""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

היתרונות שיש למערכת קול סנטר עבוד מוקדי שירות


אם העסק שלכם מבוסס על מתן שירותים ללקוחות באמצעות מוקדי שירות, אתם חייבים להכיר את היתרונות שיש למערכת קול סנטר להציע לעסק שלכם. מערכות מסוג זה מיועדות לעסקים בכל הגדלים בזכות הגמישות שהם מאפשרים והעובדה שאפשר להתאימם בצורה ספציפית לעסקים קטנים וגדולים כאחד. מערכת קול סנטר היא למעשה תוכנה שמותקנת בתוך המרכזיה הוירטואלית של העסק ואין צורך בידע טכנולוגי או בניסיון קודם כדי לעבוד איתה בצורה יעילה.

ב – IP Tech אנחנו מתמחים במתן פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים, ובתוך זה יש לנו מחלקה ייעודית בעבור מוקדי שירות טלפונים. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר שיש למערכות קול סנטר, כדי שתוכלו לבחון האם גם העסק שלכם יוכל להרוויח מהתוסף המדובר.

למי מומלץ להשתמש במערכת קול סנטר

מערכות הקול סנטר הקיימות כיום בשוק הן תוצר של פיתוחים טכנולוגיים מרובים, אשר הפכו את השימוש בה לנוח וחסכוני בעבור העסקים. את מערכות הקול סנטר המודרניות מתקינים על גבי המרכזיה בענן העסקי וכך כל מה שנדרש כדי להשתמש במערכת זה מחשב וטלפון ייעודי. בזכות קלות השימוש יותר עסקים יכולים להרוויח מהמעבר למערכת שכזו וכיום לא רק מוקדי שירות לקוחות ומכירות גדולים משתמשים בפתרונות מסוג זה, אלא גם עסקים קטנים שנדרשים לתקשר עם לקוחותיהם באופן שוטף נהנים מהיתרונות שיש למערכת להציע.

למעשה, כל עסק ועסק יכול להרוויח מהמעבר למערכות קול סנטר מתקדמות. לא רק עסקים שעיקר פועלם הוא הפעלת מוקדי שירות לקוחות, אלה כל עסק אשר צריך לתקשר עם לקוחות. מדובר על אחד הפתרונות האיכותיים ביותר שישנם כיום לניהול השיחות של העסק ובחלק הבא נציג בפניכם את היתרונות שהופכים אותו לכזה.

מערכת קול סנטר לשדרוג המרכזייה העסקית

מה היתרונות של מערכת קול סנטר לעסק שלך

  • שיפור חווית השירות ללקוח
    מוקד שירות לקוחות נועד להיות המקום הראשון אליו לקוחות פונים כאשר ישנה בעיה והציפייה שלהם היא שהם יקבלו מענה מהיר ואיכותי בעת צרה. בעבור הלקוח לא משנה השעה או הסיטואציה, הוא רוצה לקבל מענה איכותי על מוצר או שירות שהוא רכש במיטב כספו. מערכת קול סנטר עובדת 24/7 ומספקת מענה מהיר וידידותי ללקוחות. למערכת ישנם תוספים רבים כמו תפריטים קוליים, זיהוי קולי, מוזיקת רקע שכל ייעודם הוא שיפור חווית הלקוח.

  • שיפור ביצועי הטלפנים
    אחת מהפונקציות הבסיסיות ביותר של המערכת היא ניהול תורים דיגיטלי. הפונקציה הזו מאפשרת את החלוקה הטובה ביותר של מתקשרים כיוון שהיא מנתבת את השיחות למחלוקות הרצויות ובמידת הצורך, אם התור ארוך מדי, המערכת מציעה ללקוח שישאיר את פרטיו ונציג יחזור אליו בהקדם. התוצאה של הפונקציה הזו היא שהטלפנים לא לחוצים לסיים את השיחה ויכולים להעניק שירות איכותי יותר לכל לקוח.

  • זמינות מלאה
    המערכת לא נחה לרגע ובאפשרותה להתמודד עם כמויות גדולות של שיחות לאורך 24 שעות ביממה. בזכות כך העסק שלכם זמין ללקוחות גם כאשר העובדים לא נמצאים ובאפשרותכם לתכנת את המערכת כך שתוכל לספק להם מידע רלוונטי או שתאסוף את פרטיהם כדי שיחזרו אליהם בשעות הפעילות.

  • התייעלות כלכלית
    במקום להעסיק כמות גדולה של נציגים וטלפנים שיעמדו בעומס השיחות, המערכת יודעת לנתב את השיחות ולפתור חלק גדול מהמקרים בעצמה על ידי מתן הנתונים המדויקים. בפועל זה אומר שכדי להתמודד עם אותה כמות של שיחות אתם יכולים להסתפק גם בפחות עובדים. אבל מעבר לכך ישנו אספקט של חיסכון כלכלי גם בתקציב כי המערכת כולה עובדת על טכנולוגיית הענן ולא על רשת הטלפוניה הקווית.

  • פחות לקוחות שנוטשים
    אנחנו לא צריכים להגיד לכם שאף אחד לא אוהב להמתין כדי שיענו לו במוקד שירות לקוחות, בטח ובטח אם המתקשר הוא עוד לא לקוח של העסק. כל היתרונות שהצגנו עד כה שמעניקה מערכת הקול סנטר לעסק שלך מתבטאים בפועל בכך שפחות לקוחות נוטשים באמצע ומנתקים את השיחה, מה שאומר בפועל שפחות לקוחות מתייאשים ועוברים לעבוד עם המתחרה שלך.

  • שליטה מלאה על הנתונים
    מערכות קול סנטר מספקות מעקב מדויק ואיכותי אחר כל הנתונים הקשורים לשיחות הנכנסות והיוצאות. באמצעות היכולת של המערכת להנפיק דו"חות מסודרים ומפורטים, אתה יכול להיות תמיד עם אצבע על הדופק ולהבין את תפוקת העובדים שלך ומה עליך לעשות כדי לשפר את העסק.

  • הדרכת עובדים איכותית יותר
    באמצעות המערכת אפשר לבצע הקלטה של השיחות למטרות לימודיות, אך מעבר לכך אפשר גם להאזין לשיחות ולהעיר לטלפן הערות בלי שהלקוח ישמע. האפשרות הזו מושלמת בעבור מתלמדים ועובדים חדשים כיוון שכך אפשר ללמד אותם את העבודה תוך כדי תנועה ועדיין להיות בשליטה.

מעוניינים גם אתם לשדרג את העסק שלכם עם מעבר למערכת קול סנטר? צרו איתנו קשר עוד היום ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם בכל שאלה שהיא.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS