""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מהי מערכת זיהוי דיבור?


אף על פי שאנחנו עוקבים מקרוב אחרי כל החידושים וההתפתחויות בתחום פתרונות התקשורת לעסקים, לפעמים גם לנו נדמה שחלק מהדברים שאנחנו נתקלים בהם שהם שיא הטכנולוגיה. הפעם אנחנו רוצים להביא למרכז הבמה תוסף שקיים וזמין כבר עכשיו במרכזיות לעסקים שאנחנו משווקים כך שכנראה מדובר על הדבר האמיתי. אנחנו מדברים כמובן על מערכת זיהוי דיבור לעסקים.

מה זה מערכת זיהוי דיבור לעסקים?

ככל שהטכנולוגיה משתפרת והשימוש באינטליגנציה מלאכותית נעשה רווח יותר, אפשר לראות כיצד תחום פתרונות התקשורת לעסקים משתדרג בהתאם. מערכת זיהוי דיבור מסוגלת לפענח דיבור אנושי ולהגיב בהתאם להוראות. כבר לפני עשורים רבים היו ניסיונות להקים מערכות זיהוי דיבור, אך בעקבות הטכנולוגיה הרעועה שעמדה לרשות המפתחים התוצרים לא זכו לפופולריות רבה.

מה שהביא את השינוי המיוחל בתחום מערכות זיהוי הדיבור הייתה דווקא חברת אפל כאשר השיקה לעולם בשנת 2011 את סירי, העוזרת האישית שאפשר למצוא עד היום באייפונים. כתגובת נגד החלו חברות רבות להאיץ את הפיתוחים שלהן וכיום יש לנו בכל טלפון חכם מערכת זיהוי דיבור מתקדמת. אבל הפתרונות האלו, מתקדמים ככל שיהיו, לא מתאימים לעסקים. בוואקום שנוצר החלו חברות רבות לפתח ולשווק מוצרים ייעודיים לעולם העסקי וכיום אנחנו גאים להכריז שחברת IP Tech מציעה ללקוחותיה מגוון של מערכות זיהוי דיבור איכותיות וייעודיות לעסקים.

מערכות אלו הן רק נדבך אחד מאפשרויות לשדרוג אבטחת מרכזיות ענן, אך כמוה יש עוד שיטות רבות ומגוונות שיעזרו לכם לשדרג ולהגביר את רמת הבטיחות של העסק שלכם.

מה אפשר לעשות בעזרת מערכת זיהוי דיבור?

  • זיהוי ביומטרי במערכות אבטחה
  • זיהוי פונים למוקדי שירות לקוחות
  • ניתוב תורים כחלק מתפריטי IVR
  • מתן פקודות למחשב והפעלת יישומים
  • לבודד רעשי רקע מקבצי אודיו
  • המרת דיבור לטקסט (והפוך – המרת טקסט לדיבור)
  • הנגשת מידע ללקוחות
  • גביית תשלומים מאובטחת
  • התממשקות מלאה עם תוכנות CRM

מהי מערכת זיהוי דיבור?

יתרונות השימוש במערכת זיהוי דיבור לעסקים

  • קיצור זמני המתנה במוקדי שירות לקוחות
  • מיצוב העסק בחזית הטכנולוגית
  • התאמה מלאה למערכות ניתוב שיחות
  • יכולת התממשקות עם רכיב GPS לייעול מתן שרות לקוחות מבוסס מיקום
  • אפשרות להטמעת פרסומות כחלק מההמתנה
  • הנפקת דו"חות מדויקים על התנהגות הלקוחות
  • הבנה של שפות שונות ומבטאים שונים
  • הנגשת המערכת לבעלי מוגבלויות
  • מאפשר אימות ביומטרי על ידי "חתימת קול"
  • חיסכון בעלויות והגדלת החזר ההשקעה

איך לשלב מערכת זיהוי דיבור בעסק שלך?

כדי לשלב מערכת זיהוי קולי בעסק שלך אין צורך לשבור את הראש. חלק גדול מהמרכזיות בענן שאנחנו מציעים ב – IP Tech מגיעות עם האפשרות להוסיף מערכות מסוג זה בקלות. על ידי כך שאנחנו מחברים את המרכזיה בענן לחיבור SIP-Trunk אנחנו מבטיחים את העברת הנתונים האיכותית ביותר והמאובטחת ביותר. למעשה, בזכות העובדה שכל המרכזיות שלנו מבוססות על טכנולוגיות הענן המתקדמת, אפשר להוסיף את האפשרות למערכת זיהוי דיבור בתוך שניות ספורות וללא הכנה של תשתית ייעודית.

מה הם הסוגים השונים של מערכות זיהוי דיבור?

כמו כל טכנולוגיה, גם מערכות זיהוי דיבור מתפתחות בכיוונים שונים במקביל וכך נוצרו לנו כל מיני סוגים של מערכות זיהוי קולי. בואו ונבחן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים בעולם העסקי.

  • מערכת זיהוי דיבור מבוססת דובר – מערכות אלו מושתתות על היכולת של המערכת לזהות בדיוק את הדובר. בעזרת שילוב של מערכות AI המערכת לומדת לנתח ולפענח מגוון של קולות כדי להציע תמיכה מלאה לכל אחד ואחת מהמשתמשים במערכת.

  • מערכת דיבור חופשי – בשונה ממערכות זיהוי דיבור שלומדות אנשים ספציפיים, מערכות דיבור חופשי מבוססות על הבנה של מילים ספציפיות ומונחים שקשורים לתחום העיסוק של העסק. מערכת זו למשל נפוצה מאוד במוקדי שירות לקוחות.

  • מערכות דיבור רציף – אחת הבעיות הנפוצות במערכות זיהוי קולי זה שכדי שהן יפעלו בצורה מיטבית, הדובר צריך להשתדל לדבר בצורה ברורה ולהגות את המילים כהלכה. מערכות דיבור רציף משתמשות בטכנולוגיית הכתבה ייחודית כדי שיהיה אפשר לדבר בצורה רציפה ונורמלית ועדיין לקבל את התוצאות הרצויות.

  • מערכות דיבור NLP – מערכות אלו הן העתיד של אפשרות הזיהוי הקולי כי הן לומדות להבין את מבנה השפה ולאו דווקא מילים ספציפיות. במקום שהמערכת תנסה לפענח את הדיבור באמצעים בינאריים, היא למעשה לומדת את התחביר ואת הסלנג בצורה מושלמת כדי להיות מדויקת יותר ולהתאים את עצמה לעולם המודרני.

נתונים סטטיסטיים על מערכות זיהוי דיבור לעסקים

אם עד עכשיו עוד לא השתכנעתם לאמץ את טכנולוגיות זיהוי הדיבור והקול לעסק שלכם, אז לפניכם כמה סטטיסטיקות שאולי יעזרו לכם לקבל החלטה.

  • 72% מהעסקים שהחלו להשתמש במערכות זיהוי דיבור דיווחו כי הדבר הפך במהרה לחלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת במשרד.
  • קיצור זמני המתנה במוקדי לקוחות בשיעור ממוצע של 41.6%
  • כ – 80% ממוקדי שירות הלקוחות ברחבי העולם עברו כבר להיות ללא בני אדם
  • כמות הונאות הבנקים באמצעות טלפונים ירדו ביותר מ – 50% בזכות מעבר למערכות זיהוי דיבור
  • עולם ההשקעות שם את כל הז'יטונים על זיהוי קולי ובשנים האחרונות יש עלייה של 300% בהשקעות בתחום
  • כ – 70% מהאנשים בעולם משתמשים כבר היום בזיהוי קולי

חברת IP Tech היא מהראשונות בישראל שאימצו לחיקן טכנולוגיות זיהוי קולי ושילבו אותן במרכזיות לעסקים שהן משווקות. כאחת החברות המובילות בתחום, אנחנו זמינים בעבור לקוחותינו 24/7 עם מוקד שירות לקוחות איכותי שיפתור כל בעיה. צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים על מערכות זיהוי דיבור ועל האפשרות לשלב אחת בעסק שלכם.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post