יותר ויותר עסקים נוטשים את אמצעי התקשורת הישנים ובוחרים לעבור למרכזיה וירטואלית שמאפשרת להם תקשורת רציפה ואיכותית על לקוחותיהם. אנחנו חיים בתקופה שבה אמצעי התקשורת שעומדים לרשותנו גדלים וכדי שעסק יוכל לשמור על קשר רציף ואיכותי עם לקוחותיו, הוא חייב להיות נוכח בכמה אמצעי תקשורת ולאפשר ללקוחות ליצור איתו קשר בכל פלטפורמה שנוחה להם. בתוך כך, המגמה לעבור למרכזיות וירטואליות שמבוססות על טכנולוגיית הענן כבר הפכה לסוג של תו תקן בתעשייה ואפשר למצוא מערכות שונות מסוג זה בכמעט כל משרד וארגון.
אז מה זו בעצם מרכזיה וירטואלית? המרכזיה הווירטואלית, אשר מכונה במקרים מסוימים גם "מרכזייה בענן", היא מערכת שמאפשרת לארגונים ולעסקים לנהל את כלל פעילויות שירות הלקוחות והמכירה שלהם מכל מקום בעולם, באמצעות טכנולוגיית ענן מאובטחת ונגישה. במקום שעסקים יהיו מוגבלים למרכזיה פיזית וקווית, הארגונים יכולים להשתחרר משיטות העבודה המיושנות ולהפוך לדינמיות וגמישות. מעבר זה מסייע לעסקים להגיע לשווקים חדשים, להגדיל את נפח העסקים ולשפר את איכות שירות הלקוחות. היתרונות הכלכליים והטכנולוגיים שמרכזיות בענן מציעה הם רבים ומגוונים – החל בהפחתת עלויות התפעול, דרך גמישות מלאה בהתאמת המערכת לצרכים הספציפיים של העסק ועד ליכולת שנוצרת לנו להגיב במהירות לשינויים בסביבה העסקית. במאמר זה נציג בפניכם את כל הדברים שעליכם לדעת לפני שתעברו למרכזיה וירטואלית וזאת כדי שתוכלו לקבל את התמורה המלאה והטובה ביותר לכספכם.
לקבלת פרטים נוספים על שירותי המרכזיה הווירטואלית שלנו ב – IP Tech אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו קשר עוד היום.
לקבלת פרטים על התאמת מרכזיה וירטואלית כבר עכשיו השאירו פרטים או התקשרו 0723946024
איך לבחור את הספק הנכון למרכזיה הווירטואלית שלך?
בחירת הספק שיעניק לנו שירותי מרכזיה וירטואלית היא אחת ההחלטות המרכזיות והחשובות ביותר שעומדות לפתחנו בתהליך המעבר. בחירה בספק איכותי תסייע לנו רבות ותביא לנו שדרוג משמעותי במערך שירות הלקוחות והטלפוניה המשרדית, אך בחירה בספק מפוקפק תביא לפגיעה בתדמית שלנו ועלולה אף להיות בעלת השפעות גדולות יותר על העסק בטווח הארוך. בחלק זה אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה נקודות שיסייעו לכם בבחירת הספק המתאים למרכזיה המשרדית שלכם –
- לכל עסק ועסק יש את הצרכים הספציפיים שלו ולא קיים עסק שזקוק בדיוק לאותה מערכת תקשורת כמו האחר, אפילו כאשר אנחנו מדברים על אותם תחומי עיסוק. חשוב לוודא שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים ומה יסייע לכם לשפר את הארגון שלכם, ובהתאם לכך תחפשו אחר ספק שיעניק לכם זאת בדיוק. כך למשל, אם אתם חייבים הדרכה לעובדים על המערכת והספק שבחרתם לא עושה זאת, אתם עלולים להיות במצב שבו איש לא יידע להפעיל את המערכת החדשה.
- חפשו ספק שמציע יותר מאשר רק חבילות תקשורת. אתם רוצים למצוא ספק שילווה אתכם עם שירות טכני 24/7, שיעניק פתרונות אבטחה וגיבוי למערכת ושיאפשר לכם לשדרג ולשנות את המערכת בהתאם לצרכים המשתנים של העסק שלכם. אל תוותרו על דברים אלו גם בתמורה למחיר זול יותר, וזאת בעיקר כי תמיד יהיו בעיות לאורך הדרך ואתם חייבים שיהיה לצידכם איש מקצוע מנוסה שיפתור את הבעיות האלו.
- תמיד מומלץ לבצע תחקיר מקדים ולקרוא ביקורות וחוות דעת על הספק המיועד ברחבי האינטרנט, אך אל תסתמכו רק על ביקורות אלו ונסו לשוחח ישירות עם לקוחותיו. נסו למצוא ספק שיאפשר לכם לייצר תפריטים במגוון שפות ושהמערכת שלו לא מוגבלת רק לשיחות טלפוניות, אלא למשל גם קיימת בה התאמה לוואטסאפ. ישנם מקומות שמכנים מערכות מסוג זה וואטסאפ בוט.
המרכזיות הוירטואליות של IPTech יעניקו לכם יתרונות רבים:
גמישות וניידות
מרכזיה וירטואלית מאפשרת לנהל את שירות הלקוחות והמכירות מכל מקום, מה שמספק חופש תנועה ויכולת לעבוד מרחוק.
חיסכון בעלויות
ביכולתה של מרכזיה וירטואלית להפחית את הצורך במרכזיה פיזית ובצוות תמיכה גדול, ועל ידי כך היא מקטינה את ההוצאות הקבועות של העסק.
אינטגרציה עם מערכות ניהול
בזכות העובדה שהמרכזיה וירטואלית היא יכולה להשתלב בקלות עם מערכות CRM ומערכות אחרות, לשיפור השירות ללקוח והניהול של העסק.
התאמה לכל גודל עסק
המרכזיה מתאימה לעסקים בכל גודל עם אפשרות להתאמה אישית לצרכים ספציפיים, גם לאחר ההתקנה.
נקודות שחשוב לבדוק אצל ספק מרכזיות וירטואליות
כדי לסייע לכם למצוא את חברת התקשורת שהכי תתאים לעסק שלכם, גיבשנו בעבורכם את הנקודות המרכזיות שעליכם לשים עליהם את מירב הדגש:
- טכנולוגיה ותשתיות
מרבית האנשים לא מבינים דיו בהיבטים הטכניים של מרכזיות טלפוניות, והם גם לא צריכים באמת, אבל אנחנו ממליצים לכם להבין קצת את המשמעויות שיש לכל הביטויים הטכנולוגיים השונים. מרבית בעלי העסקים לא צריכים להבין בדיוק כיצד עובד סופטפון או מה הפירוש של VoIP, אבל אם תבינו במעט מה הדברים האלו אומרים גם תדעו מה האפשרויות שהם מעניקים לעסק שלכם ותוכלו לבקש אותם מהספק. אנחנו ב – IP Tech עובדים על גבי התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות והמאובטחות ביותר שאפשר וזאת כדי שלקוחותינו יוכלו להיות רגועים שהמערכות שלהם נמצאות בידיים טובות. - הכשרת הצוות
הצוות הוא הגורם המרכזי בהצלחת המרכזיה הווירטואלית. כאשר אנחנו בוחרים בספק, עלינו לוודא שהוא מציע הכשרות מקיפות לצוות שלנו. ההכשרה צריכה לכלול לא רק את ההפעלה הטכנית של המרכזיה, אלא גם את היכולת לנהל שיחות, להגיב לבעיות ולספק שירות לקוחות מצוין. - שירות לקוחות
שירות הלקוחות הוא הגורם המכריע בהצלחת המרכזיה. כאשר אנו בוחרים בספק, עלינו לוודא שהשירות שהוא מציע מתאים לצרכים שלנו. זה כולל כלים למעקב אחר איכות השירות, העברת שיחות אוטומטית, התגובה הראשונית שמקבלים הלקוחות וגם את היכולת להגיב במהירות לבעיות או לתלונות. - התאמה לארגון
כל ארגון מגיע עם תרבות ארגונית משלו. כאשר אנו בוחרים בספק, עלינו לוודא שהמרכזיה הווירטואלית שהוא מציע מתאימה לתרבות הארגונית שלנו. זה כולל הבנה של הערכים, המטרות והאסטרטגיה של הארגון והתאמת הפתרון שהספק מציע להם. מרבית הספקים יציעו לכם חבילות גמישות שאפשר להגדיל ולהקטין בהתאם למצבת העובדים, אך חשוב לוודא זאת מראש.
יש לנו בבלוג שלנו עוד המון מידע חיוני שיסייע לכם לקבל את הבחירה המושכלת והמתאימה ביותר לעסק שלכם. אבל אנחנו גם זמינים בעבורכם לשאלות בטלפון 0723946024
למה לבחור במרכזיה הוירטואלית של IPTech ?
ממשק WEB נח לתפעול
גמישות לשינויים ותוספות
אבטחת מידע
יכולות גיבוי מתקדמות
חיבור למערכות ניהול
ייצור כחול לבן
לקבלת פרטים על התאמת מרכזיה לעסק כבר עכשיו השאירו פרטים או התקשרו 0723946024
כדי להפיק את המרב מחוויית הלקוח המשודרגת ומכל היתרונות שמרכזיה וירטואלית יכולה להעניק לעסק שלך - צור קשר עם צוות המומחים שלנו כבר היום!
השאירו פרטים ממש כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל החבילות, האפשרויות והמרכזיות שיעזרו לעסק שלך להתחבר אל העתיד.