""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

הכול על מערכת ניהול תורים של IP Tech


אם הפעילות השוטפת של העסק שלך כוללת מתן שירות טלפוני, ועוד יותר אם העסק שלך מושתת על מתן שירות טלפוני לפי תורים, אז מערכת ניהול תורים יכולה להקפיץ את העסק שלך לגבהים חדשים ולהציע ללקוחותיך איכות שירות שאין כדוגמתה. מערכת ניהול התורים מייצרת התנהלות ארגונית יעילה יותר ואפשר להתאימה לכל סוגי העסקים, בין שמדובר על עסק קטן עם מספר שלוחות מצומצם ובין שמדובר על עסק גדול עם סניפים ושלוחות מרובות. במאמר זה נציג את כל הדברים שחשוב לדעת על מערכות אלו.

חברת IP Tech מתמחה במתן פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים. כחברה המובילה בתחום אנחנו מציעים ללקוחותינו ליווי מלא לאורך כל התהליך כדי לוודא התאמה מלאה לצרכי העסק. נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה – צרו קשר.

היתרונות של מערכת ניהול תורים

עוד לפני שניכנס אל תוך הפרטים המלאים ונראה כיצד מערכת ניהול תורים יכולה לסייע גם לעסק שלך, אנחנו רוצים להציע מבט רחב יותר ולראות מה הן היתרונות של מערכת מסוג זה באופן כללי.

  • מקצר זמני המתנה של שיחות נכנסות
  • חלוקה מסודרת של שיחות לעובדים
  • אין שיחות שמתפספסות או נופלות בין הכיסאות
  • מפחית לחצים מהעובדים ומאפשר להם לנהל שיחות איכותיות יותר
  • מעניק מענה מידי ללקוחות על מגוון נושאים ועל ידי כך מקצר את התור
  • מגביר את מספר המקרים שנפתרים בשיחה הראשונה (FCR)
  • מפחית ב – 30% את מספר השיחות שבהן הלקוח מנתק לפני שהוא מקבל מענה
  • מסייע לתדמית הארגונית

על מערכת ניהול התורים של IP Tech

אצלנו ב – IP Tech תמצאו כמה מפתרונות התקשורת המתקדמים ביותר שקיימים בעבור מוקדי שירות לקוחות ומוקדי מכירות. מניסיוננו רב השנים למדנו כי אף אחד לא אוהב להמתין וברגע שעסקים מצליחים לקצר את זמני ההמתנה לקבלת שירות התפוקה שלהם עולה בהתאמה. כחלק מהשירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו אפשר למצוא מערכות ניהול תורים אשר מגיעות כשהן כבר מובנות בתוך המרכזיה, כמו למשל במערכת קול סנטר, ובחלק אחר מהשירותים אפשר להוסיף את פונקציית ניהול התורים בהתאם לצרכי העסק.

מערכת ניהול התורים עובדת בצורה פשוטה למדי, ברגע שלקוח מתקשר אל עסק המערכת משמיעה לו ברכה מוקלטת באופן אוטומטי. במידת הצורך אפשר לשלב לאחר הברכה הזו תפריט קולי, או פשוט להשמיע מוסיקת המתנה נעימה ומרגיעה. כאשר המערכת מזהה שזמני ההמתנה ארוכים, בהתאם להגדרות שאפשר לשנות, היא מציעה ללקוח את האפשרות שנציג שירות יחזור אליו.

הפעולה הפשוטה הזו מצליחה לשמור על הלקוחות מרוצים כי הם לא היו צריכים להמתין זמן רב, היא מסייעת לעובדים להיות מרוכזים בשיחה שאותה הם מקיימים ולא בכמות השיחות שממתינות במרכזיה והכי חשוב – היא מקצרת את כמות האנשים שממתינים לשירות בכל רגע נתון אך עדיין שומרת עליהם כלקוחות מרוצים שהרגישו כי השיבו להם וחסכו להם זמן המתנה ארוך על ידי האפשרות שיתקשרו אליהם בחזרה.

מערכת ניהול תורים טלפוניים

אפשרויות שונות של ניהול תורים

בהתאם לצרכי העסק ולגודלו, אפשר להתאים ולשנות את ההגדרות של מערכות ניהול התורים. קיימות כמה קונפיגורציות עיקריות:

  • Round Robin
    האפשרות הזו מתאימה בצורה מושלמת למוקדי שיחות כיוון שהיא מחלקת את עומס השיחות בהתאם לנציג שיכול לספק את התשובות הטובות ביותר. פשוט מגדירים לכל תחום עיסוק את השלוחות הייעודיות וכאשר הלקוחות מתקשרים המערכת יודעת אוטומטית להפנות לנציג שיהיה לעזר.

  • Ring All
    השיטה הזו היא הבסיסית ביותר וכשמה כן היא, מציעה את השיחה הנכנסת לכל הטלפנים הפנויים. השיטה הזו מתאימה במיוחד לעסקים שהדבר שהכי חשוב להם זה מענה מהיר.

  • Linear Hunt
    השיטה הזו מעניינת כיוון שהיא לוקחת את השיטה הראשונה שהצגנו, אבל משדרגת אותה. בשיטה זו כאשר הלקוח מתקשר, המערכת מפנה אותו בסדר יורד לשלוחות הרלוונטיות. למעשה השיחה מחייגת בהתחלה אצל המוקדן המרכזי ואם הוא לא עונה אז השיחה מועברת הלאה להבא בתור עד שמישהו מקבל את השיחה.

  • Linear Cascade
    השיטה הזו דומה להפליא לשיטה הקודמת, רק שבמקום לצלצל בכל פעם אצל טלפון אחד, המערכת מצלצלת אצל כל המחלקה הרלוונטית. נגיד שלקוח מתקשר והוא רוצה לשוחח עם מחלקת הכספים, אז המערכת תעביר אותו למחלקה ושם כל הטלפונים יצלצלו. אם לא ענו לו שם, המערכת תעביר את השיחה למחלקה הבאה בתור שיכולה לסייע לו.

הצוות שלנו ב – IP Tech ישמח לשוחח עימך ולהתאים בעבור העסק שלך את מערכת ניהול התורים המושלמת ביותר



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS