מרכזייה וירטואלית

מרכזיה וירטואלית היא פתרון טכנולוגי נהדר שמקל את התקשורת העסקית. בעזרת טכנולגיית VoIP (Voice over Internet Protocol) המרכזיה מעבירה נתונים בצורה מהירה ואיכותית על גבי רשת האינטרנט, במקום על הרשת הקווית המיושנת. בפועל המרכזייה הוירטואלית לא יושבת במשרד שלנו באופן פיזי כמו המרכזיות המוכרות לנו, אלא שהיא קיימת באופן וירטואלי והגישה אליה אפשרית ממערכות ייעודיות. 

אנחנו ב - IPTech מספקים שירותי מרכזיה וירטואלית לעסקים המושתתים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. עסקים המתחברים לשירותי המרכזיה הוירטואלית שלנו נהנים משירותי אחסון מאובטחים ומגישה מלאה 24/7 לכלל הנתונים השמורים במערכת. על ידי שילוב של שירותי מרכזיה בענן הנתונים מגובים גם בשרתים הפיזיים, אך גם בענן - כך שאפשר לגשת אליהם מכל מקום ובכל עת. חברת IPTech מספקת את המרכזיות הוירטואליות החדישות ביותר ומעניקה את כל השירותים התפעוליים הנלווים ברמה השירותית והטכנית הגבוהה ביותר .

לקבלת פרטים על איך מרכזיה וירטואלית תעזור לעסק שלך השאירו פרטים או התקשרו אלינו ל - 0723946024

מרכזיה וירטואלית - הזנקה ליכולות עסק שלך


היתרונות של מרכזיה וירטואלית שישדרגו את העסק

עלויות

עלויות מרכזיה וירטואלית פחותות משל מרכזיה פיזית. על פי הערכות של מומחים, עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מחיסכון של עד 40% על הוצאות הטלפוניה שלהם בזכות המעבר למרכזייה וירטואלית. עוד נמצא כי עסקים קטנים הנדרשים בשיחות טלפון בין-לאומיות הצליחו לחסוך כ-90% מעלויות על השיחות הבינלאומיות בזכות המעבר למרכזיה וירטואלית. הסיבה העיקרית לכך היא התשתית שיושבת על רשת האינטרנט ולא קווי הטלפון המסורתיים.

התקנה קלה

אין צורך בהתקנה פיזית של מרכזייה במשרד עצמו ולכן האפשרות של העסק שלכם לגדול ולצמוח לעולם לא תוגבל על ידי המרכזייה שלכם. זה אולי נשמע מוזר, אך תתפלאו לגלות שעסקים רבים מבזבזים משאבים רבים במעבר בין מרכזיות פיזיות לצורך הרחבת פעילות החברה. מרכזיה וירטואלית הינה מרכזיה בענן המאפשרת לכם להתרחב ולשנות את חבילת השימוש שלכם בקלות וכל זאת מבלי שהדבר יפגע בתפקודה של המרכזייה הקיימת.

קלה תפעולית

תשכחו מטכנאים שעוברים מחדר לחדר, בשביל ליהנות ממרכזיה וירטואלית מתקדמת אין צורך בידע מוקדם או בהתקנה של רכיבים ותוכנות מיוחדות. כל התפעול מתבצע בצורה אינטואיטיבית וקלה באמצעות הפורטל הייעודי של המרכזייה הוירטואלית. על כך תוסיפו את העובדה שאת מערכת הטלפוניה המתקדמת הזו אפשר גם לממשק עם שירותי CRM ובכך תוכלו לנתב ולעקוב אחר תפוקת העובדים שלכם ומשפך המכירות של העסק.

גמישות גיאוגרפית

בשנה האחרונה העולם חווה מכה גדולה בעקבות נגיף הקורונה ובעלי עסקים רבים גילו כי עליהם לבצע שינויים מרחיקי לכת בהליכי העבודה שלהם. היתרון המופלא ביותר של מרכזיה וירטואלית בענן בהקשר הזה היא העובדה שאין צורך בטלפון קווי ייעודי כדי להתחבר למרכזייה וירטואלית וכל מה שצריך זה חיבור אינטרנט. חשוב לזכור בהקשר זה כי אין אפשרות להתחבר ככה סתם למרכזייה אלא נדרשת התקנה של תוכנה על המחשב או של אפליקציה ייעודית לפלאפון.

למה לבחור במרכזיית IP של IPTech ?

ממשק WEB  נח לתפעול

גמישות לשינויים ותוספות

אבטחת מידע

יכולות גיבוי מתקדמות

חיבור למערכות ניהול

ייצור כחול לבן

שירות המרכזיה הוירטואלית של IPTECH מעניק לעסק שלך הזדמנות להיות צעד אחד לפני כולם. בעזרת שילוב של מערכות תקשורת מתקדמות וצוות טכנאים מסור, אנחנו מספקים ללקוחותינו מערך הוליסטי של פתרונות תקשורת עסקיים הנכללים כחלק משירותי המרכזיה הוירטואלית שלנו.

לקבלת פרטים על איך מרכזיה וירטואלית תעזור לעסק שלך השאירו פרטים או התקשרו 0723946024

מרכזיה וירטואלית ומרכזיה בענן הן למעשה שני מונחים שמייצגים את אותו השירות. בעוד שהמונח מרכזיה וירטואלית מדגיש את העובדה שהמרכזיה לא יושבת באופן פיזי בעסק, המונח מרכזיה בענן מדגיש את מיקום מושבה של המרכזיה שהוא כאמור בענן.
עלות המחיר של שירותי מרכזיה בענן מורכבת מעלות השלוחות ועלות השיחות היוצאות. חבילת הבסיס מונה 5 שלוחות ואפשר לקבל בנוסף חבילה של 1000 דקות במחיר מוזל. המחיר הסופי משתנה בהתאם לצרכי העסק ולכן הכי טוב יהיה ליצור קשר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר מדויקת בעבורך.
עוד לפני שנתחיל בהתקנת המרכזיה הוירטואלית בפועל חשוב מאוד שנעבור על הצרכים של העסק שלכם, וגם על המערכות הקיימות כיום בעסק. התקנה של מרכזיה וירטואלית היא לא הליך ארוך, אך חשוב שכל המחשבים יעמדו בתנאי הסף הטכניים כדי שנוכל להתקין עליהם את המערכות הרצויות. למעשה את הליך ההתקנה כל אחד יכול לבצע בעצמו, אך בעזרת צוות המתקינים המנוסה שלנו אתם מקבלים שירות מהיר ואיכותי שכולל תדרוך הצוות על המערכת החדשה.
תלות באינטרנט - העובדה כי כל המרכזייה נמצאת בענן ולא במיקום פיזי מכריחה את העסק להתקדם ולהשתדרג בחיבור אינטרנט מהיר ואיכותי, אך גם בראוטר שיוכל לעמוד בעומס העבודה הצפוי עליו. חשוב מאוד לבחור בחיבור אינטרנט יציב ואמין, כזה בעל רוחב פס מספיק כדי שפעולת המרכזייה הוירטואלית תעמוד בציפיות שלכם ולא תסבלו מעיכובים וקריסות מיותרות.
עלויות נדידה - כדי ליהנות מהיתרונות הרבים שיש למרכזיה וירטואלית יש צורך לאבזר את המשרד בציוד המתאים. זה אומר שעלינו לדאוג שלכל מחשב יש חיבור אינטרנט איכותי וכי לכל עובד יש לפחות אוזניות מותאמות כדי שיוכל לשוחח מהמחשב שלו בצורה נוחה ויעילה. על כך יש להוסיף את המורכבות הנדרשת לחיבור בין מערכות ארגוניות (כדוגמת ה-CRM) למערכות הטלפוניה.
הכשרת העובדים - בסופו של יום מדובר על שינוי דרסטי בהרגלי העבודה של העובדים וכדי שזה יעבור על הצד הטוב ביותר יש צורך לארגן יום השתלמות לעובדים בנושא ולהביא בחשבון כי יהיו קשיי למידה בתחילה. לפני שעוברים למרכזיה וירטואלית חשוב לזכור כי מדובר על שינוי ארגוני הדורש הערכות מוקדמת וראויה, אך כזו שעשויה להשתלם מאוד בסופו של דבר.
אבטחה - אומנם כיום אפשר למצוא מרכזיות וירטואליות המספקות שירותי אבטחת מידע מתקדמים, אך מדובר על נושא רגיש שיש לתת עליו את מלוא כובד הראש. מרכזיות וירטואליות נתונות לפריצות ולחדירה למערכת המשרדית באמצעות הענן, לכן חשוב מאוד לבדוק את האבטחה המתלווה לשרותי המרכזייה שתבחרו.
מרכזיות אלו מציעות ניתוב שיחות חכם, הקלטת שיחות, ותכונות מתקדמות כמו אינטגרציה עם מערכות CRM וכלים עסקיים נוספים. הן מאפשרות ניהול קל ונוח של השיחות והתקשרויות העסקיות, מה שמייעל את התפעול היום-יומי ומשפר את חווית הלקוח.
מרכזיות אלו ניתנות להתרחבות בקלות בהתאם לצרכי העסק. אפשר להוסיף או להסיר שלוחות ותכונות, לבצע שדרוגים מרחוק ולנהל את המערכת באופן מקוון. התכונה הזו מאפשרת לעסק לגדול ולהתפתח בלי להיכנס להוצאות גבוהות על תשתיות חדשות.
מרכזיות אלו מציעות ניתוב שיחות חכם, הקלטת שיחות, דואר קולי למייל, ותכונות מתקדמות נוספות שמאפשרות לספק מענה מהיר ומדויק ללקוחות. תכונות כמו מוזיקה בהמתנה ומערכת תורי שיחות משפרות את חווית הלקוח ומקטינות את זמני ההמתנה.

שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




כדי לחסוך בכסף וליהנות מכל היתרונות שיש למרכזיה וירטואלית להציע לך -

השאירו פרטים ממש כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל החבילות, האפשרויות והמרכזיות שיעזרו לעסק שלך להתחבר אל העתיד.

5/5 - (1 vote)
פורסם ב: