אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:
האם שירות הטלפוניה שלך באמת עונה על צרכי העסק שלך?
אנחנו ב - IP Tech מאמינים כי מכל עסק נדרש להשקיע ולבדוק שמערכת הטלפוניה שלו אכן אופטימלית עבור צרכי העסק שלו. תקשורת יעילה עם עם לקוחותיכם יכולה להיות קריטית בכל שלב בו נמצא העסק שלכם.
ריכזנו כמה תרחישים אפשריים על מנת שתוכלו לבדוק האם שירותי הטלפוניה בעסק שלכם זקוקים לרענון ולפנות אלינו או לכל ספק אחר לייעוץ לגבי שירות טלפוניה לעסק ולבדוק את אפשרויות שדרוג המערכת העומדות בפניכם.
שירותי טלפוניה לעסקים – המפתח לניהול שליו
ברשימת התרחישים שלפניכם המבוססת על מקרים אמיתיים שנתקלנו בהם לאורך השנים, תמצאו ארבעה מצבים שבהם כדאי לשקול התייעצות עם מומחה בתחום כדי לראות איך אפשר להתמודד עם אותו הבעיה בצורה הטובה ביותר.
- לפני מעבר משרד – כשאנחנו עוברים משרד למבנה חדש, זהו הזמן המומלץ ביותר לבדוק את המרכזיה שלנו. לא רק שיש לנו הזדמנות להתחדש ולהתרענן, אלא שישנה חשיבות עליונה בתכנון נכון של המעבר כדי לוודא שכל המחשוב יעבוד כראוי. מרכזיות בענן מסוגלות לגבות כמות מידע גדולה ולהנגיש אותו מכל מקום ברמת אבטחה גבוהה במיוחד, מה שיקל על יום המעבר וימנע מצב שהמשרד לא יכול לקבל שיחות והודעות מלקוחות בעת המעבר.
- כשסוגרים את העסק – עסקים רבים מגלים לקראת סגירת העסק כי הם מחוברים לתשתיות מיושנות ומחויבים בתשלומים על שירותים שהם כבר לא משתמשים בהם שנים רבות. ההוצאות המיותרות הללו יכלו להימנע בעזרת שימוש בכמה מהאפשרויות החדשות שיש במרכזיות החדשות אשר מאפשרות להתאים את העלויות לפי הצרכים והשימוש בפועל והגמישות לערוך שינויים בקלות ובמהירות אשר יתאימו לצרכים הארגוניים המשתנים.
- חידוש חוזה עם ספק התקשורת – תמיד לפני שמחדשים חוזה עם ספק תקשורת, במיוחד כשמדובר על חוזה שנחתם לפני יותר מחמש שנים, חשוב לבדוק את כל מה שחדש בתחום פתרונות התקשורת לעסקים. מדובר על תחום טכנולוגי שמציע בכל רבעון כמויות של שיפורים, אז אם אתם עומדים בפני חידוש חוזה מומלץ להתייעץ עם מומחה ולהבין מה השתנה בשוק ומה יכול להתאים לצרכים שלכם.
- כשמבצעים שינוי ארגוני – בתקופת הקורונה ראינו זאת הרבה מאוד, ארגונים שלמים שהיו מורגלים בעבודה מבניין משרדים נאלצו להתרגל לשינוי ארגוני מהותי ואחד הנושאים הבוערים היה אמצעי התקשורת הבין ארגונית כאשר העובדים לא נמצאים באותו חלל. מעבר לטכנולוגיה מבוססת ענן, כמו מרכזיה וירטואלית, יאפשר מעבר קל וחלק במצבים שכאלה וגישה לנתונים תהיה מאובטחת ברמה גבוהה יותר מלפני כן.
למי פונים כשמעוניינים לחדש את שירותי הטלפוניה בעסק?
בכל מצב שבו אתם מעוניינים להבין יותר את נושא המרכזיה לעסק, שווה להתייעץ עם מומחה אשר יוכל להבין בדיוק מה הצרכים והדרישות שלכם מהמרכזיה ומערכת הטלפוניה המשרדית. אחרי שיחת ייעוץ ובחינה מדוקדקת של התשתיות הקיימות במשרד, היועץ יציע אפשרויות שונות בהתאם לתקציבים משתנים וביחד אפשר יהיה לקבל את ההחלטה שתהיה מתאימה לעסק גם היום וגם בעתיד.
הצוות המנוסה והמקצועי שלנו ב - IPTech ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולהסביר על שירותי הטלפוניה המתקדמים לעסקים שאנחנו מציעים בהתאמה מלאה. לפרטים צרו קשר באמצעות האתר שלנו, או חייגו אלינו ל - 03-9041771
למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?
ספק אחד
מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים
גמישות לשינויים
פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות
איכות ואמינות ללא פשרות
לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים
כל לקוח VIP
שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים