""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

איך לעבור ממרכזיה מקומית למרכזיה בענן?


עסקים רבים שוקלים לאחרונה לעבור למרכזיה בענן ומחפשים מידע בנושא. כדי שמעבר כזה יוכל להתבצע בצורה החלקה והמהירה ביותר הכנו עבורכם מדריך מקוצר שמסביר איך עוברים למרכזיה בענן בקלות ובמהירות. אם אתם עדיין מתלבטים בנושא זה, אין לנו ספק כי הכתבה הבאה תעזור לכם להבין את כל היתרונות שצפויים לעסק שלכם אחרי מעבר למרכזיה בענן.

קודם כל מה זה מרכזיה בענן?

הענן הוא למעשה רשת של שרתים דיגיטליים שלא נמצאים באופן פיזי במשרד, אלא ניגשים אליהם באמצעות תוכנה ייעודית ומאובטחת. 

מרכזיה בענן תספק לנו את כל השירותים הקלאסיים שהכרנו ממערכות התקשורת המסורתיות, אך תאפשר לנו לשדרג את מערך קבלת וניתוב השיחות בעסק. אם אתם מעוניינים לדעת יותר על היתרונות של מרכזיות ענן, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבנו בנושא.

מה צריך לבדוק לפני שעוברים למרכזיה בענן?

לפני ההחלטה לעבור למרכזיות לעסקים בענן חשוב להבין את הצרכים ואת הדרישות שלנו מהמרכזיה על מנת לוודא שאנחנו עוברים למערכת שתענה על כל צרכינו. הרשימה הבאה תסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה ותקל על המעבר לטכנולוגיית מרכזייה בענן.

  1. לבדוק מי הספק ומה כולל השירות
    ככל שהטכנולוגיה ושרתי הענן מתפתחים, אפשר למצוא יותר חברות המספקות שירותי ענן לעסקים. בעלי עסקים המעוניינים לעבור למרכזיה בענן צריכים לברר כמה נקודות שחשוב להכיר:
    1. מהי רמת האבטחה של הענן?
    2. מה תדירות הגיבויים של השרת?
    3. האם יש זמינות של תמיכה הטכנית 24/7?
    4. האם קיים צוות מומחים לזיהוי בעיות? 
    5. כמה "זמן אבוד" (זמן שבו מערכת הטלפונים לא תעבוד) עלול להיות לעסק בזמן המעבר לענן? 
    6. מה כולל השירות ומה מחירו?
    7. מה רוחב הפס ומה מיקומו הגיאוגרפי של השרת?

  2. להתכונן מראש למעבר אל מרכזיה בענן
    שלב ההכנות המקדים למעבר המרכזיה לענן הינו שלב מפתח בתהליך כולו. יש כמה דברים שחשוב שנבצע בהכנות לקראת השינוי הקרוב בהרגלי העבודה. 

איך עוברים למרכזיה בענן

מה כדאי לעשות לפני שעוברים למרכזיה בענן?

  1. לתכנן לוח זמנים נכון, כך שההעברה תתבצע בזמנים בהם אין עומס עבודה וניתן להשבית את מערכת הטלפוניה ללא נזק מצד הלקוחות.
  2. וודאו כי רוחב הפס של תשתית האינטרנט במשרד רחבה מספיק על מנת להכיל גם את שירותי המרכזיה ללא הפרעות וניתוקים
  3. אל תשכחו לעשות ריענון נוסף לעובדים לקראת המעבר והשינויים הצפויים בסביבת העבודה.

אם תתכוננו כראוי לקראת המעבר אל שירותי הענן, המעבר עצמו אינו צפוי להיות בעייתי. אך חשוב לזכור כי כמו כל דבר חדש, גם במהלך הנדידה אל מרכזיה בענן יכולות להיות לעיתים תקלות טכניות. אם נבין זאת ונדע להיערך לכך מבעוד מועד, נוכל לעבור את המעבר בצורה אופטימלית.

כשאתם מחפשים פתרונות תקשורת לעסקים אתם ממש לא צריכים לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. הצוות המקצועי שלנו ב - IP Tech ישמח להעניק לכם את מלוא תשומת הלב ולהבין לעומק את הצרכים והדרישות שלכם ממערכת הטלפוניה המשרדית. אנחנו מתחייבים להתאים לכם את החבילות הטובות, המדויקות והמשתלמות ביותר בארץ. צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל לעזור לכם לעשות את הקפיצה הטכנולוגית שתשדרג את העסק שלכם בהקדם ולהעניק לכם שירות מלא שפותר בעיות עוד לפני שהן צצות. 



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post