""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

איך לשפר את תפקוד מוקד שירות הלקוחות של העסק?


חלפו הימים שבהם מערכת הטלפוניה המשרדית מגבילה את היכולת של מוקד שירות הלקוחות שלך לצמוח. הרשו לנו להציג בפניכם אמצעים פשוטים שיעזרו לשפר את תפקוד מוקד שירות הלקוחות של העסק שלכם. המשותף לכל האמצעים המדוברים היא העובדה שכולם מגיעים כחלק אינטגרלי במרכזיות IP לעסקים המציעות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בצורה הנגישה והנוחה ביותר. מרכזיות IP מאפשרות התנתקות ממוצרים פיזיים ועבודות תחזוקה שוטפות ומאפשרות להתמקד אך ורק בתפקוד מוקד שירות הלקוחות. אבל מעבר לעובדה שהן מאפשרות להתרכז בניהול העובדים ולא בניהול המערכת, מרכזיות IP מסוגלת לספק לנו נתונים שיעזרו לשפר את המוקד.

מה זה בכלל מרכזיות IP לעסקים?

מרכזיות IP לעסקים הן ממש לא דבר חדש, למעשה הן קיימות בעולמנו כבר למעלה מעשור. אך בזכות התקדמות הטכנולוגיה, המחירים של מערכות מסוג זה ירדו לאחרונה ובזכות כך הפופולריות שלהן עולה באופן קבוע. הבסיס של מרכזית IP לא נמצא במשרד באופן פיזי, אלא ניתנת לגישה באמצעות האינטרנט ועל ידי שימוש בתוכנה ייחודית ומאובטחת המאפשרת גישה למערכת מכל מקום בעולם.

מנקודת המבט של מוקדי שירות לקוחות, מרכזיות מבוססות רשת מספקות לנו כמה תכונות ויתרונות שהמערכות הישנות פשוט לא מסוגלות להציע. בואו ונראה כמה מהתכונות והיתרונות הבולטים של מרכזיות IP לעסקים:

  • ניתוב שיחות מתקדם – במקום טלפנית שיושבת במרכזיה ומנתבת באופן פיזי את הלקוחות לשלוחות הייעודיות, במרכזיות IP לעסקים אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות ניתוב. החל בניתוב דינאמי המאפשר לנו לזהות את המתקשר ולהפנות אותו לשלוחה המתאימה, דרך ניתוב אינטראקטיבי המבוסס על מערכת זיהוי קולי מתקדמת ועד ניתוב שיחות לפי שעות מוגדרות מבעוד מועד ליעדים המתאימים בחברה.

  • הקלטה והאזנה לשיחות – מוקדי שירות לקוחות רבים מעוניינים בשירותי הקלטת שיחה כדי שיוכלו לשפר את תפוקת העובדים, אך חשוב להם שהלקוחות לא יוכלו לשמוע את העובדה שהשיחה מוקלטת. במרכזיות IP לעסקים לא רק שאפשר לבצע זאת בקלות, אלא שאפשר גם להאזין לשיחות בזמן אמת ולהעיר לעובד וגם את זה הלקוח לא ישמע. מה שאומר שכל תהליך ההכשרה של עובדים חדשים יהיה אפקטיבי יותר.

  • חיסכון עלויות – מעבר לכך שאנחנו לא צריכים לשלם על התחזוקה השוטפת של מרכזיה פיזית, יש לנו חיסכון משמעותי עוד יותר בעלויות השיחות היוצאות כיוון שאנחנו לא משתמשים בתשתית הקווית הרגילה של חברות התשתית אלא באינטרנט. ההתנתקות ממרכזיות מבוססות קו מאפשרת לנו ריבוי עמדות טלפנים במינימום עלות נוספת, מה שעשוי להגביר את מחזור המכירות של העסק.

  • התממשקות עם גורמים חיצוניים – מערכות הטלפוניה בענן הן מהמתקדמות ביותר שקיימות היום בשוק והן מאפשרות לא רק התחברות עם תיבות מייל מרובות, הן מציעות גם המתממשקות עם תוכנות CRM ואפילו את האפשרות לקבל ולשלוח פקסים והודעות SMS.

  • גישה מאובטחת – מערכות האבטחה הקיימות סביב מרכזיות IP לעסקים מציעות רמת אבטחה גבוהה מהמרכזיות הקלאסיות, אך באותה נשימה הן מאפשרות לכל עובד גישה נוחה, מהירה ומאובטחת מכל מקום.

דרכים לשפר מוקד שרות לקוחות

שירותי טלפוניה בענן מתאימים לכל עסק

מה שבעבר היה שמור רק לחברות ותאגידי ענק הוא עכשיו נחלת הכלל. המחירים של שירותי הטלפוניה בענן מאפשרים לכל מוקד שירות באשר הוא להרשות לעצמו את המעבר ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות שיש למרכזיה בענן להציע על פני מרכזיה לעסק מהדור הישן. בנוסף לשיפור היעילות בעסק, טלפוניה בענן מציעה גם חוויה יוצאת דופן בעבור הלקוחות. בזכות יכולות הסאונד המשוכללות והפונקציות הייחודיות שאפשר לשלב בה, כמו מערכת הזיהוי הקולי שמאפשרת ללקוחות לנווט בתפריט באמצעות קולם, התרומה שהעסק שלכם יכול להרוויח ממרכזית IP הוא עצום. מבחינת השירות שהעסק שלכם מעניק ללקוחות מדובר על מהפיכה של ממש שתהפוך את שירות הלקוחות שלכם לאחד המדוברים בתחומכם.

לפרטים נוספים על מרכזיות IP לעסקים אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו קשר ב – IP Tech ונשמח לעמוד לשרותכם ולהתאים לעסק שלכם את פתרונות התקשורת המתקדמים ביותר והמותאמים ביותר לצרכיכם. חייגו אלינו עוד היום ל 03-9041771



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS