תקשורת רב ערוצית Omnichannel

מרכזייה שיודעת לדבר וואטסאפ

אצלנו ב – IP Tech תוכלו למצוא את מיטב פתרונות התקשורת לעסקים ובראשם את מערכת האומניצ'נל המתקדמת ביותר שמשלבת בין בוט וואטסטפ, חיבור למערכות CRM, מענה אוטומטי ועוד המון פיצ'רים שיהפכו את העסק שלכם לאוטונומי ויעיל יותר.

פתרון ה-Omnichannel שלנו מבטיח אינטראקציה מהירה וחלקה של הלקוחות שלכם על פני ערוצי תקשורת מגוונים. בזמני עומס, שיחות נכנסות מופנות בצורה חלקה ל-Whatsapp Bot, שנועד לספק תשובות מהירות ויעילות. המערכת שלנו מבטיחה זמני המתנה מופחתים ומציעה סיוע 24/7, מעבר לשעות הפעילות הרגילות.

ה-וואטסאפ בוט מצטיין בניווט מידע שיחות ביעילות לצוות הרלוונטי בתוך הארגון. הפתרון שלנו לא עוצר שם - הוא מקיף את כל ערוצי התקשורת הדיגיטלית, ומאחד פניות לממשק ניהול חכם. ממשק זה מאפשר מענה מיידי ללקוחות מסביב לשעון, ללא צורך בהתערבות אנושית, ובכך ישפר את חווית שירות הלקוחות שלכם ויבטיח כי לא תפספסו אף פניה של לקוח.

IPTech מציעה פתרון Omnichannel לתקשורת רב ערוצית המשפרת את יכולות הניהול ומשדרגת את חווית שירות הלקוחות:

 WhatsApp  •   Facebook   •  Telegram  •  Instagram

IPTechCloud Whatsapp Bot מענה ללקוחות 24/7

בוט ה-WhatsApp שלנו מאפשר אינטראקציה יעילה עם לקוחות באמצעות חילופי שאלות ותשובות מובנות. שירות זה מאיץ תהליכים כמו קריאות שירות, הצעות מחיר והעברת מידע כללי, ובכך מפחית את כמות השיחות הננטשות ואת זמני ההמתנה שלכם. על בסיס השיחה עם הבוט שלנו, הדיאלוג ממשיך עם הנציג המתאים ביותר בארגון תוך הקפדה על מענה בזמן ורלוונטי לצרכי הלקוח.

חיבורה של המערכת לפתרון הענן המתקדם שלנו מאפשרת לכם שליטה מלאה מכל מקום. מדובר על מערכת אוטונומית אשר מותאמת במאת האחוזים לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, אשר מסוגלת גם לספק דוחות ניהול וניטור מקיפים שמסייעים לתפקוד השוטף של העסק ומבטיחים מקסום של שרותי הטלפוניה והמרכזייה לעסקים.

בזכות השילוב של מערכת האומניצ'נל שלנו בעסק, חווית השירות שלקוחותיכם יקבלו, תישמר אחידה ואיכותית לאורך כל שעות היממה.

חיבור למערכות חיצוניות:

ניתן לקשר פניות בצורה חלקה עם מערכות כמו CRM ו-ERP באמצעות API קיים, מה שמאפשר יצירת מענה אוטומטי לפניות נפוצות כמו שעות פעילות או מועדי רישום. החיבור מבוצע בצורה חלקה ופשוטה, תוך כדי הקפדה על נהלי העבודה הנהוגים בארגון.

בעזרת החיבור הזה, מערכת האומני צ'אנל שלנו הופכת להיות יותר מעוד מרכזיה לעסקים, היא הופכת למערכת משוכללת שמסדרת את פניות הלקוחות ויודעת גם להפנות אותם לנציג הרלוונטי, וגם לתעד את הפניה במקום הנכון במערך שירות הלקוחות.

מענה WhatsApp Bot  - פשוט חייג ישירות למרכזייה לגישה מיידית

בעת חיוג למרכזיה הארגונית של IPTech  ניתן לעבור ישירות למערכת תגובה אוטומטית המופעלת על ידי בוט WhatsApp. ניתן לשלב פונקציה זו במערכת ניתוב השיחות הקיימת שלך, או להפוך אותה לברירת המחדל

בליבה של מערכת זו יושב ה - Power Builder הייחודי שלנו, פלטפורמה אינטואיטיבית המאפשרת הקמה וניהול קל של מספר סוגי שירותים בתוך מערכת אחת, ללא מגבלות הפניות/FLOW/SKILL.
תוך שמירה קפדנית על מדיניות הוואטסאפ החוקית של פייסבוק (המתעדכנת מעת לעת), המערכת מאפשרת יצירת מספר "סוכנים" תחת מספר וואטסאפ אחד. סוכנים אלה פועלים לאחר מכן באופן קולקטיבי, ומתפקדים כקבוצת מענה מגובשת עבור המספר הספציפי הזה.

התאמה אישית נוספת של המערכת מאפשרת שילוב מספרים נפרדים לכל מחלקה, ובכך היא מייעלת את תהליך העברת הבקשות השונות כגון פניות לטיפול, תזכורות, הפניית בקשות, ופניות ספציפיות אחרות.

פתרון ה - Omnichannel שלנו כולל מערכת ניהול מתוחכמת, המאפשרת מעקב ודיווח בזמן אמת על פעילויות הסוכן ובמקביל גם מקלה על הפקת דוחות שונים. ניתן להתאים את אלה על בסיס אפשרויות פילוח מרובות, כולל מחלקות ותאריכים ספציפיים, מתן פתרון אדפטיבי המתאים באופן מושלם לצרכים ולדרישות הייחודיות של הלקוח שלך.

מערכות ה- Omnichannel של IPTech יעניקו לכם יתרונות רבים:


ייעול משאבים

מענה לשיחות ננטשות

שיפור חווית הלקוח

דוחות ניהול וניטור מקיפים וידידותיים למשתמש

ממשק ידידותי המבטיח חווית משתמש אינטואיטיבית, ניווט קל ופונקציונליות

 

Omnichannel של IPTechCloud מבטיח את שביעות הרצון של הלקוח שלכם ויחסוך  לכם משאבים רבים.

ב-IPTech, אנחנו יודעים להתאים את השירותים החכמים שלנו כך שיעבדו בצורה מושלמת עם הצרכים והדרישות שלך. נשמח לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות כדי לראות איך נוכל לשרת ולייעל את העסק שלך!

4.6/5 - (34 votes)

אפשר פשוט להתקשר 0723946024 או להשאיר לנו פרטים:


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS



5/5 - (2 votes)