אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:
קול סנטר - לניהול מערך השירות והמכירות
מרוץ החיים המהיר הביא בשנים האחרונות לעלייה משמעותית בקניות הנעשות באופן מקוון. כדי לקנות ברשת לא צריך מאמץ מיוחד; החנויות פתוחות 24/7, 365 ימים בשנה, אפשר להיכנס אליהן מכל מקום והן עורכות מבצעים לעיתים קרובות. בשנת 2020, אחוז הקניות ברשת עלה בעשרות אחוזים, ולמשבר הקורונה יש חלק די גדול בדבר.
חודש נובמבר ידוע בכל העולם כחודש הקניות החזק בשנה עם מספר ימי מכירות מיוחדים (שופינג IL, יום הרווקים הסינים, בלאק פריידי), ובשנים האחרונות החגיגות הגיעו גם לישראל.
הקניות בחודש נובמבר השנה ייעשו ברובן באופן מקוון - משבר הקורונה הביא לכך שהקניות בחנויות הפיזיות ירדו באופן ניכר, וההגבלות על התקהלויות ימנעו מהמוני האנשים לפקוד את הקניונים.
על מנת לצלוח את עומס הפניות בתקופה זו, על עסקים המפעילים אתרי סחר, להיערך לכך מראש, ולהעמיד לרשות הלקוחות מערך מוקדנים שיספקו מענה מהיר בכל ערוצי התקשורת. שירות לקוחות לעסק הוא אחד מעמודי התווך של העסק שלך בימים עמוסדים אלו ועליך להתכונן לכך כראוי.
עמידה איתנה של מוקדים בזמני עומס תלויה בהיערכות הארגון לכך מראש, לדוגמא;
- הכנת המוקדנים לכל תרחיש ואת התגובות המתאימות על – ידי תסריטי שיחה.
- גמישות מערך המוקד לשינויים כמו מספר מוקדנים במשמרת והצורך לעבוד מהבית במצבים של סגר ו/או בידוד
- מערכת קול סנטר מתקדמת לניהול המוקד.
מערכת ה Call center - מהווה פתרון למוקדי השירות והתמיכה על מנת להעניק את השירות המיטבי והמהיר ביותר ללקוחות ולדאוג לרמת שביעות רצון גבוהה מצידם, במיוחד בזמני עומס. למערכת קיימות תכונות שמאפשרות קשר אישי עם המתקשר- הקפצת כרטיס לקוח מתוך תוכנות פנים ארגוניות, יידוע הלקוח בזמן ההמתנה המשוער, שירות שיחה חוזרת אוטומטית כשמגיע תור הלקוח.
כמו כן, יתרון נוסף של ה- Call Center הוא הבקרה על השירות המוענק על ידי המוקדנים ללקוחות באמצעות דו"חות המוצגים בזמן אמת; מספר שיחות ננטשות, שיחות נכנסות, זמן הרמת השפופרת ועוד.
חברת IPTech מציעה מערכות Call Center מתקדמות למוקדים, המספקות מענה מושלם לכלל הדרישות בניהול מוקד על כל סוגיו ומותאמת בדיוק לתקופת הקורונה, כולל אפשרות לעבודה מרחוק במצב של סגר או למקרה שמוקדן יצטרך להיכנס לבידוד. מערכת הניהול מבוססת ממשק אינטרנט, תוך מתן דגש על תפעול נוח וקל לכל סוגי המשתמשים. גישה זו מאפשרת ליישם את הפלטפורמה בזמני התקנה קצרים, לספק גישה מכל מקום ותחת כל מערכת הפעלה ויחידת קצה, מספר בלתי מוגבל של משתמשי קצה ולבצע עדכונים וגיבויים למערכת בזמן אמת וללא כל צורך בהשבתת המערכת.
מערכת הCall Center מאפשרת חיבור למערכות פנים ארגוניות (CRM, ERP) וכך לספק מענה אישי, ענייני ומהיר יותר ללקוח שעל הקו - מה שמעלה את רמת יעילותו של הנציג.
בנוסף, כלי הניהול של המערכת מאפשרים התאמת המסכים הרלוונטיים לשליטה על המוקדנים בזמן אמת ולהפקת דו"חות מותאמים אישית ולתזמנם ישירות לכתובת אי – מייל מוגדרת מראש.
אנו עובדים מסביב לשעון על מנת לספק לכם שירות ותמיכה ולמקסם את חוויית ההתקשרות עם הלקוחות, תוך חסכון בזמן ובהוצאות. אחרי הכל – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
למה אלפי לקוחות בוחרים ב IPTech ?
ספק אחד
מתאימים לכל לקוח פתרון כולל לכל כל צרכי התקשורת הארגונית המותאם לצרכים והמשאבים הקיימים
גמישות לשינויים
פתרונות כוללים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק המשתנים עם אפשרות להתממשקות למערכות ניהול ותפעול חיצוניות
איכות ואמינות ללא פשרות
לא מתפשרים על איכות המוצרים, הפתרונות שלנו מיוצרים על ידי מיטב היצרנים
כל לקוח VIP
שירות 24/7 על ידי צוות תמיכה אדיב אמין ומהיר בעלי ידע נרחב וניסיון רב שנים