""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מה הדברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים שירותי מרכזיה?


יש הרבה דברים שהעסק יכול להרוויח ממעבר לשירותי מרכזיה דיגיטלית, אך שדרוג המרכזיה העסקית יכול גם להיות הליך ארוך ומורכב. לכן חשוב מאוד שנדע לבחון את הפרטים הטכניים ולהנבין מראש מה הדירישות שיהיו לעסק שלנו מהמרכזייה החדשה.

במאמר הזה נציג בפניכם את השאלות החשובות ביותר שכדאי שתשאלו את עצמכם לפני שסגרתם שירותי מרכזיות לעסקים, אך עוד לפני שתתחילו בשלב השאלות חשוב שתדעו בדיוק מה הצרכים שלכם מהמרכזייה החדשה.

מה זה שירותי מרכזיות לעסקים?

שירותי מרכזיה הם למעשה מכלול השירותים שהעסק צורך למטרות תקשורתיות. מדובר על פתרון טכנולוגי המאפשר לנתב שיחות נכנסות ויוצאות, כמו גם פנים ארגוניות, בצורה יעילה ומהירה. לא ניכנס כאן לעומקו של הנושא, אבל כן נציג השוואה קצרה בין שני הפתרונות הפופולריים ביותר – מרכזייה פיזית מול ומרכזייה וירטואלית.

מרכזייה פיזית

מרכזייה וירטואלית

יושבת במשרד עצמו

יושבת בענן

מתוכנן ומעוצב בצורה מדויקת לפי צרכי הלקוח

גמישות ואפשרויות בלתי נגמרות והחיוב הוא לפי שימוש בפועל

דורש תחזוקה

לא דורש תחזוקה

אין דרישות סף טכנולוגיות

חובה חיבור אינטרנטי איכותי

הוצאה ראשונית יקרה מאוד

באופן כללי מדובר על פתרון זול ונגיש

 

השוואת שירותי מרכזיה לעסק

שאלות שיש לשאול לפני שסוגרים שירותי מרכזיה עסקית

  • האם אני צריך לעדכן או להוסיף תוכנה למחשבים המשרדיים?
    לפני שעוברים למרכזיה חדשה כדאי להבין מה הן הדרישות הטכנולוגיות הספציפיות שלה. מעבר ראשוני משרת ארגוני לשרת בענן כנראה ידרוש מהעסק שדרוג של תוכנות ההפעלה ואולי אף רכישה של ציוד ייעודי. הוספה של ציוד נוסף יכולה לייקר את החבילה עצמה, אבל חשוב להסתכל על התמונה הגדולה ועל ההוצאות בטווח הארוך ולאו דווקא על ההוצאה בנקודת הזמן הראשונית.

  • האם יש עלויות סמויות?
    פעמים רבות כשחברות מנסות למכור מרכזיות הן יוצאות בפרסומים על מבצעים מטורפים או מחירים אטרקטיביים, אבל תמיד חשוב לברר האם ישנן עלויות סמויות שלא מפורסמות בריש גלי. ככלל אצבע - למרכזיות לעסקים המבוססות על פתרונות ענן אין עלויות סמויות.

  • האם השירות מגיע עם הדרכה לעובדים?
    כמו כל דבר חדש, גם בעת מעבר למרכזיה עסקית חדשה אנחנו צריכים לתדרך את העובדים על המערכת. הדרכת עובדים היא אחד השלבים החשובים ביותר במעבר למרכזיה חדשה. אם כבר השקענו את התקציב והאנרגיה במעבר חשוב לוודא שהשירות כולל הדרכה לעובדים.

  • כמה זמן לוקח להקים את המרכזיה החדשה ומתי תיהיה מוכנה לשימוש?
    בהתקנה של מרכזיה עסקית יש אלמנטים רבים וכמות האלמנטים משתנה בהתאם לסוג המערכת שבחרתם להתקין בעסק שלכם. לא משנה אם מדובר על מרכזיה פיזית או מרכזיה בענן, יהיו בוודאות התקנות שיהיו חייבות להתבצע בשטח העסק וחשוב שנדע להאריך כמה הדבר יפריע לפעילות השוטפת של העסק ומתי המרכזיה תיהיה מוכנה לשימוש.

  • מה תוכנית הגיבוי לעת ההתקנה?
    אחד הרגעים המלחיצים ביותר עבור כל בעל עסק הוא מעבר מממערכת אחת לשנייה כשאנחנו עדיין לא יודעים עם כל הנתונים עברו בשלום או לא. מעבר שרתים ומרכזיות יכול לפעמים להיות כרוך בבעיות טכניות, החוכמה היא שתמיד תהיה לנו תוכנית פעולה וגיבוי מלא של כל החומרים עוד לפני. אל תסתפקו רק בתוכנית פעולה שלכם, תשאלו את החברה שמתקינה מה תוכנית הפעולה שלה במקרה שהגרוע מכל קורה.

  • איך בעיות במערכת מטופלות?
    כל איש מכירות מתחיל יודע שבעת המכירה לא מדברים על בעיות, אבל כולנו יודעים שבעיות קורות ושבנקודת זמן כלשהי גם המרכזיה העסקית שלנו כנראה תחווה בעיה טכנית כזו או אחרת. תדאגו לשאול ולברר מה הן הפתרונות המוצעים ברגע של תקלה והאם יש צוות טכני שזמין לפתור אותה 24/7.

  • מה הן אפשרויות הגישה לעבודה מרחוק?
    לא ניתן להתעלם מהעובדה שצורת העבודה משתנה וכיום יותר עסקים מציעים לעובדיהם את האפשרות לעבוד מהבית או מרחוק. כדי שהעובדים יוכלו לעשות זאת, ועדיין להיות פרודוקטיביים, הם חייבים גישה נוחה למערכת ולכן חשוב לשאול על אפשרויות הגישה לעבודה מרחוק. האם יש צורך בחיבור מאובטח או במחשב ייעודי, מה ההגבלות ומה הבעיות הצפויות אם בכלל.

הצוות שלנו ב – IPTech ישמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה או עזרה שלה אתם זקוקים. צרו איתנו קשר עוד היום.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS