""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

אילו סוגי מרכזיות קיימים ומה מתאים לכם?


בעבר לא היו לנו הרבה אפשרויות של מרכזיות. האפשרות היחידה שלנו הייתה לבחור את מספר הקווים שיהיו קיימים בתוך המרכזיה, אך מעבר לכך לא הייתה לנו שליטה על כמעט אף חלק במרכזיה. לעומת זאת, כיום אנחנו חיים בעולם שהתקשורת הבין אישית ובין הלקוחות לעסקים הפכה להיות חלק אינטגרלי ממשפך המכירות. המרכזיה העסקית היא כיום אחד הכלים החשובים ביותר שיש לרשותם של בעלי עסקים וזאת כיוון שמרכזיות כיום מסוגלות להתחבר למגוון רחב של פלטפורמות ולהפוך את העסק שלנו לכזה שזמין 24/7 ומספק שירות איכותי ומהיר. בתוך ההתפתחויות הטכנולוגיות החלו להיווצר סוגים שונים של מרכזיות אשר לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה, ובמאמר זה אנחנו מעוניינים להציע לכם מדריך קצר על סוגי המרכזיות שקיימים בעולם הטלפוניה ולסייע לכם להבין איזו מרכזיה הכי תתאים בעבורכם.

IP Tech היא מחברות התקשורת המובילות בישראל, אשר מספקת שירותי טלפוניה מתקדמים ואיכותיים לארגונים ולחברות רבות במשק הישראלי. בזכות הניסיון המקצועי רב השנים שלנו, והשאיפה התמידית שלנו להתחדש ולהציע את השירותים הטובים ביותר, אנחנו גאים במוצרים השונים שפיתחנו ובאפשרויות הרבות שאנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו. לקבלת פרטים נוספים – צרו איתנו קשר עוד היום.

מהי מרכזיה טלפונית ולמה היא חשובה לעסק שלך

מרכזיה טלפונית היא שם כללי לכלל שירותי הטלקומוניקציה העסקית. התפקיד המרכזי והקלאסי של מרכזיות הוא לטפל בשיחות נכנסות ובשיחות יוצאות, אך כיום המרכזיות מספקות גישה לעוד אפשרויות כמו התממשקות עם שירותי דואר אלקטרוני, חיבור לרשתות החברתיות ואפילו שילוב של וואטסאפ בוט בתוך המרכזיה. מרכזיות לעסקים כיום לא רק עוסקות בשיחה עצמה, אלא הן מציעות אמצעי הקלטה ובקרה אחר איכות שירות הלקוחות, שעוני נוכחות, צ'אטים ועוד המון תוספות שאפשר להלביש על גבי המערכת בהתאם לצורך.

המטרה המרכזית של מרכזיות טלפוניות לעסקים היא לשפר את היעילות של הארגון וזאת על ידי הטמעה של אוטומציה שמספקת שירות לקוחות איכותי. המרכזיה יודעת להפנות את השיחה מראש לגורם הרלוונטי, לזהות את המתקשר ולפתוח אל מול עיניו של הנציג את כל הפרטים על המתקשר, לספק תשובות ולייצר תורים. המרכזיה היא למעשה הדרך שלנו כבעלי עסקים לסייע לעובדים שלנו בעבודתם, ועל ידי כך לייצר שירות לקוחות מעולה.

מהי מרכזיה טלפונית ולמה היא חשובה לעסק שלך

סוגי המרכזיות השונות

כמות סוגי המרכזיות לעסקים שקיימות היא עצומה וכמעט כל חברה וכל ספק מגדיר את המרכזיות הטלפוניות שלו בצורה מעט שונה. אך למרות זאת אפשר לראות כי כיום מרבית ההבדלים בין המרכזיות השונות הם בתצורה שבה המרכזיה פועלת. הצורה הפופולרית והנפוצה ביותר היא מה שמכונה מרכזיות וירטואליות, או מרכזיות VoIP שפועלות על גבי האינטרנט, אך עדיין קיימות גם מרכזיות פיזיות שדורשות חדר שרתים ותחזוקה שוטפת. בנוסף לכך, יש כאלו אשר מגדירים את סוגי המרכזיות העסקיות השונות בהתאם למיקום המערכת עצמה, וכך אפשר להגיד גם שקיימים 4 סוגי מרכזיות –

  1. מרכזיה משרדית (In-house Call Centers):
    מרכזיה משרדית מהסוג הזה היא המרכזיה הקלאסית והמוכרת. מדובר על מרכזיה שנמצאת בתוך הארגון ומופעלת על ידי עובדי החברה עצמה.

  2. מרכזיות חיצוניות (Outsourced Call Centers):
    לא כל החברות והארגונים מעוניינים להפעיל בעצמם את המרכזיה העסקית, ולכן הן בוחרות לפנות לספקים שמציעים שירותי מיקור חוץ לעניין זה. במקרים שכלו ישנו ספק חיצוני שמרכז את הניהול של השיחות הנכנסות.

  3. מרכזיה וירטואלית (Virtual Call Centers):
    מרכזיה וירטואלית בענן היא כזו שיושבת על גבי הרשת, או על שירות ענן, וכך אפשר לגשת אליה באמצעים מאובטחים ומוצפנים מכל מחשב. מערכות אלו מספקות לעסק התאמה מלאה לצרכיו ובמקרים רבים העובדים אפילו לא מחויבים להגיע למשרד כדי לבצע את עבודתם.

  4. מרכזיה אזורית (Offshore, Nearshore, and Onshore Call Centers):
    מרכזיות אלו מיועדות בעיקר לעסקים גדולים אשר פרוסים בכמה מדינות. לכל מדינה ו/או אזור יש את שירות הלקוחות שלו. חשוב לציין כי כיום, בעזרת מרכזיות IP אפשר לייצר מספרי טלפון שונים שינווטו את השיחות למקום הרצוי, גם בלי שהמערכת תשב בכמה מקומות.

הכנו בעבורכם מדריך שלם שיסייע לכם לבחור את מערכת הטלפוניה לעסק שלכם, אך אם אתם מעוניינים נשמח לעמוד לשרותכם באופן פרטני. צרו איתנו קשר ואחד מנציגנו יסייע לכם בכל שאלה שהיא ובהתאמה מלאה של מערכת לצרכים של העסק שלכם.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS