""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מה גרם לכללי המשחק להשתנות ולבעלי עסקים לחפש פתרונות תקשורת לעבודה מהבית?


עולם העסקים חווה בשנתיים האחרונות כמה שינויים מרחיקי לכת בעקבות מגפת הקורונה, אבל אולי השינוי הבולט ביותר הוא המעבר לעבודה מהבית. השינוי הזה הצריך מבעלי העסקים להתמודד עם אתגרים חדשים, אך האמת היא שחלק מאותן חברות ועסקים כבר החלו למצוא פתרונות תקשורת לעבודה מהבית עוד זמן רב לפני המגפה. כחברה המתמחה במתן פתרונות תקשורת לעסקים, אנחנו ב - IPTech החלטנו לנסות ולהבין את העניין לעומקו ויצאנו לבדוק את הקשר בין השיפורים הטכנולוגים המאפשרים פתרונות לעבודה מרחוק לבין הגורמים הנוספים שהובילו את בעלי העסקים לחפש פתרונות תקשורת לעבודה מהבית.

פתרונות תקשורת לעבודה מהבית הן ההתפתחות הטבעית

כבר כמה שנים שאנחנו רואים יותר בעלי עסקים המחפשים דרכים לשכלל את המרכזיות לעסקים שלהם. העלויות היקרות של תחזוקה ושימוש במרכזיה קווית וחוסר ההתאמה של דרך העבודה הזו לעולם העבודה המודרני, היוו את הבסיס להתפתחות המרכזיה בענן שנחשבת לפורצת דרך בתחום זה. ברגע שהמרכזיה של העסק כבר לא הייתה כבולה למקום פיזי, העובדים שוחררו מהחובה להגיע למשרד כדי לבצע את עבודתם. לולא היו ברשותנו פתרונות לעבודה מרחוק כנראה שמספר רב יותר של עסקים לא היו שורדים את השנתיים האחרונות. העובדה כי התשתית הטכנולוגית כבר הייתה קיימת אפשרה לעסקים לבצע את השינוי בקלות ולא לאבד זמן רב על כך.

הסיבות הנוספות שהביאו להתפתחות פתרונות התקשורת לעבודה מהבית

אומנם ההתפתחות של טכנולוגיית הענן היא הרכיב המרכזי בהתפתחות של פתרונות תקשורת לעבודה מהבית, אך יש עוד כמה סיבות שתרמו לבעלי העסקים לאפשר לעובדיהם לעבוד מהבית.

  • מחירי הנדל"ן – מרבית המשרדים והעסקים ממוקמים בערים גדולות וצפופות ובתקופה שבה מצוקת הנדל"ן העולמית הולכת וגוברת, כך גם עולים מחירי הנדל"ן ומאלצים את בעלי העסקים למצוא דרכים יצירתיות לחיסכון בעלויות. פתרון אחד למשל הוא חללי עבודה משותפים, אך גם הצלחתם של אלו נובעת מקיומם של פתרונות עבודה מרחוק המאפשרים לעובדים לנהל שגרת עבודה מכל מקום.

  • עלייה בתפוקה – החשש הראשוני של בעלי עסקים מעבודה מרחוק היה ירידה בתפוקת העבודה. המחשבה שאין איש שישגיח על העובדים שיבצעו את העבודה הרתיע בעלי עסקים שהאמינו כי במצב כזה הם יראו עלייה באבטלה הסמויה בחברתם. אך הפרקטיקה בשטח ומחקרים שהתלוו לכך הראו כי התפוקה רק עלתה ויחד איתה גם המוטיבציה ומצב הרוח של העובדים.

  • שיפורים טכנולוגיים – הזכרנו קודם לכן את המרכזיה בענן כגורם המהותי שאפשר לעובדים לא להגיע יותר למשרד, אך חשוב לדבר גם על שיפורים טכנולוגים נוספים שאפשרו את המעבר הזה. במקום הראשון ניצב היבט האבטחה אשר היה חשש כבד בקרב בעלי עסקים, אך כיום אנחנו רואים כי האבטחה על מרכזיות בענן איכותית יותר מאבטחה של מרכזיה קווית קלאסית. עוד שיפור הוא חוויית המשתמש שהשתפרה פלאים בזכות שיפורים טכנולוגים כמו IVR.

  • הקורונה - מקומה של הקורונה כסיבה מרכזית במעבר של בעלי עסקים לחפש אחר פתרונות תקשורת לעבודה מהבית הוא כזה שאי אפשר להתעלם ממנה. לא רק שתקופת הסגרים אילצה את העסקים לספק פתרונות לעבודה מרחוק, אלא שכל נושא הריחוק החברתי נהפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ומהווה סיבה נוספת שמחזקת את המעבר לעבודה מהבית.

עלייה בפתרונות תקשורת לעבודה מהבית

מה חשוב שיהיה בפתרונות התקשורת לעבודה מהבית?

הייחוד של פתרונות התקשורת המודרניים הוא במידת ההתאמה שלהן לכל עסק באופן מלא. הקונספט של המרכזיה בענן הוא כזה שמאפשר לחבר אליה רק את השירותים הנדרשים ולשלם רק בעבור השימוש שנעשה בפועל. כך למשל בעל עסק אחד יכול להשתמש במערכת הטלפוניה כמוקד שירות לקוחות המפוזר בבתי העובדים, אך מחובר למערכת מרכזית אחת. ולעומת זאת בעל עסק אחר יכול להשתמש רק באפשרויות ההתממשקות עם המייל המשרדי ושירות ה-SMS.

כדי להקל במעט על הבחירה שלכם החלטנו לרכז כמה מהדברים המרכזיים שחייבים להיות בפתרונות התקשורת לעבודה מהבית:

  • חיבור מאובטח – הדבר החשוב ביותר הוא כמובן השמירה על המידע העסקי שלנו ולכן פתרונות לעבודה מרחוק מגובים כיום במערך אבטחת סייבר מתקדם ולצד המרכזיה בענן תקבלו גם מכשור ייעודי המאפשר התחברות מוצפנת ומאובטחת למערכת.

  • קבלה והוצאה של שיחות - כל עסק צריך להיות מסוגל לתקשר עם עסקים אחרים או בתוך עצמו, לכן היכולת לקבל ולהוציא שיחות היא מהותית. אך מה שיותר מעניין בפתרונות התקשורת לעבודה מהבית שיש היום זו איכות השמע ויכולות הניווט מבוססות הקול.

  • ניהול שעות – אחד התסמינים של עבודה מהבית היא הגמישות בשעות העבודה, לכן חשוב שהמערכת תוכל לנהל את שעות העובדים בכל עת ולהסתנכרן עם המשרד הראשי.

  • חדרי ישיבות דיגיטליים – למרות העבודה מהבית, אנחנו עדיין חלק מצוות ומעסק. לכן חשוב לשמור על שגרת עבודה ופגישות צוות גם בתקופה של עבודה מהבית. כיום יש מגוון של אפשרויות כמו חדרי ישיבות דיגיטליות וציטוט לשיחות שהופכים את התקשורת הפנים ארגונית לנוחה וקלה גם מרחוק.

  • ניהול משימות – כמובן שכדי לוודא שכל אחד מהחלקים בעסק עובד כראוי, המנהלים צריכים להיות מסוגלים לעקוב ולנטר את העבודה של העובדים ולשם כך אפשר לשלב גם מערכות CRM וגם מערכות ניהול ומעקב עובדים.

אצלנו ב - IPTech תמצאו את מגוון פתרונות התקשורת לעסקים הגדול ביותר בישראל. הצוות המנוסה שלנו ידע להתאים בעבורכם את המערכת המושלמת, זו שתענה על כל הדרישות שלכם ואף יותר מכך. צרו איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לתאם פגישת היכרות ולהתחיל לבנות בעבורכם את התקשורת העסקית שמגיעה לעסק שלכם.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post