""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

דרכים לשדרוג מוקד מכירות עם מרכזיות IP


מוקד מכירות הוא עורק החיים של העסק. החשיבות שבתחזוקת מערכת טלפוניה איכותית יכולה להיות מכרעת בעבור עסקים העוסקים במכירות כיוון שכמות המכירות קשורה באופן ישיר למערך הטלפוני של העסק. זאת האחריות של העסק למצוא פתרונות תקשורת לעסקים שיעמדו בצרכי העסק ויסייעו לו להעניק שירות לקוחות איכותי. מרכזיות IP מסוגלות להעניק את הפתרון האידיאלי למוקדי מכירות ואכן לאחרונה הואץ הביקוש למרכזיות IP.בשל כך הכנו את המדריך הזה על שדרוג מוקד המכירות בעזרת מרכזיות IP.

שיקולים בבחירת מרכזיות IP למוקדי מכירות

כבר שנים רבות שמדברים על מרכזיות IP כדבר הבא בעולם מוקדי המכירות. הדיונים על יתרונות מרכזיות IP על פני מרכזיות פיזיות הפכו לשיחה קבועה ולאחרונה יותר עסקים ומוקדי מכירות אכן בוחרים לעבור למרכזיות IP. אך בעוד השיקול הכלכלי הוביל רבים לעשות את הבחירה הזו, אחרים העלו ספקות בנוגע לאיכות הסאונד ועל ההשפעה שתהיה על חווית הלקוח. כיום זה כבר ברור לכל שמרכזיות IP הן חוד החנית בכל הקשור לפתרונות תקשורת לעסקים והן כבר הפכו לסטנדרט בקרב מוקדי מכירות.

אם העסק שלכם עדיין לא עבר למרכזיית IP ואתם שוקלים זאת, מומלץ לקרוא קודם לכן את השיקולים העיקריים שינחו אתכם בבחירת המרכזיה המתאימה ביותר.

  • מגבלות הרשת
    כיוון שמרכזיות IP יושבות על רשת האינטרנט אנחנו צריכים להבין את מגבלות הרשת של העסק שלנו. אומנם הדבר החשוב ביותר שנדע זה מה רוחב הפס שעומד לרשותנו, אך יש דברים נוספים שיעזרו לנו להבין מה הצרכים הטכניים שלנו. ככל שנבין לעומק פרטים כמו כמות המשתמשים הצפויה במערכת וכמה שיחות אנחנו צופים לקבל ביום, כך נוכל להבטיח שהמערכת תיתן מענה רחב ומדויק יותר לצרכים שלנו.
  • חשבו על העתיד
    נכון שהדבר הכי חשוב הוא שהמרכזיה תעמוד בעומס הלקוחות הנוכחי ושנוכל להתחיל לעבוד איתה בהקדם האפשרי. אבל חשוב לא פחות מכך לחשוב על העתיד ולוודא שאפשר לשדרג את המערכת בקלות. נסו לחשוב מראש מה צפי התפתחות העסק שלכם כדי שפתרונות התקשורת שתאמצו היום יתאימו גם בעתיד.
  • תמיכה
    חלק מהיתרון של מרכזיות IP הוא העובדה שאין צורך להחזיק יותר צוות טכני ייעודי. כיוון שאין כבלים ומערכת שיושבת במשרד עצמו, אנחנו תלויים יותר בצוות תמיכה חיצוני ולכן חשוב לוודא שהספק של המרכזיה מספק גם צוות תמיכה שיהיה זמין 24/7.

דרכים לשיפור מוקד מכירות עם מרכזית IP

איך מרכזיות IP ישדרגו את מוקד המכירות שלך

  • מדידה מדויקת של ביצועי העובדים – מוקד מכירות בנוי על תפוקת העובדים שבו. כדי לשפר את התפוקה ולהגדיל מכירות, חשוב שנדע באופן מדויק את הביצועים של העובדים. מרכזיות IP כוללות אפשרות להתחבר למערכות CRM ומאפשרות למנהלים לקבל תמונה מלאה ומדויקת של ביצועי העובדים בזמן אמת.
  • שיחות לא נופלות בין הכיסאות – במקרים שהעובד לא נמצא ליד הטלפון אתם כבר לא צריכים לפספס מכירה. מרכזיות IP מאפשרות לעובדים לענות לשיחות גם אם הם לא נמצאים ליד המחשב במשרד באמצעות אפשרויות ניוד נרחבות.
  • לא מטרטרים את הלקוח – אחד מהדברים שיכולים לשגע לקוח זה שיעבירו אותו מנציג לנציג והם יידרש להתחיל לספר את כל פרטי המקרה מההתחלה. מרכזיות IP מאפשרות מעקב מדויק אחר היסטורית השיחות וכך נוכל לדעת בדיוק מה הבעיה ומלכתחילה להציע גישה אישית יותר שתהיה מותאמת ללקוח הספציפי.
  • תמיד זמינים – לקוחות היום לא מתקשרים איתנו רק באמצעות הטלפון אלא גם באמצעות פלטפורמות כמו פייסבוק ווואטסאפ. לכן מרכזיות IP מסוגלות להתחבר לאותן פלטפורמות ולנתב את הפניות שמגיעות משם ישירות למערכת. בפועל זה אומר שאנחנו יכולים להיות תמיד בקשר עם הלקוחות שלנו, לא משנה איך הם מעדיפים לתקשר איתנו.
  • חסכון בזמן – אף לקוח לא באמת אוהב להמתין ולשמוע מוסיקה. בזכות התפריטים הקולים המתקדמים של מערכות VOIP, אפשר להפוך את ההמתנה לחוויה. מרכזיות IP מביאות את הכוח ללקוח והוא יכול לנווט בכוחות עצמו כדי להגיע בדיוק למקום הרצוי.

הצוות המסור שלנו ב - IP Tech ישמח לענות על כל שאלה שיש לכם על שדרוג מוקדי מכירות עם מרכזיות IP, או על כל אחד מהמגוון של פתרונות התקשורת לעסקים שאנחנו מציעים. כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר כאן, או בטלפון 03-9041771



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS