""
""

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

איך מרכזיה בענן תעזור לעסק שלך להגביר מכירות


 

מרכזיה בענן מספקת תקשורת טובה יותר

בעולם המכירות והעסקים, מערכת תקשורת מיושנת יכולה לפגוע באופן קשה בעסק. היכולת הביצועית של צוות המכירות תלויה באופן ישיר בתפקוד המרכזיה. אם המרכזיה בעסק היא כזו שחווה תקלות מרובות, אז הצוות לא יוכל להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר. הטכנולוגיה שבבסיס מרכזיה בענן כבר הוכיחה שהיא אכן מבשרת את מהפכת התקשורת בין עסקים ללקוחות.

ללקוחות שמתקשרים לעסק, מרכזיה בענן מאפשרת זמני המתנה קצרים ותוספות כמו תפריט קולי שמגבירים את חווית הלקוח. אך בעזרת התממשקות מלאה למאגרי המידע של החברה המערכת מסוגלת לעשות יותר מאשר לצמצם את זמני ההמתנה של הלקוחות ולהוסיף נדבך אישי לחוויית המכירה. פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים פותחים בפנינו עוד אפשרויות לשדרוג שירות הלקוחות אשר הרחבנו עליהם במאמר שסוקר בהרחבה מרכזיות בענן.

מה זה מרכזיה בענן ולמה זה טוב לעסק

5 דרכים שמרכזיה בענן תעזור לעסק שלך

  • אפשרויות חדשות
    ככל שאנשים רוכשים יותר דרך האינטרנט, הם גם הופכים אותו לכלי המחקר שלהם. הרבה פעמים הם גם ירצו ליצור קשר עם העסק כדי לברר דבר מה הקשור לרכישה אפשרית. למעשה, ההערכות מדברות על כך ש – 88% מהגולשים באתרי האינטרנט ילחצו על כפתור "צור קשר" אם יש כזה באתר. מרכזיה בענן יכולה להתחבר למגוון של פלטפורמות דיגיטליות וכך לאפשר ללקוחות לחייג ישירות אליכם באמצעות הכפתור שבאתר.
  • לקוחות חוזרים
    לקוחות חוזרים נחשבים ללקוחות הטובים והנאמנים ביותר שיש לעסק, הם אלו שצפויים להוציא את הסכומים הגדולים ביותר ולכן חשוב שנדע לאתר אותם ולמכור להם. בזכות מאגר הנתונים השמור במרכזיה בענן ומשלב את היסטורית הרכישות של הלקוחות, לצד היסטורית השיחות, צוות המכירות שלך יוכל להיות מדויק יותר בשיחה עם הלקוח ולהציע לו את מה שהוא באמת רוצה.
  • צמצום זמני המתנה
    אם יש משהו שכולנו לא אוהבים כשאנחנו מתקשרים לעסקים זה להמתין. מרכזיה בענן מאפשרת לכם להפוך את זמני ההמתנה לחלק אינטגרלי מהשיחה וכך לצמצם את זמני ההמתנה. כתבנו בעבר כמה טיפים לשימוש בתפריט IVR ששווה לקרוא.
  • הפחתה של הזדמנויות מפוספסות
    העובדים שלנו לא יכולים להיות צמודים לטלפון במשרד 24/7 ולפעמים דווקא כשהם לא ליד הטלפון, עלול להתקשר הלקוח המושלם. אומנם אין לנו דרך לדעת בוודאות שאותו אדם שהתקשר הוא באמת הלקוח המושלם אך על פי הערכות, באנגליה, כ – 30 ביליון פאונד הולכים לאיבוד בכל שנה כי מישהו לא ענה לטלפון. כיום יש לנו מגוון של פתרונות תקשורת לעסקים המאפשרים לעובד לקבל שיחות מכל מקום, גם אם הוא לא נמצא במשרד באותו הרגע.
  • מוניטין ותדמית
    חלק ממה שדוחף אותנו לעשות עסקים דווקא עם עסק ספציפי, זה התדמית של העסק. אנחנו נעדיף ללכת למוסך שנדמה לנו הכי מקצועי ולא למישהו שמטפל ברכבים באחורה של הבית. מרכזיה בענן עוזרת לנו למתג את העסק שלנו עם אפשרויות כמו תפריטים אינטראקטיביים, צלילי המתנה, הודעות מוקלטות ועוד מגוון אפשרויות נוספות.

לפרטים נוספים על האפשרויות שממתינות לכם אם תבחרו במרכזיה בענן, כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק את כל התשובות ואת כל הפתרונות האפשריים שנוכל להתאים במיוחד לצרכי העסק שלך.



למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?

ספק אחד

מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים

גמישות לשינויים

פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות

איכות ואמינות ללא פשרות

לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים

כל לקוח VIP

שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים


שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS




Rate this post