זיהוי קולי לעסקים - שירות לקוחות ללא הפסקה במינימום השקעה
חיבור העסק למערכת זיהוי קולי של חברת IPTechמבטיח מענה מקצועי ומהיר ללקוחות בלי לפספס שיחות.
שירות הזיהוי הקולי מהווה תחליף למוקדן אנושי או לניתוב שיחות חכם ויכול לבצע:
הפניית שיחות • העברת מידע • שירותי מזכירה אישית • ביצוע פעולות רישום וחיוב
מערכת זיהוי קולי מבוססת על טכנולוגית בינה מלאכותית ((AI מתקדמת ומספקת מענה בקול אנושי 24/7 ללא הפסקות ולמספר שיחות בו זמנית.
המערכת מהווה תחליף למוקדן אנושי בעת זמני העומס וכשהעסק סגור על ידי מענה לשיחות הנכנסות וזיהוי הצרכים של המתקשר. המערכת מטפלת באופן מיידי ומקצועי בפניות על ידי הפניה לגורם רלוונטי בעסק או מסירת מידע רלוונטי מתוך מאגרי מידע ארגוניים. המערכת יכולה גם לקבל הודעות ולהעבירם לגורם הרלוונטי ולבצע פעולות של רישום וחיוב כדוגמת: פתיחת קריאות שירות, בירור חיובים, סטטוס קריאות ועוד.
בעזרת שימוש בטכנולוגיית NLP מערכת הזיהוי הקולי משפרת ומטייבת את המענה, זוכרת נתוני לקוח ומשתמשת בהם לשיחות הבאות.
מערכת הזיהוי קולי משאירה חווית התקשרות נעימה וטובה נותנת מענה מהיר לכל פניה.