מרכזיית IP

מרכזיות IP

כל עסק, קטן או גדול, יכול להרוויח ממעבר למרכזיית IP לעסקים. מדובר על הפתרון המושלם לכל צרכי התקשורת הארגונית של העסק שלך אשר באפשרותו להביא לחסכון בעלויות התקשורת ולשיפור השירות והתקשורת עם לקוחות העסק.
הבחירה במרכזיית IP מאפשרת לעסק שלך לא להיות מוגבל למיקום פיזי וכך העובדים יכולים להמשיך ולבצע את עבודתם בכל רגע נתון, מכל מקום בעולם. בתחום פתרונות התקשורת לעסקים, מרכזיות IP נחשבות כיום לפסגת היצירה הטכנולוגית ועסקים שבוחרים בטכנולוגיה זוֿ נהנים ממגוון שירותים ותוספים בהתאם לצרכי העסק.

אנחנו בחברת IPTech מתמחים בשיווק והטמעה של מרכזיות מבית היוצר של חברת קסורקום הישראלית המשווקת את מוצריה במדינות רבות בעולם בהצלחה גדולה בזכות יכולות ההתאמה הייחודיות שלהן לסביבת העבודה המודרנית.
משפחת מרכזיות ה – XR ידועה ביכולות טכנולוגיות פורצות דרך תוך שמירה על נוחות השימוש והתפעול לכל סוגי המשתמשים, אך גולת הכותרת היא העובדה שכל הפיצ'רים המתלווים למרכזיה כלולים כבר במחיר.

לקבלת פרטים על איך מרכזיית IP תעזור לעסק שלך כבר עכשיו

סוגי מרכזיות IP

מרכזיות IP הן פתרונות תקשורת המאפשרים ניהול שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט במקום על גבי קווי טלפון מסורתיים. קיימות שתי תצורות עיקריות למרכזיות IP - מרכזיות פיזיות ומרכזיות וירטואליות (ענן), כל אחת עם יתרונות וחסרונות משלה. הבחירה בין הסוגים תלויה בצרכים הספציפיים של העסק ובתקציב הזמין.

מרכזיית IP פיזית 

מרכזיית IP פיזית מותקנת במשרד שלכם או בקרבתו. היא כוללת חומרה ייעודית שמצריכה התקנה פיזית במיקום קבוע בעסק. תפעול המרכזייה נעשה על ידי אנשי ה-IT של הארגון או ספק חיצוני, וכולל תחזוקה שוטפת, ניהול תקלות ואבטחת מידע. היא מתאימה לארגונים גדולים שזקוקים לשליטה מלאה על התפעול.

מרכזיית IP בענן

מרכזייה זו מתארחת בענן של ספקית התקשורת. המרכזייה מופעלת ומנוהלת על ידי ספקית השירות, כולל תחזוקה, אבטחה ותמיכה טכנית. המרכזייה מתאימה לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים בחסכון בעלויות ובגמישות תפעולית.

מרכזיה IP: פתרון תקשורת חכם לשיפור התקשורת הארגונית

בעולם העסקי המודרני, מרכזיות טלפונים מתקדמות הן הבסיס לתקשורת ארגונית יעילה. מרכזיה חכמה מסוג IP מציעה פתרון מקיף המותאם לצרכים הייחודיים של כל עסק וארגון. בעוד שבמרכזיות IP מחירים נגישים הם שיקול חשוב, היתרון המשמעותי ביותר טמון דווקא ביכולת ההתאמה המדויקת של המרכזיה לדרישות התפעוליות של הארגון. תוכנת מרכזיה מתקדמת מאפשרת סנכרון ואינטגרציה חלקה עם מגוון שירותים ומערכות ארגוניות. זו הסיבה שמרכזיית טלפון מבוססת IP הפכה לבחירה המועדפת עבור עסקים המבקשים לשדרג את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית שלהם. היכולת לממשק את המרכזיה עם שירותים נוספים מעניקה לארגונים את הגמישות הנדרשת כדי למקסם את הפוטנציאל התקשורתי שלהם. באמצעות מרכזיה IP, ארגונים יכולים ליהנות מפתרון תקשורת כולל המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם יעילות תפעולית, ובכך לשפר משמעותית את איכות התקשורת הארגונית.

יתרונות מרכזיות IP

כפי שאפשר לראות, למרכזיית IP יש המון יתרונות שהיא יכולה להעניק לעסק שלך, אך מעל כולן יש כמה יתרונות מרכזיים שרלוונטיים עבור כל עסק באשר הוא - 

  1. חסכון בעלויות: ביצוע שיחות רבות על גבי האינטרנט, חיסכון בתשלומי טלפוניה מסורתיים. אין צורך בתשתיות טלפוניה יקרות, מה שמוזיל את עלויות ההתקנה והתפעול השוטף.

  2. ניידות וגמישות: חיבור טלפונים, מחשבים וטאבלטים לאותה מערכת, מאפשר עבודה מרחוק מכל מקום בעולם. העובדים יכולים להתחבר למרכזייה באמצעות חיבור אינטרנט ולנהל את התקשורת כאילו היו במשרד.

  3. ניהול שיחות יעיל: ניתוב שיחות אוטומטי למספרי טלפון שונים, הקלטת שיחות, ניהול תורי שיחות וזמינות פונקציות מתקדמות כמו הודעות קוליות ושירותי Fax2Mail. התכונות המתקדמות מאפשרות לעסק לנהל את התקשורת בצורה יעילה ומסודרת.

Fax2Mail    •    הקלטת שיחות   •    voice2mail   •    נתב שיחות   •    חדרי ועידה


Fax2mail - כל שלוחת IP היא בעלת היכולת לקבל פקס ולהמירו לדוא"ל. המרכזיה גם מאפשרת מעקב ויצירת תור לקבלת הפקסים, מה שמבטיח חיסכון בציוד ובשמירה על הסביבה.

הקלטת שיחות - מרכזיות ה-IP מאפשרות להקליט את כל השיחות הארגוניות ולשלוף נתונים בצורה מהירה וקלה. השיחות המוקלטות מאוחסנות לתקופה בלתי מוגבלת ברמת האבטחה הגבוה ביותר בעלת תו התקן המחמיר PCI.

דואר קולי למייל - שירותי התא הקולי המתקדמים של IP Tech מאפשרים לך להנות ולקבל הודעות קוליות ישירות לדואר האלקטרוני.

נתב שיחות -באפשרות המערכת להבטיח את זמינות העסק, וגם מענה מהיר וישיר ללקוח. מרכזיות IP מאפשרות סינון וניתוב נכון של השיחות, העברת מידע ללא התערבות אנושית, העברה לשיחת whatsapp, והכי חשוב - אין מגבלה על כמות הניתובים.

חדרי ועידה ללא הגבלת משתתפים - באמצעות מרכזית IP לעסקים אפשר לקיים שיחות ועידה רבות משתתפים בקלות וללא עלויות מיותרות. את הגישה לשיחה אפשר להגביל בעזרת קוד כניסה שאפשר להעביר גם ללקוחות או למשתתפים שאינם עובדי החברה. 

למה הגיע הזמן לעבור למרכזיית IP בענן?

בעידן חופש המידע בו אנו חיים, גוברת החשיבות של ניידות העובדים. מרכזיית IP בענן מאפשרת לעסק לצאת מגבולות המשרד ולאפשר לעובדים גישה מאובטחת ונוחה למסד הנתונים הארגוני, וגם לכלל שירותי הטלפוניה המשרדית המקושרים למרכזיה בענן. עסקים אשר בוחרים במעבר למרכזיות IP בענן נהנים משדרוג התקשורת הפנים ארגונית ואפקטיביות גבוהה יותר בעבודה השוטפת.

השוואת תכונות מרכזיית IP בענן מול מרכזיה מקומית.

כדי להבין בדיוק את היתרונות והחסרונות של מרכזית IP בענן, צריך לבחון ולהשוות את התכונות אלו מול אלו.

תכונהבענןמקומית
עבודה מרחוקVV
מרכזיה אחת לכמה סניפיםVV
אפשרות להוסיף שירותים ללא התקנה מיוחדתVX
תשלום חודשי קבועVX
שירותי אבטחה והצפנת סייברVX
התקנה מהירה VX

 

תהליך התקנת מרכזיית IP

תהליך ההתקנה של מרכזיות IP, במיוחד אלו שיושבות בענן, הוא פשוט להפליא - 

  1. תכנון והערכה: טכנאי רשתות יבחן את התשתיות הקיימות בעסק וימליץ על פתרונות מותאמים לצרכי העסק. התכנון כולל בחינת מיקום עמדות הטלפון, תשתיות אינטרנט וקווי טלפון קיימים.

  2. התקנה: חיבור טלפונים לרשת האינטרנט, התקנת תשתיות חדשות במידת הצורך והגדרת המרכזייה על ידי הטכנאי. תהליך ההתקנה כולל חיבור הטלפונים לכבל הרשת ולארון התקשורת, והגדרת הטלפון הראשי במערכת.

למה לבחור במרכזיית IP של IPTech ?

ממשק WEB  נח לתפעול

גמישות לשינויים ותוספות

אבטחת מידע

יכולות גיבוי מתקדמות

חיבור למערכות ניהול

ייצור כחול לבן

בעזרת ממשק ניהול WEB פשוט ונוח לתפעול, ארגונים הבוחרים במרכזיות IP של IP Tech נהנים מיכולת שליטה ומעקב מכל מקום וגמישות רבה לביצוע שינויים ותוספות, ביניהם הרחבת המרכזייה למשתמשים נוספים והגדרת תכונות על השלוחות והפקת דוחות למעקב אחר כל משתמשי הקצה והשיחות. מרכזיות ה – IP שלנו ב – IP Tech תומכות במגוון רחב של ציוד קצה ותשתיות תקשורת הכוללות תמיכה בין היתר ב-PRI, FXO, FXS ו-טלפוני IP , softphone.

סקרי דעת קהל בין-לאומיים מוכיחים כי מרכזיית XORCOM, אשר עימה אנו עובדים בבלעדיות, מעניקה תמורה גבוהה ומתאפיינת בנוחות תפעול ושימוש למשתמשי הקצה ומנהלי המערכת כאחד. צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל לחבר אתכם למרכזייה של העתיד ולפרט בפניכם על פתרונות הגיבוי הייחודיים שאנו מציעים בנוסף על מרכזיות IP  ושאר שירותי טלפוניה מתקדמים לעסקים.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת למרכזיית IP לעסק שלך השאר פרטים או התקשר 03-9041771

כדי להתקין שירותי מרכזיית ip במשרדך יש קודם כל לבצע בחינה של רשתות התקשורת הקיימות. לאחר מכן, נאפיין ביחד את הצרכים והדרישות של העסק שלך מהמרכזיה עד לרמה המיקרו. אנו נסייע בכל הצד הטכני, החל בתכנון והגדרות התקשורת מול הספקים ועד התקנה והטמעה של המערכת. בסיום התהליך נשלח איש צוות מיומן שיבצע הדרכה על המערכת החדשה כך שאפשר יהיה ליהנות ממערכת מתפקדת תוך שעות בודדות.
איכות השמע במרכזיות ה-IP נמדדת בהתאם לסוגי ה-CODEC (סוג של דחיסה) שמשתמשים בעת השיחה. סוג ה - CODEC שנבחר תלוי בסוג ובאיכות תשתית האינטרנט וכן ביכולת הקישור לצד הרחוק.
טכנולוגיית ה-SIP TRUNK שנכנסה במרכזיות ה-IP לחיבור קווי חוץ אל מול ספקי התקשורת, בנוסף על חיבור ה-PRI הוותיק יותר, מאפשרים לחבר כמות קווים כמעט לא מוגבלת מצד המרכזיה. החישוב היחיד שיש לקחת הוא יכולות המחשוב של השרת, רוחב הפס וכמות ה-GATWAY שמחברים לרשת המרכזיה.
מגוון התכונות המתקדמות הכלולות במרכזיות IP, כדוגמת: חיבור מרחוק, פקס2מייל, הקלטת שיחות, מערכת שיחות ועידה חכמות ועוד, מביאות לידי שיפור וייעול תהליכי העבודה הארגונית וחוסכים משאבים שבעבר דרשו הוצאות נלוות נוספות לארגון.
מרכזיית IP מקומית מאפשרת לחבר בסיסי נתונים של המערכות ארגוניות ולהציג את כלל הנתונים על המתקשר בעת קבלת השיחה ו/או בהוצאת השיחה.
בוודאי. מאחר שההקלטות מתבצעות על גבי השרת עצמו, כל חיבור של שלוחה מרחוק יכול עדיין להיות מוקלט ומתויק במערכת הארגונית.
מחיר מרכזיות בענן מורכב מעלות השיחות היוצאות ועלות השלוחות. מרכזיות IP מקומיות מתחלקות ל - 3 רמות עיקריות המתאימות לכלל העסקים, החל במשתמשים בודדים ועד למרכזיות ענק. מחירי המרכזיה משתנים בהתאמה לגודלה, לצרכים ולדרישות הספציפיות של הלקוח. כאמור, המחיר משתנה ע"פ התאמת המרכזיה לצרכי הלקוח ולכן הכי טוב יהיה ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר המותאמת במיוחד לצרכי העסק שלך.

שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




כדי לחסוך בכסף וליהנות מכל היתרונות שיש למרכזית IP להציע לעסק שלך –

השאירו פרטים ממש כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל החבילות, האפשרויות והמרכזיות שיעזרו לעסק שלך להתחבר אל העתיד.

פורסם ב: