ניהול המוקד בצורה פשוטה ויעילה לחווית לקוח טובה
חברת IPTech מביאה פתרונות חדשניים לניהול ותפעול מוקדים טלפוניים בצורה פשוטה ויעילה. בין שמדובר על התאמת מרכזיה או על ניתוח צרכי המוקד, הצוות שלנו יבין לעומק את כלל הצרכים של העסק שלך ובהתאם לכך יתאים את פתרונות המוקדים המתאימים ביותר.
פתרונות המוקדים של IPTech מבטיחים מענה מהיר ואיכותי ללקוח במגוון ערוצים ללא צורך במוקדן אנושי, תוך צמצום משמעותי בכמות השיחות הננטשות ובזמני המתנה.
לקוחותינו נהנים ממגוון רחב של תכונות מתקדמות לשיפור יכולות ניהול המוקד והשירות ללקוח.
מענה קולי אוטומטי לביצוע פעולות וקבלת הודעות • ניהול תורים • Call Back • פריצה לשיחה • דו"חות בזמן אמת • הקלטת שיחות
התאמה לכל סוגי המוקדים
כלל פתרונות המוקד של IPTech נותנות מענה מצוין לכל סוגי המוקדים.
לכל לקוח נבנה פתרון עם מענה מדוייק לצרכים ולתרבות הארגונית. פתרונות המוקד משלבים מערכות קול סנטר בשילוב מערכות IVR, זיהוי קולי ופיתוחים ייחודיים להתאמה מלאה של הצרכים הארגוניים.
שליפת מידע ממאגרי מידע ומערכות חיצוניות
כל המערכות מתממשקות עם מאגרי מידע וכל מערכות ה CRM ו ERP לניהול הקיימות בשוק הישראלי. ובעת שיחה עם לקוח כל המידע זמין ומוצג למוקדן המטפל.
כמו כן ניתן להעביר מידע רלוונטי ללקוחות בעזרת מערכות הזיהוי הקולי וה IVR ולחסוך זמן יקר של מוקדן.
מגוון מכשירי קצה להפעלת המוקד
חברת IPTech מציעה ללקחותיה מגוון מכשירי קצה עבור מוקדנים ומנהלי המוקד – מגוון רחב של טלפוני IP ומערכות ראש, אפליקציות לשלוחות softphone ושלוחות סלולריות
לקוחות שבחרו בפתרונות המוקד של מרוויחים:
למה לבחור בפתרונות למוקדים של IPTech ?
ממשק WEB נח לניהול ותפעול
גמישות לשינויים ותוספות
אפשרות לעבודה מרחוק
אבטחת מידע
יכולות גיבוי מתקדמות
שליפת מידע ממערכות ניהול