""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

בעל מוקד שירות: הכר את פתרונות התקשורת לייעול המוקד שלך


כל בעלים של מוקד שירות לקוחות יודע כי אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפניו זה לענות ללקוחות במהירות ובצורה איכותית. כאשר לקוח מתקשר לבית העסק הוא מצפה לקבל תשובה מהירה ומדויקת, אך בפועל בהרבה מוקדים יש להמתין זמן רב ולעבור קודם לכן מבחן זיכרון בדמות תפריט קולי מרובה באפשרויות. אנחנו ב – IP Tech רוצים להציג בפניכם את פתרונות התקשורת המתקדמים ביותר שקיימים במיוחד בעבור מוקדים, כדי שאלו יעזרו לכם לעשות סדר בבלגן ולייעל את מוקד שירות הלקוחות שלכם.

פתרונות תקשורת למוקדים – מי יכול להרוויח מהם?

כאשר אנחנו מדברים על פתרונות תקשורת למוקדים, אנחנו מתכוונים לפתרונות שפונים לבעל העסק ואל הלקוח כאחד. המהות של פתרונות התקשורת היא להקל על הלקוח שמתקשר לעסק להגיע ליעדו במינימום זמן המתנה. ברגע שהצלחנו לקצר את זמני ההמתנה ולספק ללקוח שירות מהיר ואיכותי, הוא מצידו מרוצה מהעסק וימשיך לעשות איתנו עסקים. כך שגם בעל העסק מרוויח משיפור המוקד.

בעיקרון, כאשר החלו בפיתוח של אותם פתרונות תקשורת, המחשבה הייתה בראש ובראשונה על מוקדים לשירות לקוחות ומוקדי מכירות, אך בפועל מרביתם של הפתרונות מסייע גם בייעול העסק בכך שהם מעניקים שיפור במערך האפשרויות שעומדות בפני העסק בכל הקשור לתקשורת עם הלקוחות והתקשורת הפנים ארגונית, כך שכל עסק שמקבל פניות מלקוחות יכול להרוויח מפתרונות תקשורת מתקדמים שכאלו.

הכר את פתרונות התקשורת לייעול המוקד שלך

אלו פתרונות תקשורת למוקדים קיימים?

  • מערכות קול סנטר
    מערכת קול סנטר היא אחד מהכלים הבולטים ביותר בתחום פתרונות התקשורת למוקדים. מדובר על תוכנה שאותה מתקינים על גבי המרכזייה העסקית והיא מאפשרת מעקב וניהול מדויק של כלל השיחות הנכנסות והיוצאות בזמן אמת. מעבר ליכולות ניתור הנתונים, מערכות קול סנטר מספקות גם אפשרויות של ניהול תורים איכותי יותר, הקלטת השיחות, פריצה לשיחה והיתרון הגדול ביותר הוא שאפשר להתחבר אליהן בצורה מאובטחת לעבודה מהבית.

  • שירותי IVR
    שירותי ה - IVR הופכים את המרכזיה העסקית למערכת משוכללת שמספקת מענה קולי אינטראקטיבי בזמן אמת. מערכות IVR מייתרות את הצורך בטלפנים בכך שהן מאפשרות ללקוח לבצע את כל הפעולות באמצעות מערכת קולי מתקדמת שמבטיחה חווית שימוש מופלאה. נתב השיחות החכם מקצר זמני המתנה ומספק מענה מדויק למגוון רחב של פניות, אך קיימת גם האפשרות להשאיר הודעה כדי לשוחח עם נציג אנושי.

  • זיהוי קולי
    השיפורים האדירים בטכנולוגיה מאפשרים לנו כיום להציע לעסקים גם מערכות זיהוי קולי מתקדמות שמסוגלות לפענח ולהבין מבטאים ושפות שונות. מערכות הזיהוי הקולי מבוססות על טכנולוגית בינה מלאכותית והן מספקות פתרון איכותי למגוון רחב של עסקים. המערכת מסוגלת להתמודד עם מספר רב של שיחות נכנסות בו זמנית, היא עובדת 24/7 שעות ביממה ומספקת דו"חות מדויקים לכל השיחות כך שמדובר על נכס בעבור כל מוקד לקוחות.

  • חתימה דיגיטלית והקלטת שיחה
    אחד מהנושאים המאתגרים ביותר בניהול של מוקד לקוחות זה להבטיח תוקף משפטי לחוזים ולהסכמים שמוסכמים במהלך שיחות. עד היום הפתרון של הקלטת שיחות היה הפתרון היחידי, והוא עדיין פתרון הכרחי, אך הצורך לשמור שעות של הקלטות עולה הון תועפות ולכן נדרש פתרון מתקדם יותר. האפשרות לחתימה דיגיטלית היא כיום האפשרות הטובה ביותר כיוון שהיא תקפה מבחינה משפטית, היא מהירה והיא נוחה לשני הצדדים.

  • מערכות אומני צ'אנל
    בשנים האחרונות אפשר לראות כי התקשורת העסקית משתנה, או יותר נכון להגיד שהאופנים בהם הלקוחות מתקשרים עם העסקים משתנה. כיום עסקים נדרשים להיות זמינים במגוון רחב של פלטפורמות, אבל כתוצאה מכך להרבה עסקים יש קושי לעקוב אחרי כל הפניות ואפשרויות התקשורת שקיימים. מערכות אומני צ'אנל מאפשרות חיבור של כל אמצעי התקשורת הקיימים ושבהם העסק משתמש לכדי מקום אחד. כמעט כל תצורת תקשורת מקובלת יכולה להשתלב במערכות מסוג זה – צ'אט בוטים, פייסבוק, מיילים, פקסים, טלפונים ועוד המון צורות תקשורת אחרות רק ממתינות שתחברו אותן למערכת שלכם.

אצלנו ב – IP Tech תמצאו מגוון של פתרונות תקשורת למוקדים. הצוות המנוסה שלנו ישמח לעמוד לשרותכם כדי להבין מה הם הצרכים שלכם ולכדי להתאים בעבורכם את המערכת המושלמת. לפרטים נוספים והזמנות – צרו קשר.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post