשוב שנקליט את כל אותן השיחות וגם נעבור עליהן ונסיק מסקנות על דרכים לשפר את השירות.

  • תיעוד של השיחה – פעמים רבות במהלך שיחה עם לקוח מוחלפים פרטי מידע רבים, חלקם חשובים יותר וחלקם חשובים פחות. הקלטת שיחות בעסק עוזרת לנו להעניק שירות טוב יותר ללקוחות כי היא מאפשרת לנציג לא להיות טרוד ברישום של כל הפרטים תוך כדי השיחה וכך הוא יכול להיות 100% קשוב ללקוח.

  • הכרות מעמיקה עם קהל הלקוחות – כאשר יש לנו מאגר של שיחות מוקלטות עם לקוחות אנחנו יכולים לבצע מחקר מעמיק על סוגי הלקוחות שלנו ולשפר את השירות לכל לקוח ולקוח. מחקר שכזה מסייע לנו לבצע שינויים מהפכנים במוקדי שירות הלקוחות והוא עשוי לייעל את העסק שלך בעשרות מונים.

אצלנו ב – IPTech תמצאו מגוון של פתרונות תקשורת המתאימים לביצוע משימות כמו הקלטת שיחות. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים על המרכזיות הייחודיות שלנו לעסקים שמגיעות עם המגוון הגדול ביותר בארץ של תוספים ואפשרויות עסקיות מהפכניות.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post