מוצרים ושרותים

מרכזיות IP

מענה כולל לטלפוניה ארגונית חכמה ויעילה. מפרט תכונות עשיר. יכולות גידול לא מוגבלת. חיבור סניפים

CALL CENTER

ניהול מוקד טלפוני בארגון ביעילות ובפשטות. יכולת התממשקות לכל תכנות הCRM. יכולת חיבור משתמשי

MyCo – UC

פתרון מתקדם ומוביל לתקשורת ארגונית רב-ערוצית, מאפשרת בצורה קלה וידידותית ניהול ותקשורת ארגונית במגוון ערוצים

ציוד קצה

טלפוני IP, ערכות ראש, חדרי ועידה, מסכי מגע, מתאמים אנלוגיים, מתגים ונתבים, יחידות אינטרקום.