אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:
פתרונות תקשורת לעסקים לשדרוג העסק
תפקוד העסק יקום וייפול על יכולות התקשורת של העסק, בין אם מדובר על תקשורת העסק עם הלקוחות, או התקשורת הפנים ארגונית. כל עסק חייב תקשורת יעילה ואיכותית עם לקוחותיו ועם צוות העובדים.
רק נסו לדמיין לעצמכם מצב שביום הדד-ליין של הגשת מסמכים חשובים אמצעי התקשורת שלכם שובק חיים? כמובן שזהו מצב שכל עסק לא יכול להרשות לעצמו.
אז הרשו לנו להציג בפניכם מגוון פתרונות תקשורת לעסקים שיעשו מהפכה וישנו את העסק שלכם מהקצה אל הקצה על ידי כך שיבטיחו שבכל זמן, מערכות התקשורת בחברה יעבדו בשבילכם בצורה היעילה והמהירה ביותר.
פתרונות תקשורת המשפרים את שירות הלקוחות
כיום אנו חיים בעולם שבו פתרונות התקשורת לעסקים נדרשים לספק פתרונות לכמות בלתי נתפסת של אמצעי תקשורת. כיום על בתי העסק לתקשר באמצעות האינטרנט, טלפונים ניידים ודרכי תקשורת אחרות.
כדי להעניק ללקוחות שלכם את חווית השירות הטובה ביותר אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה פתרונות תקשורת מתקדמים מחברת IPtech שיציבו את העסק שלכם בחוד החנית הטכנולוגי והשירותי.
● מערכת Call Centre
עסקים המתבססים באופן גורף על קבלת שיחות מלקוחות, או על הוצאת שיחות, ירוויחו המון ממערכת Call Centre מתקדמת שתשנה עבורם את הדרך שבה הם חשבו כי אפשר לתקשר עם לקוחות. מערכת זו היא בעלת יכולות ניהול ובקרה שיפיחו חיים בנציגי שירות הלקוחות או המוכרנים שעובדים אצלכם. באמצעות כלים מתקדמים היא מאפשרת מעקב פניות הסוקר את כל דרכי הפנייה האפשריות של הלקוח: טלפון, מיילים, הודעות SMS, פקס ועוד. את כל הנתונים ניתן לנתח בזמן אמת ואף להפיק דוחות מפורטים על היסטוריית השיחות של כל נציג ונציגה.
מערכות Call Centre מאפשרות גם לבצע הקלטת שיחה באופן מובנה ולשלוט על פונקציה זו באמצעות מערכת תפעולית נוחה לשימוש. היתרון המובהק ביותר של מערכות קול סנטר היא העובדה כי כל הליך ההתקנה הוא קצר ומהיר, כזה שאינו דורש אובדן ימי עבודה או כזה המגביל את יכולת העסק לקלוט שיחות נכנסות בזמן ההתקנה. בנוסף, תוכלו ליהנות מהאפשרות לחבר משתמשי קצה לממשק מכל מקום, ללא הצורך בהתקנות נוספות ומסורבלות. מדובר על אחד מפתרונות התקשורת לעסקים המתקדמים והמשוכללים ביותר שקיימים כיום בשוק.
למידע והצעת מחיר צרו איתנו קשר במספר 03-9041771 או דרך האתר ונשמח להציע לכם את הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור העסק שלכם.
● מערכת IVR
מערכות IVR הן עוד אחד ממגוון פתרונות התקשורת המתקדמים שאפשר למצוא כיום בשוק הטלפוניה. השם המלא של מערכות IVR הוא – Interactive Voice Response (מענה קולי אינטראקטיבי), זוהי למעשה מרכזיה לעסק המספקת מערכת ניתוב שיחות שלא דורשת מעורבות של עובד.
באמצעות מערכת מתקדמת של תפריטים קוליים, המערכת משמשת הן כנתב שיחות לעסק והן מקור אינפורמציה עבור הלקוח שמתקשר לבית העסק ומאפשרת לך לחסוך בעלויות של העובד שממלא תפקיד זה.
יתרונות נוספים שיש למערכת IVR נזקפות לזכותה בכך שעצם התקנת המערכת בבית העסק משפר את תדמית החברה בעיני הלקוחות. המערכת מאפשרת לכם להיות זמינים עבור לקוחותיכם 24/7 עם מידע חיוני וקוהרנטי שתוכלו להקליט בקלות ולהחליף בצורה נוחה. השדרוג שמערכת מסוג זה מביאה לתרבות הארגונית של העסק היא עוד יתרון עצום שכל בעל עסק צריך לחשוב עליו!
למידע על מערכת IVR צרו איתנו קשר בטלפון 03-9041771 או דרך האתר ונשמח לספר לכם על יכולות המערכת ולהתאימה בדיוק לצרכי העסק שלכם.
פתרונות תקשורת לעסקים המשפרים את התקשורת הפנים ארגונית
לצד הצורך של העסק להציע מענה מהיר ואיכותי ללקוחות, חשובה לא פחות היכולת לתקשורת פנים ארגונית. לא רק עסקים גדולים שיש להם מרכזים במקומות גיאוגרפיים מרוחקים נדרשים בתקשורת פנים ארגונית טובה, גם עסקים קטנים שרוצים להפוך את העסק שלהם לפרודוקטיבי יותר יכולים להרוויח מפתרונות תקשורת לעסקים. עצם העובדה כי עסק משקיע בתקשורת הפנים ארגונית מגדיל את מידת המעורבות של העובדים בעסק ומאפשר להם לתקשר בצורה חופשית ונוחה.
להלן הפתרון האיכותי ביותר שתוכלו להוסיף לעסק שלכם כבר עכשיו במטרה לשדרג את התקשורת הפנים ארגונית שלכם:
● מרכזיה בענן
היתרון העצום שיש למרכזיה בענן על פני מרכזיות פיזיות היא העובדה שניתן להתחבר אליה מכל מקום שבו העובד נמצא. אך מעבר לעובדה כי העובדים יכולים לבצע את עבודתם אפילו כאשר הם נדרשים בעבודה מהבית, מרכזיה בענן מאפשרת התממשקות קלה ומהירה עם כמעט כל תוכנת CRM שקיימת בשוק ובכך העובדים יכולים לגשת לכל המידע הרלוונטי להם בכל עת. מרכזיות הענן מגיעות כיום עם מערכות אבטחה מתקדמת כדי להבטיח שכל המידע הרגיש של העסק שלך הקיים על השרתים יהיה מאובטח ומוגן נגד האקרים, אך גם נגד נפילות טכניות אחרות. אתם מוזמנים לקרוא עוד במאמר שהכנו על מחיר מרכזיה בענן, שם תבינו האם מדובר בהשקעה כדאית עבורכם או לא.
מרכזיות הענן מספקות את כל התכונות של מרכזיות IP המתקדמות ביותר. הן יושבות על תשתית האינטרנט והעובדה הזו חשובה מאוד כיוון שכך אפשר להתאים את התכונות וכמות המשתמשים בקלות ובנוחות, ללא צורך בהקמת תשתיות פיזיות ייעודיות לשם כך. כיוון שמדובר על הפיתוח הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום פתרונות התקשורת לעסקים, אין ביכולתנו לסקור כאן את כל המידע עליו (נשמח אבל לעשות זאת איתכם בטלפון) אך נגיד כי מדובר על כלי מהפכני הן בתקשורת הפנים ארגונית והן בתקשורת עם הלקוחות.
חשוב לנו להדגיש כי לכל עסק יש צורך בהתאמה מלאה של פתרון התקשורת המתאים לצרכים שלו ולכן אנחנו ב - IPTech נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התייעצות שיש לכם בנושא של פתרונות תקשורת לעסקים. כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר ואחד מנציגנו יעמוד לשירותכם עם מידע ברור על כל הפתרונות שיעבדו בצורה הטובה ביותר עבורכם וישדרגו את התקשורת העסקית שלכם.
למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?
ספק אחד
מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים
גמישות לשינויים
פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות
איכות ואמינות ללא פשרות
לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים
כל לקוח VIP
שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים