מערכת IVR – נתב שיחות עסקי, המערכת הנכונה לעסק שלך

מערכת IVR או בשמה המלא, Interactive Voice Response- מענה קולי אינטראקטיבי, הינה מערכת לניתוב שיחות המופעלת על מערכות הטלפוניה של חברות וגופים שונים ומספקת מענה ללקוחות ללא צורך בהתערבות אנושית.
טכנולוגיית ה-IVR היא למעשה מערכת תפריטים קוליים המוקלטים מראש בהתאם לצרכי בית העסק, המשמשים כאמצעי מידע והכוונה ללקוחות. על מערכת התפריטים ניתן לשלוט באמצעות מקשי הטלפון כאשר לחיצה על ספרה מסוימת בלוח המקשים שולחת צליל DTMF למערכת , שבתגובה מנתבת את המתקשר אל המקום המתאים תוך התאמת התגובות הרלוונטיות.

למערכת IVR יתרונות רבים:

צמצום עלויות – ניתוב המתקשר אל היעד ללא צורך בהתערבות אנושית, מפחית את הצורך בהעסקת כח אדם.
שיפור חווית לקוח – הלקוח יכול לקבל את המידע הרלוונטי הדרוש לו 24 שעות ביממה וללא המתנה.
פותר בעיות מהר יותר – המתקשר ינותב ויקבל מענה מהמחלקה הרלוונטית לו ביותר
שדרוג תדמית החברה – מערכת לניתוב שיחות מייצרת את הרושם אצל המתקשר כי החברה רצינית ובעלת כח אדם רב.

מערכות ה-IVR המתקדמות של IPTech מסייעת ללקוחתינו לעבוד בסביבה טכנולוגית מתקדמת, לייעל את הסביבה הארגונית ולתת שירות ברמה גבוהה ללקוחות העסק, תוך ניצול מקסימלי של כל מערכות הניהול הקיימות בארגון.

בעת הפיתוח, אנו שמים דגש על נוחות הטמעה ותפעול על מנת שהשימוש ביישומים ייטמע היטב בתרבות הארגונית.
הפתרונות שאנו מציעים גמישים לתוספות, שינויים והתאמות שאנו מפתחים על פי דרישות הלקוח, מה שמאפשר שדרוג ליכולותיהן של מערכות הבסיס והתאמה מלאה לאופי השירות ותהליכי עבודה הארגוניים, ללא צורך ברכישות מערכות חיצוניות נוספות.
דוגמאות לפיתוחים ייחודיים המתחברים למערכות הבסיס: שעוני נוכחות, מערכת לפתיחת קריאות מערכות IVR מתקדמות התממשקות למערכות שונות ועוד.

IVR – נתב שיחות חכם

מערכת לניתוב שיחות חכמה נועדה להקל על הלקוחות המתקשרים אל העסק ולאפשר להם להגיע במהירות אל היעד המבוקש. ניתוב השיחות משמש גם ככלי שמפנה את השיחות הנכנסות למוקדנים או לתורים ספציפיים, בהתבסס על קריטריונים שנקבעו מראש, ובכך מייעל את תנועת השיחות ומספק מענה לכולן.

חברתIPTech   מספקת נתב שיחות מתקדם המעניק לעסקים מפגש ראשוני מרשים עם הלקוח ומשאיר רושם ראשוני מצוין על העסק. מערכת הניתוב מתוכננת בשלמות, לפי דרישות הלקוח ומותאמת לאופי ולמבנה העסק.

נתב השיחות מפנה את השיחות הנכנסות ליעד המבוקש ללא המתנה או מעבר בדרך לגורמים שאינם רלוונטיים. הנתב המתקדם מסייע במניעת שיחות ננטשות ובכך מביא לשביעות רצון הלקוחות ולגידול בהכנסות.

לנתב השיחות תפריטים קוליים מוקלטים מראש והם משמשים כאמצעי תקשורת מהיר ויעיל להעברת מידע והכוונה ישירה לגורם/מחלקה המבוקש על ידי הפונים לחברה.

הקלטת תפריטים מתבצעת על ידי גורם מקצועי ומבוססת על תסריט שיחה מוכן מראש.

בשעות עומס או כשהעסק סגור, נתב השיחות מסייע במניעת שיחות ננטשות ומאפשר:

  • השארת הודעה קולית
  • שליחת לינק חיבור לצ'אט על ידי שליחת הודעת SMS

 

יתרונות הנתב החכם :

  • צמצום שיחות ננטשות
  • הגדלת שביעות רצון הלקוחות
  • קבלת מענה מהיר
  • מתן מענה ללקוח גם כשהעסק סגור
  • חיבור ישיר לוואטס אפ

 

הנתב העסקי של IPTech  תורם לגידול בהכנסות ומבטיח את שביעות הרצון של הלקוח.

ב-IPTech   משקיעים מאמצים רבים בכדי להתאים לעסק שלך שירות חכם בדיוק לצרכים האישיים שלך. נשמח לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחינת צרכי העסק שלך! צרו קשר בטלפון 03-9041771 או דרך האתר