""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

SIP trunk - מה זה ואיך זה קשור לחיסכון בעלויות?


אחת מהבעיות הידועות בקרב בעלי עסקים בישראל היא התשתיות הלקויות שעליהן יושבות כל רשתות התקשורת. זה לא סוד שישנן שתי תשתיות קוויות בלבד בכל הארץ, כאשר בחלק מהמקומות ישנה רק תשתית אחת של בזק. נוסף על התשתיות הקוויות המועטות, גם תחום התשתיות הסלולריות לא זוכה לעדנה ויש לנו בארץ שלוש רשתות בלבד. אז הרשו לנו להכיר לכם דרך לבצע שיחות לכל מקום בעולם ולחסוך כסף תוך כדי – קבלו את כל המידע על מה זה SIP Trunk ואיך זה מתקשר לחיסכון בעלויות התפעוליות של העסק.

מה זה SIP Trunk?

בלי להיכנס ליותר מידי הסברים טכניים, נציין כי קיימות שלוש דרכים להוציא שיחות מבחינה טכנית. האופציה הראשונה היא המוכרת מכולן והיא כמובן שימוש בתשתית קווית, בארץ כאמור מרבית התשתיות הן של בזק אך יש גם תשתית נוספת להוט. מדובר על שיטה מיושנת אך אמינה ונוחה שבה כל מכשיר טלפון מחובר למרכזיה הראשית של בזק ולמעשה כל קו עומד בפני עצמו. השיטה השנייה היא ציר PRI והיא השיטה שבה עבדו המרכזיות הטלפוניות בעבר, מהמרכזייה של בזק יוצא קו שמגיע למרכזיה אנלוגית במשרד שבה מבוצעת ההפרדה של הקווים ולמעשה כל קו עומד גם בפני עצמו וגם כשלוחה פנימית.

השיטה השלישית היא SIP Trunk והיא השיטה המתקדמת והיעילה ביותר שקיימת כיום. מדובר על רשת טלפונית לכל עניין ודבר, רק שבמקום להתבסס על התשתית הקווית היא מבוססת על רשת האינטרנט. השימוש ב - SIP Trunk מאפשר לעסקים להתחבר למרכזיות IP ולהשתמש בשירותי VoIP גם כשהעובד לא נמצא במשרד ויש לרשותו רק חיבור אינטרנטי.

כדי להבין מה זה SIP Trunk בצורה מעמיקה אנחנו צריכים להשתמש במעט מונחים טכניים. שירות SIP Trunk יושב על רשת האינטרנט ומבוסס IP והפרוטוקולים שנעשה בהם שימוש בשירות זה הם כאלו הידועים לכל ולכן הדבר מתגלם בתאימות רחבה למכשירי קצה שונים. בשורה התחתונה, בחירה ב - SIP Trunk מאפשרת חיבור מהיר וקל לרשת סגורה מכל מקום בעולם בעזרת מכשירים ייעודיים אך נגישים.

SIP TRUNK והקשר לחיסכון כספי לעסק

SIP Trunk והקשר לחיסכון בעלויות

עד היום, כדי ליהנות מהיכולות שמציע חיבור SIP Trunk היה צורך לבחור בספק תקשורת המציע ציר PRI. זוהי טכנולוגיה לא חדישה, אך אמינה ואיכותית, המבוססת על ISDN והבעיה הגדולה בה היא המחיר היקר של השירות והציוד הנלווה לו. המעבר ל - SIP Trunk מייתר את הצורך בציר PRI או במתאם ייעודיי ובכך מביא לחיסכון ניכר בעלויות מההיבט הזה. אך חיבורי SIP Trunk מאפשרים עוד יתרונות מאשר החיסכון על הרכישה של הציוד והשימוש בתשתית הקווית.

בואו ונראה כמה מהסיבות שהופכות את הבחירה ב – SIP Trunk לכלכליות יותר:

  • מערכת תקשורת מגובשת – אחד היתרונות של SIP Trunk היא העובדה כי הרשת לא מוגבלת להעברת קול בלבד. אפשר להעביר על גביה כל שדר שנדרש לו, החל בשיחות וידאו, שליחת הודעות ועוד.

  • חיסכון חודשי על שירותי טלפוניה – כיוון שהשירות מבוסס על רשת האינטרנט, אנחנו לא צריכים לשלם בכל חודש לספק טלפוניה כזה או אחר. אנחנו גם לא צריכים לשלם בעבור כל שיחה בנפרד, וכך מדובר על חיסכון כפול בהיבט הזה.

  • מקל על לקוחות לחייג אליכם – הדבר המדהים ביותר ב SIP Trunk זה שאפשר לקבל מספר טלפון מקומי בעבור כל מקום בעולם. זה אומר שאתם יכולים לשרת לקוחות שיושבים בארצות הברית והם יוכלו ליצור איתכם קשר בלי שהדבר ייעלה להם מחיר של שיחה בין-לאומית.

  • החזר השקעה מידי – הרבה פתרונות תקשורת ומרכזיות לעסקים דורשים שינויים מבניים בעסק והכשרה ספציפית של העובדים, זאת בנוסף להשקעה רבה בטכנולוגיה וציוד נלווה. אבל SIP Trunk לא דורש דבר מהדברים האלו ולכן אפשר לראות את התוצאות במהירות ולקבל החזר השקעה מידי בלי יותר מידי סיכונים.

  • אפשרויות צמיחה וגדילה ללא הגבלה – בזכות העובדה שכל הטכנולוגיה מבוססת על מרכזיות בענן והן לא מקובעות למקום אחד, יש לנו תמיד את האפשרות להרחיב ולהגדיל את מספר השלוחות בהתאם לקצב הצמיחה של העסק. מרכזיות בענן וטכנולוגית SIP Trunk מבוססות שתיהן על העיקרון הזה.

  • אפשרות לעבודה מהבית – בתקופה שבה עסקים נדרשים לאפשר לעובדיהם לבצע את העבודה מהבית, פתרונות מסוג SIP Trunk הם הפתרון המושלם שמספק גם גישה לכלל המערכת ושירותי הטלפוניה המשרדית וגם מגבה זאת באבטחה גבוהה ואיכותית.

אצלנו ב – IPTech תמצאו צוות של מומחים שידע לשאול את השאלות המדויקות כדי לזהות אם העסק שלך יכול להרוויח ממעבר ל - SIP Trunk. צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל להתחיל ולעבוד לשירותכם ולהביא את העסק שלכם ליעילות ופרודוקטיביות שלא הכרתם.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post