""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מהו ציר pri ומה היתרונות שלו לעסק?


בעולם שבו תפקודו השוטף של העסק שלנו מושתת על השימוש הגובר בטכנולוגיות מתקדמות, אנחנו כמנהלים חייבים להכיר את תשתיות התקשורת הקיימות. אחרי הכול אנחנו יכולים להשקיע הון עתק בפתרונות התקשורת המתקדמים ביותר, אבל אם בסופו של יום המערכת מחוברת לתשתית רופפת אז ההשקעה שלנו שווה כקליפת השום. בישראל קיימות שתי תשתיות קוויות המכסות את כל הארץ (ועוד שתי תשתיות קוויות בפריסה חלקית), זאת בנוסף לשלוש תשתיות סלולר ולתשתית הסיבית הנפרסת בימים אלו. במאמר זה אנחנו רוצים לדבר על האופנים שבהם העסק מתחבר אל התשתית ובאופן ספציפי יותר על ציר PRI.

מה זה ציר PRI?

ציר PRI (Primary Rate Interface) הוא למעשה דרך לחבר את המרכזייה העסקית לבין תשתית התקשורת. צורת התקשורת הזו קיימת כבר שנים רבות, משנות ה – 70 של המאה העשרים, והיא מבוססת על טכנולוגיית ISDN – Integrated Services Digital Network. עד לא מזמן הטכנולוגיה הזו נחשבה ליציבה אך מיושנת ויקרה, אבל לאחרונה שידרגו אותה וכיום היא מועברת גם באמצעות שרתי IP.

ובמילים פשוטות יותר, ציר PRI הוא חיבור דיגיטלי בין המרכזיה העסקית (מרכזיה קווית או מרכזיה בענן) והוא מאפשר שיוך של 30 קווים שונים לכדי מרכזיה אחת. בהרבה מקרים כאשר אותה החברה גם מספקת את ציר ה – PRI וגם מנתבת את השיחות, אפשר לחבר אפילו יותר מ – 30 קווים לאותה מרכזיה.

מבחינה טכנית ציר PRI נחשב לפתרון איכותי כיוון שהוא מועבר על גבי סיבים אופטיים (חלק מהחברות מציעות גם את האפשרות של סיב נחושת) שמחברים באופן ישיר בין העסק לבין תשתית התקשורת הארצית. הממשק עצמו מורכב מ – 30 ערוצים פיזיים שכל אחד מהם מעביר מידע בקצב של 64 קס"ש, נוסף על כך יש עוד שני קווים למטרת סנכרון ואיתות.

מה יתרונות השימוש בציר PRI לעסק?

  • שימוש בציר PRI מבטיח ערוצי תקשורת דו כיווניים שמאפשרים גמישות מרבית בניהול תנועת השיחות, מה שמבטיח חווית משתמש טובה יותר בעבור הלקוחות וניווט אפקטיבי של שיחות בשעות העומס.

  • מענה מהיר לשיחות נכנסות והפנייתם לשלוחות הרצויות כדי להקל על הקווים הנכנסים ולא לייצר פקק של לקוחות שממתינים למענה.

  • אפשרות הרחבה של מספר הקווים העסקיים לעד 100.

  • ניטור עצמי ואוטומטי של כל פעילות חריגה כדי למנוע פריצות למערכת.

  • מעניק גישת אומני צ'אנל לעסק על ידי חיבור של כלל דרכי התקשורת המסורתיים.

  • איכות סאונד ברמה הדיגיטלית הגבוהה ביותר.

  • אפשרות להתחבר ולהתממשק בצורה קלה עם מערכות CRM ארגוניות.

  • בהתאם לחברה המספקת את הציר, יש אפשרות לקבל קידומות ללא קשר למיקום הגאוגרפי של הקו.

  • שליטה מלאה על המספר הנראה בעת שיחה יוצאת.

ציר PRI פתרונות תקשורת לעסקים

מה החלופות הקיימות לציר PRI?

התחום של פתרונות תקשורת לעסקים מתחדש כל הזמן וכיוון שהטכנולוגיה שבבסיס ציר ה – PRI קיימת כבר שנים רבות, יש לנו כמה חלופות שנחשבות למתקדמות יותר אך הן לאו דווקא אלו שמומלצות לעסק שלך. כל אחת מהטכנולוגיות מציעה יתרונות אחרות וכמו כל טכנולוגיה, יש לכל אחת מהן גם נקודות חולשה מסוימות. כדי להבין איזו טכנולוגיה תתאים לעסק שלך, בואו ונראה מה ההבדלים בין PRI לבין המתחרה העיקרי שמולו – חיבור SIP Trunk.

 

ציר PRI

SIP Trunk

צורת החיבור

ציר PRI מעניק חיבור פיזי בין המרכזיה העסקית לבין התשתית שאליה היא מחוברת.

SIP Trunk מעניק חיבור וירטואלי בין המרכזיה העסקית לבית התשתית שאליה היא מחוברת.

צורת העברת נתונים

שיחות ונתונים מועברים על גבי קווים פיזיים, בדרך כלל נחושת או סיב אופטי

שיחות ונתונים מועברים על גבי רשת האינטרנט

כמות קווים אפשרית

בין 10 ל – 100

ללא הגבלה

התקנה

פיזית במשרד

באופן דיגיטלי

חומרה ייעודית

יש צורך במתאם PR

אין צורך בהתקנת חומרה ייעודית, אך יש צורך מכשיר טלפון ייעודי

איכות סאונד

הגבוהה ביותר שקיימת.

אם תשתית ה – SIP Trunk עודכנה כהלכה אז איכות הסאונד גבוהה ביותר, אך אם לא איכות הסאונד תיפגע

צורת תשלום

חודשית בהתאם לחבילה שנרכשת מראש

חודשית אך משלמים רק על מה שצורכים

אמינות הטכנולוגיה

גבוהה - כיוון שהטכנולוגיה מושתת על קווים פיזיים המערכת יכולה להמשיך לעבוד בעת סערות ובעיות באספקת החשמל

טובה – הטכנולוגיה עצמה אמינה לחלוטין, אך העובדה כי היא מבוססת על איכות האינטרנט ורוחב הפס יכולה להביא לבעיות לאורך הדרך

אבטחה

נחשבת לגבוהה מאוד, אך תמיד ישנה האפשרות שמישהו יפרוץ לרשת הקווית ישירות

נחשבת לגבוהה מאוד, אך הדבר תלוי בחברה המספקת את שירותי הסייבר הנלווים

 

לפני שאתם בוחרים את צורת החיבור של העסק שלכם לתשתית התקשורת, צרו איתנו קשר כדי להתייעץ עם המומחים שלנו. זכרו כי הפקטור של המחיר הוא אומנם חשוב ומהותי, אך הוא לא היחידי. כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר, זו שהכי תתאים לעסק שלנו ותעזור לנו להתייעל אנחנו מוכרחים קודם כול לנתח את צרכי העסק בעת הנוכחית, אך גם בראייה לטווח הארוך בעוד עשור מהיום. על זה יש להוסיף את רמת האבטחה והגיבוי הנדרשים ומובן שגם את התנאים שהספקית מעניקה לנו.

חברת IPTech היא מהמובילות בישראל בכל הקשור למתן פתרונות תקשורת לעסקים והיא מספקת כבר עשרות שנים שירות נאמן ואיכותי למאות ארגונים, לקוחות עסקיים ופרטיים. נשמח להיות שם גם בעבור העסק שלך.

 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post