שירותי IVR – נתב שיחות חדשני

מערכות IVR - נתב שיחות שמשפר את חוויית הלקוח

מערכות מ(IVR) Interactive Voice Response  –מספקות מענה קולי אינטראקטיבי, ו העברת מידע ללקוח. השימוש במערכות IVR פותח אפשרויות רבות להתקשרות נעימה עם הלקוח.

מערכות ה IVR השונות מופעלת על ידי המרכזייה הארגונית ומספקת מענה מהיר ללקוחות 24/7 ללא צורך בהתערבות אנושית.

לחברת IPTech מערכות IVR   חכמות לשדרוג יכולות הניהול ושיפור השירות ללקוח:

שעון נוכחות   •   פתיחת קריאות   •   מערכות רישום   •   נתב שיחות

מערכות IVR של iptechשירותי IVR של IPTech מותאמים לצרכים ולדרישות של כל לקוח.

בעת פיתוח מערכות IVR, שמה IPTech דגש על נוחות הטמעה ותפעול שוטף, על מנת להבטיח שהשימוש ביישומים ייטמע היטב ובקלות בתרבות הארגונית.

הפתרונות שמציעה IPTech גמישים לתוספות ושינויים. לכל לקוח נעשות התאמות למערכות הבסיס כך שמערכת ה-IVR תיתן מענה מושלם המותאם לאופי השירות ותהליכי עבודה הארגוניים, ללא צורך ברכישות מערכות חיצוניות נוספות.

נתב שיחות חכם:

חברת IPTech מספקת נתב שיחות מתקדם המעניק לעסקים מפגש ראשוני מרשים עם הלקוח ומשאיר רושם ראשוני מצוין על העסק. מערכת הניתוב מתוכננת בשלמות, לפי דרישות הלקוח ומותאמת לאופי ולמבנה העסק.

נתב השיחות מפנה את השיחות הנכנסות ליעד המבוקש ללא המתנה או מעבר בדרך לגורמים שאינם רלוונטיים. הנתב המתקדם מסייע במניעת שיחות ננטשות ובכך מביא לשביעות רצון הלקוחות ולגידול בהכנסות.

לנתב השיחות תפריטים קוליים מוקלטים מראש והם משמשים כאמצעי תקשורת מהיר ויעיל להעברת מידע והכוונה ישירה לגורם/מחלקה המבוקש על ידי הפונים לחברה.

הקלטת תפריטים מתבצעת על ידי גורם מקצועי ומבוססת על תסריט שיחה מוכן מראש.

בשעות עומס או כשהעסק סגור, נתב השיחות מסייע במניעת שיחות ננטשות ומאפשר:

  • השארת הודעה קולית
  • שליחת לינק חיבור לצ'אט על ידי שליחת הודעת SMS

שעון נוכחות טלפוני לעסקים  - מופעל בקלות על ידי חיוג ישיר למרכזייה

מערכת שעון הנוכחות מבוססת על טכנולוגית IVR ומבצעת את רישום נוכחות העובדים על ידי הקשת קודים מוגדרים מראש מכל מכשיר טלפון ובכל מקום בו העובד נמצא.

שעון הנוכחות הטלפוני מאפשר רישום ומעקב מכל מקום וללא תלות במכשור ייעודי כדוגמת שעון קיר או כרטיסי עובד.

המערכת יכולה לבצע רישום של מספר עובדים בו זמנית ללא הגבלת כמות משתמשים.

למערכת שעון הנוכחות מערכת ניהול חכמה  המאפשרת דווח  ומעקב אחר נוכחות העובדים והפקת דוחות מגוונים לפי פילוחים שונים כדוגמת מחלקות שונות, תאריכים, ומותאמים לצרכים ודרישות הלקוח.

מערכות ה- IVR של IPTech מעניקות לעסקים יתרונות רבים:


התייעלות וצמצום עלויות
התייעלות וצמצום עלויות
שיפור חווית לקוח
שדרוג תדמית החברה
דוחות ניהול ומעקב

 

הנתב העסקי של IPTech  תורם לגידול בהכנסות ומבטיח את שביעות הרצון של הלקוח.

ב-IPTech משקיעים מאמצים רבים בכדי להתאים לעסק שלך שירות חכם בדיוק לצרכים האישיים שלך. נשמח לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחינת צרכי העסק שלך!

4.6/5 - (35 votes)

אפשר פשוט להתקשר 0723946024 או להשאיר לנו פרטים:


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS



4.2/5 - (6 votes)