""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מה הם שירותי Click To Dial?


אחת המשימות החשובות ביותר שעומדות בפנינו כמנהלי עסקים בכל הקשור לתקשורת עם הלקוחות זה לפשט ולהקל את התהליך ככל האפשר. החידושים הטכנולוגיים שזמינים בעבורנו בתחום זה רבים, אך מדי פעם מגיע שירות שעושה מהפכה של ממש בתחום. פתרון שכזה מציעים שירותי Click To Dial שהופכים את התקשורת העסקית לפשוטה, נוחה ומהירה.

מה זה שירותי Click To Dial?

בתחום של פתרונות התקשורת לעסקים, המונח Click To Dial מתייחס לסוג של דרך תקשורת המבוססת על טכנולוגית האינטרנט שבאמצעותה הלקוח יכול להתקשר לעסק בקלות על ידי לחיצה על אובייקט. האובייקט יכול להיות תמונה, כפתור, טקסט או כל דבר אחר. שירותי Click To Dial אפשריים בעזרת טכנולוגית ה – VoIP ואפשר לראותם בעיקר באתרי אינטרנט.

בלי להיכנס יותר מדי לפן הטכנולוגי, קיימות שלוש שיטות שבהן שירותי Click To Call עובדים:

  • "לחץ לבקש שיחה" – בשיטה זו הלקוח לוחץ על הכפתור ואז הוא מתבקש להכניס את מספר הטלפון שלו. מיד לאחר מכן נציג השירות מקבל את הפנייה עם מספר הטלפון כך שהוא יכול להתקשר ללקוח. היתרון של שיטה זו הוא בכך שהשיחה היא לא בהכרח מיידית, וכך הלקוח יכול לבחור את השעה שנוחה לו לקיום השיחה.

  • VoIP – שיטה זו נפוצה ביותר באתרי אינטרנט והיא הופכת את התקשורת בין העסק ללקוח למיידית. כפתור התקשורת מוצב באתר וברגע שהלקוח לוחץ עליו, השיחה מתרחשת באופן מידי באמצעות הרמקול המובנה שבמחשב. בזכות הטכנולוגיה אפשר לקיים שיחה בין נציג ללקוח ללא שיהיה צורך בטלפון פיזי.

  • Click To Call בטלפונים חכמים – שיטה זו נפוצה פחות כיוון שהיא אומנם מבוססת על טלפונים חכמים, אך היא משוכללת פחות. בגדול מדובר על שיטה הדומה לשיטת ה – VoIP. גם כאן, ברגע שהלקוח לוחץ על כפתור השיחה באתר תתחיל שיחה באופן מידי. אך השיחה הזו תתקיים באמצעות המכשיר הסלולרי בדומה לשיחה סלולרית רגילה.

אצלנו ב – IP Tech תמצאו מרכזיות לעסקים שמוטמעת בתוכן האפשרות לשירותי Click To Dial לצד אפשרויות מתקדמות אחרות שהופכות את התקשורת הארגונית לחלקה ונוחה.

CLICK TO DIAL

מה היתרונות של שירותי Click To Dial?

  • מגביר את מעורבות הלקוח – בתהליך השיווק של העסק אנחנו כל הזמן מנסים להניע את הלקוח לפעול וליצור איתנו קשר. שירותי Click To Dial מספקים ללקוח חוויה אינטראקטיבית ובכך הם מגבירים את מעורבות הלקוח ומייצרים עוד שיחות.

  • שליטה על ניתוב השיחות – אפשר לשלב כפתורים ייעודיים לקמפיינים שיווקיים שונים ולהתאימם באופן מדויק למטרות הקמפיין. כך למשל אפשר להפנות את הלקוחות מעמוד אחד של האתר למחלקה אחת ומעמוד אחר למחלקה אחרת. במידת הצורך אפשר גם לייצר כפתורי חיוג ייעודיים לקמפיינים ולהתאים להם שלוחות ייעודיות.

  • החזר השקעה גבוה יותר - לפי מחקרים שירותי Click To Call מעלים את אחוז החזר ההשקעה ב – 143%.

  • מהיר ונוח – במקום לבקש מהלקוחות שלכם לזכור בעל פה מספרים או להמתין על הקו כדי לשמוע את האפשרויות השונות שתפריט הקולי, אפשר פשוט להשתמש בשירותי Click To Call ולאפשר להם לחייג אליכם בצורה נוחה ביותר.

  • אינטגרציה מלאה עם המרכזיה – שירותי Click To Call מגיעים כחלק מהמרכזייה העסקית כך שאפשר לסנכרן בצורה חלקה בין מערכות CRM לבין שירותי ה – Click To Call.

  • חוויה טכנולוגית – כשאנחנו חושבים על תקשורת עסקית אנחנו חושבים על שיחות טלפוניות, או פקס במקרי הקיצון, אבל למה לא לייצר ללקוחות שלכם חוויה טכנולוגית שלמה? השתמשו בשירותי Click To Callבשילוב עם הודעות טקסט וצ'אטים כדי להיות נוכחים בכל מקום ובכל תצורה עבור הלקוחות שלכם.

  • חסכון כלכלי – לא רק ששירותי Click To Call מספקים החזר השקעה איכותי יותר ומגבירים את כמות השיחות בעד 88%, מדובר גם על חיסכון כלכלי ישיר בכך שאין צורך יותר להשתמש בשירותי הטלפון הקוויים והיקרים ואפשר להשתמש רק בטכנולוגית האינטרנט.

  • מעקב מדויק – כחלק בלתי נפרד מהשירות אתם מקבלים יומן שיחות מפורט ומדויק שכולל את השיחות הנכנסות והיוצאות. בניגוד ליומן שיחות רגיל, כאן אפשר לראות גם לאיזה שלוחה בוצעה השיחה ומאיזה כפתור חיוג היא הגיעה.

חברת IP Tech היא מחברות התקשורת המובילות בישראל במתן פתרונות תקשורת מתקדמים. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים על החבילות ומרכזיות הטלפון שלנו לעסקים.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS