אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:
מרכזיות - איך זה התחיל?
זוכרים את הסרטים בהם יושב מרכזן ומקשר את שיחת הטלפון על ידי חיבור מוליכים פיזיים, בעבר היו מרכזיות שהתבססו על בטריות ולאחר מכן על סגירת מעגלים חשמליים..
כששואלים מהי מרכזיה, אנחנו צריכים לחזור אחורה בזמן. המרכזייה המסחרית הראשונה נבנתה ידי ג'ורג' וו. קויי, (George W. Coy) והיא הורכבה מברגים ומוליכים פשוטים ויכלה להעביר שתי שיחות במקביל. לאחר מכן, התפתחו המרכזיות כך שיוכלו להכיל מאות קווים, והקישור ביניהם בוצע על ידי מרכזנים. תפעול המרכזיות וחיבור השיחות לקווי חוץ לקח זמן רב.
בשנת 1918 , לדוגמא, הזמן הממוצע לקישור שיחת חוץ אל היעד שלה היה 15 דקות. כך החלה העבודה עם המרכזיות הראשונות. עם השנים, כמו בתחומים רבים אחרים, התפתחה הטכנולוגיה פותחו המתגים שאפשרו למרכזיות להפוך לאוטומטיות.
המרכזיה כבר יכלה לזהות לבד את יעדי החיוג ולקשר את המשתמשים ללא צורך בעזרה אנושית. מעבר לכך נוספו גם תכונות מתקדמות ליכולות המרכזיה כגון רישום שיחות לגבייה, זיהוי שיחות חירום או שיחות חינם. בישראל הושלם המעבר למרכזיות אוטומטיות ב - 1968.
בשנות השבעים פותחו מרכזיות וירטואליות, שהחידוש העיקרי בהם היה מחשוב בקרת השיחה ושימוש במיתוג להעברת הקול באופן סיפרתי. המרכזיות הדיגיטליות הביאו עמן יתרונות רבים כגון: איכות השיחה, יכולות מעקב אחר השיחות, הוצאת מס' שיחות על קו אחד ועוד יתרונות רבים. כיום, מרכזיות טלפון מתקדמות מאפשרות עוד מגוון רחב של אפשרויות אך אם נפשט את הסוגים השונים, אפשר לראות כי כיום מוכרים שני סוגים עיקריים של מרכזיות:
מרכזיה דיגיטלית – מבוססת על קווים אנאלוגיים/ קווי PRI .
ומרכזית IP - מבוססות (VOIP (Voice Over IP הקול מועבר על גבי רשת האינטרנט
מרכזיות ה IP נותנות מגוון רחב מאוד של יכולות לעומת המרכזיות האנאלוגיות כמו יכולות חיבור למגוון רחב מאוד של מכשירי קצה, ולתוכנות ניהול ארגוניות. תפעול והתקנה פשוטים. תכונות מתקדמות כמו הקלטת שיחות, שיחות וועידה מרובות משתמשים, פקס2מייל, העברת הודעות לכתובת דוא"ל ועוד תכנות ופיתוחים רבים.
את שירותי המרכזיות ה- IP ניתן לקבל ב- 3 תצורות עיקריות:
- מרכזית IP מקומית
- מרכזית IP Centrex
- מרכזיה בענן
מרכזית IP מקומית מותקנת פיזית בארגון ומצריכה מקום אחסון ותחזוקה שוטפת. ישנה עלות גבוהה על הציוד ותשלומים חודשיים על הקווים והדקות. לשלוחות המרכזיה כל התכונות הייחודיות של מרכזיות ה- IP אך היא אינה מאפשרת תכונות לעבודה מרחוק
מרכזיות IP Centrex- שירותי מרכזיה הניתנים על ידי ספקיות הקווים. אינה מצריכה החזקת ציוד ומאפשרת תכונות בסיסיות של תקשורת. השירות נותן אפשרות להוציא ולקבל שיחות עם מגבלה של ערוצי שיחה. אינו מאפשר תכונות כמו הקלטת שיחות או אפשרויות עבודה מרחוק.
לחץ כאן להסבר נרחב של חברת Telecom Experts על מרכזיות IP Centrex
מרכזית IP בענן - מרכזייה וירטואלית, המאפשרת לחבר טלפוני IP באמצעות רשת האינטרנט ללא צורך בחומרה או קווים - הכל "בענן". היתרונות העיקריים לשימוש בשירות המרכזייה בענן הם חיסכון בעלויות הקמה ותחזוקה, גמישות ונגישות. עלות המרכזיה מחושבת לפי שלוחות ומס דקות שיחה.
לחץ כאן להסבר נרחב של חברת Telecom Experts על מרכזיות IP בענן והשוואה לפתרון של מרכזיה מקומית לעסק
חברת IPTech מעל עשור נותנת שירותי מרכזיה ללקוחות רבים ומשדרגת להם את יכולות התקשורת. אנו רואים מגמה שהתחזקה בעקבות מגפת הקורונה של מעבר של לקוחות רבים למרכזיה בענן.
שירותי הענן IPTechCloud הם מהמתקדמים בתחום ומאפשרים גמישות וקלות תפעול ויכולות מתקדמות לעבודה מרחוק .
למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?
ספק אחד
מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים
גמישות לשינויים
פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות
איכות ואמינות ללא פשרות
לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים
כל לקוח VIP
שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים