מרכזיית IP

שירותי מרכזיית IP מותאמים לצרכי העסק שלך

מרכזיות ה IP של חברת IPTech נותנות מענה מושלם לתקשורת ארגונית טובה, יציבה וחדשנית לכל סגי העסקים. לכל עסק נבנה פתרון כולל המותאם לדרישות והצרכים המאפשר לעסק להיות זמין ולתת מענה טוב יותר ללקוחות מרכזיות ה IP מכילות מגוון רחב של תכונות מתקדמות ביניהם:

Fax2Mail    •    הקלטת שיחות   •    voice2mail   •    נתב שיחות   •    חדרי ועידה

מרכזיות ה IP של  IPTech  הנם מבית היוצר של החברה הישראלית  XORCOM  יצרנית פתרונות VOIP המשווקים בהצלחה במדינות רבות ברחבי העולם.

סקרי דעת קהל בינלאומיים מוכיחים – מרכזיית XORCOM מעניקה תמורה גבוהה ומתאפיינת בנוחות תפעול ושימוש למשתמשי הקצה ומנהלי המערכת!

למה לבחור במרכזיית IP של IPTech ?

ממשק WEB  נח לתפעול

גמישות לשינויים ותוספות

אבטחת מידע

יכולות גיבוי מתקדמות

חיבור למערכות ניהול

ייצור כחול לבן

אפשר פשוט להתקשר 03-9041771 או להשאיר לנו פרטים:

מרכזיית IP בשונה ממרכזיה אנלוגית/דיגיטלית מבוססת על חיבור רשת ה-ETHERNET הארגונית בין שמדובר ברשת פנימית ( רשת LAN ) או רשת חיצונית ( רשת WAN).
המרכזיה וציוד הקצה משתמשים בפרוטורול ה-IP כסנדרט לחיבור ביניהם ולקישוריות בינם לבין ספקי התקשורת.
המרכזיה מבוססת תוכנה ופרוטוקולים המותאמים להעברת דיבור ויישומים נלווים בין המערכות
איכות השמע במרכזיות ה-IP נמדדרת בהתאם לסוגי ה-CODEC ( סוג של דחיסה) שמתמשים בעת השיחה . סוג ה- CODEC שנבחר תלוי בסוג ובאיכות תשתית האינטרנט וכן ביכולת הקישור לצד הרחוק.
אחד השיפורים המשמעותיים במרכזיות ה-IP היא היכולת לבצע ניתוב שיחות בצורה רחבה יותר ללא מגבלת ערוצים ו/או כרטיסים.
טכנולוגיית ה-SIP TRUNK שנכנסה במרכזיות ה-IP לחיבור קווי חוץ אל מול ספקי התקשורת , בנוסף על חיבור ה-PRI הוותיק יותר, מאפשרים לחבר כמות קווים כמעט לא מוגבלת מצד המרכזיה , כאשר החישוב היחיד שיש לקחת הוא יכולות המחשוב של השרת , רוחב הפס וכמות ה-GATWAY שמחברים לרשת המרכזיה.
מגווןן התכונות המתקדמות הכלולות במרכזיות IP כדגומת : חיבור מרחוק, פקס2מייל, הקלטת שיחות , מערכת שיחות ועידה חכמות ועוד, מביאות לידי שיפור וייעול תהליכי העבודה הארגוניים וחוסכים משאבים שבעבר דרשו הוצאות נלוות נוספות לארגון.
מרכזיית IP מאשפרת לחבר בסיסי נתונים של המערכות ארגוניות ולהציג נתונים על המתקשר בעת קבלת השיחה ו/או בהוצאת השיחה.
מרכזיית IP מאפשרת לשפר את חווית הלקוח במגוון צורות:
- ניתוב חכם המנתב את השיחה ישירות לגורם הרלוונטי
- הצגת נתוני ללקוח בעת המתנה
- חיבור למערכות SMS לקבלת פרטים נלווים
- שיחות וידאו לחוויה אישית.
בודאי, מאחר וההקלטות מתבצעות בשרת עצמו, כל חיבור של שלוחה מרחוק יכול עדיין להיות מוקלט ומתויק במערכת הארגונית.
לרוב התשתית הקיימת של האינטרנט של הארגון מספיקה לחיבור מרכזיית IP ללא צורך בקווים נלווים.

שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית <b>  בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר  </b>
שמחים מאוד שבחרנו בפתרון של IPTech. מרגע הטמעת פתרון הטלפוניה הכולל, מערך שירות הלקוחות של החברה התייעל משמעותית בנג'י דוידוביץ, מנהל שווק בייבי סטאר
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה <b> דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב </b>
אנו נהנים מהגמישות שהמערכת מאפשרת לנו ומהחיסכון המשמעותי בהוצאות השוטפות של החברה דנה זכילינסקי , מנמ"רית חברת משגב
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו <b> יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ </b>
טוב לדעת שיש מישהו שדואג באמת למערכות התקשורת שלנו. זה מסיר דאגות מליבנו יגאל אלקיים, מנהל תפעול עיתון הארץ
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה <b> מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל </b>
מצאנו כי פתרונות הטלפוניה של חברת IPTech מספקים מענה מקיף ברמת התכונות המתקדמות והאמינות הגבוהה מיכאל אלטניקוב , מנמ"ר עירית אריאל
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה <b> גיל אלול, מנהל IT SURECOMP  </b>
בעזרת פתרונות חברת IPTech הקמנו בזמן קצר ביותר רשת VOIP בין כלל אתרי החברה גיל אלול, מנהל IT SURECOMP
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר <b> שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS  </b>
פתרון הזיהוי קולי אפשר לנו להפוך כל שיחה ננטשת לשיחת לקוח פוטנציאלי ולספק חווית לקוח טובה ביותר שני גולדברג, מנהלת שווק רשת C-HOTELS



פורסם ב: